KindOfBlue skrev:
Så den ble spilt da jeg kom hjem. Det var interessant matching. Jeg visste ikke at de har klokkeradiolyd i Operaen!
Måske lidt off topic men jeg er efterhånden rimelig træt af at du konstant prøver at gøre grin/nedgøre mig og Storkøbenhavs Hi-Fi klub Hvidovre med denne clockradio bemærkning, for det første var det et billedsprog prøvede at forklarer lytte indtrykket, for det andet har vi prøvet at teste ICEpower og kun ICEpower, noget du helt åbenlyst ikke har gjort.
Jeg er ikke alene om at synes at ICEpower er (og kun! modulet ikke alt muligt andet), er ringe, her er et link
http://www.audiodesignguide.com/ClassD/classD.html hvor modulerne er testet og kun modulerne under ens vilkår, sådan som vi også gjorde i Storkøbenhavs Hi-Fi klub Hvidovre, nu var det lige det eneste link jeg umiddelbart kunne finder, men der er flere af dem, og dem jeg har set har givet det samme resultat, ICEpower i bunden.
Alle der har leget med HiFi har oplevet hvordan udskiftning af et kabel (jeg kunne såmænd udvide det til skift af en modstand eller kondensator) kan løfte hele kæden op til et højre kvalitets niveau som kan være uforståligt, så det man normalt siger at en kæde er ikke stærkere end det svageste led passer ikke fuldstændig på Hi-Fi, men kan godt have noget dårligt i kæden og stadigvæk opnå et godt resultat, det er for mig meget besynderligt og noget som jeg aldrig rigtigt har forstået.
Jeg formoder at det er det du oplever hos dig, for jeg bestrider ikke dine lytte indtryk på trods af der kan være stor forskel på hvad folk mener er godt og ikke godt, nogle er meget kritiske, her kan jeg nævne Steen Duelund, hans kvalitetssans og evne til at høre hvad der var godt og skidt var helt klart medvirkende til at han opnåede det han gjorde, og i dag efter mening står blandt de helt de helt store i Hi-Hi personligheder, på linje med Hiraga Pass osv.
Men som sagt jeg mener bestemt ikke at ICEpower er det bedste valg, og jeg er sikker på at du kan højne kvaliteten af dit anlæg ved en udskiftning til eks.v. UCD eller NewclassD.
Til sidst vil jeg gerne sige at du skulle acceptere at nogen har en anden mening end dig, specielt for din mening tilsyneladende har været præget af økonomiske interesser i visse perioder, plus meget dårlige og mangelfulde augmenter og undersøgelser.
Ps. Dette er ikke skrevet for at afspore tråden, og for at skabe diskussion, men udelukkende fordi jeg er træt af at blive nedgjort ved en hver given lejlighed på et useriøst grundlag.
Men det værste er at du også nedgøre og latterliggøre Storkøbenhavs Hi-Fi klub Hvidovre, jeg kan nok klarer det hvis det kun var mig personligt du prøver at latterliggøre, men som sagt jeg referer fra et møde i klubben og det var min! opfattelse af hvordan lyden var, og kun min! , og jeg kan og vil kun tale på mine egne vegne, og ikke! på Storkøbenhavs Hi-Fi klub Hvidovres vegne.