Espen L sitt system.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.638
    Antall liker
    11.531
    Er du ikke snart klar for en PS Audio P20 regenerator evt. nedskalert til P15?
    Strøm er viktig Distinctive!
    Kanskje vis man først skal gjøre det så gå for en av disse.
    Dette er med full batteri pakke.

    Vis vedlegget 490411

    Vis vedlegget 490412



    Mvh: Espen L
    Den ville da passe perfekt ind med det fine grønne display.
    Du har et poeng der Brian :)



    Mvh: Espen L

    Du husker vel denne fra Stockholm? Den demoen var faktisk ikke så værst . . .


    IMG_1623.jpg


    :cool:
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Gratulerer så mye.
    Må vel være sentralens peneste alter.
    Låter nok ubeskrivelig flott.
    Mvh
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien

    mikon

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.03.2015
    Innlegg
    112
    Antall liker
    52
    Sted
    Fredrikstad
    Litt flere bilder :)

    Fikk kritikk for svarte dress sokker sist jeg la ut bilder så da tar jeg ingen sjanse denne gang :)

    Vis vedlegget 490338

    Mvh: Espen L
    Men, men, men, men, MEN....ehhh...kjøpte ikke du nylig en MSTREAM???....
    Tastaturet ble plutselig kliss vått av sikkel, øl, kaffe.....spenna gær`n du mann :cool:
    Hvor la jeg frimerksesamlingen min nå igjen?
    Hva får man for en Dr.Feikert Firebird med en Kuzma4Point arm påmontert en Myjajima Shilabe mon tro...mumle mumle...koko..

    Ehhhh...ja, gratulerer Espen. Jeg er stum av beundring!
    Lurte jeg på og. Hva skjedde med Mlife?

    Trodde du skulle ha færre komponenter, og etter noen måneder gjør du motsatt.

    Uansett, grattis. Ser helt fantastisk ut.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.638
    Antall liker
    11.531
    Den ville da passe perfekt ind med det fine grønne display.
    Du har et poeng der Brian :)



    Mvh: Espen L

    Du husker vel denne fra Stockholm? Den demoen var faktisk ikke så værst . . .


    Vis vedlegget 490496

    :cool:
    Jada husker det nlykke :)
    Pleier å være tilkoblet på noen "gromme" systemer nede på Munchen messa også disse produktene.
    Sees vi i Munchen på messa om noen uker ?



    Mvh: Espen L
    Nei dessverre. Den helgen kolliderte med et jobb prosjekt som jeg ikke fikk forandret på. . .:mad: Du får kose deg! Neste år derimot re det 100% sikkert at jeg skal ned!
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Du husker vel denne fra Stockholm? Den demoen var faktisk ikke så værst . . .


    Vis vedlegget 490496

    :cool:
    Jada husker det nlykke :)
    Pleier å være tilkoblet på noen "gromme" systemer nede på Munchen messa også disse produktene.
    Sees vi i Munchen på messa om noen uker ?



    Mvh: Espen L
    Nei dessverre. Den helgen kolliderte med et jobb prosjekt som jeg ikke fikk forandret på. . .:mad: Du får kose deg! Neste år derimot re det 100% sikkert at jeg skal ned!
    OK
    Passer det når du er på hytta igjen i sommer så ta gjerne turen igjen.
    Henter deg i Langesund som sist :)



    Mvh: Espen L
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.448
    Antall liker
    26.379
    Torget vurderinger
    24
    Gratulerer med nye forsterkere Espen!

    Må få tatt turen og høre snart skjønner jeg.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Herlig å få være med å pakke opp dette og høre de første tonene. Stor takk også for en hyggelig lyttekveld i helgen. Det låter meget bra allerede! :)

    Og slik du oppgraderer i huset har du raskeste verdistigningen registrert i Grenland på en god stund. Virkelig toppdivisjon dette!

    Vi kjører på med en skikkelig lytt med inntrykk når det har fått noen timer.


    Geir Arne
     

    soa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.453
    Antall liker
    983
    Torget vurderinger
    18
    Tatt av spikes på stativet? Dårlig plass?
    Godt observert soa!

    Ja ble høyt og faktisk ikke så pent inne i racket med stativet! fordelen med Bassocontinuo racket er at det er lett å justere vis man har godt med "ledd" til racket så tilpassing var egentlig ikke noe problem. Men skulle jeg få bra med luft mellom komponentene med stativet under momentum effekt trinnet så kom TV litt for høyt opp! Det er jo som du vet "bein" under forsterkeren så ikke noe problem å sette den rett ned men synes det er penere og mer helhet med stativet. Løsningen ble da å skru av spikes på stativet.
    Skulle jeg hatt den rett på gulv så hadde jeg uten tvil brukt stativet med spikes på.

    PS! Vurderer du å oppgrader din S200 til S250?


    Mvh: Espen L
    Hei Espen. Gratulerer nok en gang med utsøkt forsterkersett. Deler selvfølgelig din begeistring for Dan sine produkter. Synes det ser veldig bra ut uten spikes. Passer bedre til resten av komponentene. God løsning:)

    Vurderte oppgradering en stund, men synes 70.000 blir for mye. Det tar også veldig lang tid, så jeg står over. S200 holder fortsatt mål, og jeg er storfornøyd med produktet. 6 år har jeg hatt denne forsterkeren nå, og eiergleden er fortsatt skyhøy;)

    Mvh
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Herlig å få være med å pakke opp dette og høre de første tonene. Stor takk også for en hyggelig lyttekveld i helgen. Det låter meget bra allerede! :)

    Og slik du oppgraderer i huset har du raskeste verdistigningen registrert i Grenland på en god stund. Virkelig toppdivisjon dette!

    Vi kjører på med en skikkelig lytt med inntrykk når det har fått noen timer.


    Geir Arne
    Takk igjen for et hyggelig besøk Geir Arne og ikke minst for all koble/Bære hjelp i helgen :)
    Vi tar en god lytte seanse sammen når det for noen timer på seg .


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Når det gjelder plass så kan jeg sette inn et "ledd" til på racket som gjør at det kommer noe mer luft ved nedre hylle og jeg kan da sette en Streamer oppå Burmester strømforsyningen. Noen streamere er så lave at jeg ikke en gang behøver og sette inn leddet for å få plass. En annen mulighet er å sette en vegg hylle ved siden av racket.

    Bruker grensesnittet + det lydmessige er viktig for meg og rent estetisk så bør det se greit ut ved siden av de andre komponentene.
    Har testet å sett en del på bruker grensesnittet til Aurender og det virker for meg veldig bra!
    Jeg vurderer en Aurender N 100-C. Da kan jeg bruke Coax kabel rett ned på Burmester 069 og benytte DAC i denne. Dette tror jeg vil bli bra samtidig som det er en forholdsvis rimelig løsning. Den er i størrelse så liten at jeg faktisk kan sette den bak TV vis jeg ikke ønsker å ha den fremme i racket.

    Aurender N 100 C..jpg


    Så vurderer jeg 2 stk Burmester det er 111 og 150.
    Vis jeg går for Burmester 111 så kan jeg få innbytte med min 069 CD spiller på OHFC vis jeg ønsker (noe jeg også må med tanke på plass) Selv om jeg her kan rippe CD så sitter det langt inne å kvitte meg med min 069 CD spiller!
    Når det gjelder Burmester 150 så vil det kanskje estetisk sett bli det peneste av alternativene, den kan jeg ha oppå Strømforsyningen til 069. Her kan jeg bruke enten DAC i 069 eller eventuelt å teste DAC som sitter inne i 150 spilleren.

    Burmester 111
    big_Burmester111.jpg


    Burmester 150
    150_music_player.jpg



    Jeg vurderer også MSB sin nye Discrete DAC. Kjenner ikke til bruker grensesnittet på den da den først blir lansert om kort tid men det for jeg bekjentskap med om noen få uker på Munchen messa.
    Lydmessig ut av det jeg har lyttet til tidligere med MSB så er dette i øverste divisjon!
    Den er ikke så høy så blir enkelt å plassere i racket (den har ekstern strømforsyning men den kan jeg sette bak racket)

    MSB.jpg


    Har også mulighet vis jeg ønsker å få tilsendt PS Audio til testing.

    PS Audio 1.png


    ps-audio-2.jpg

    Har også vurdert DCS men nå er det ingen i Norge som har dette agenturet så vidt meg bekjent!
    PS! Når det gjelder lyden på Streamere så hører jeg forskjell på dette så på det område trenger jeg ingen råd :)


    Mvh: Espen L
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.592
    Sted
    Stavanger
    Stikk også innom Rockna standen er mitt tips.
    Når det gjelder PS Audio streamer antar jeg at det er DS m/Bridge II du sikter deg mot og ikke transporten.
    Comboen er dog enda kjekkere :D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.191
    Antall liker
    67.563
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hvis jeg skulle prøvd med litt mer eller mindre kvalifisert synsing på utstyr jeg har hørt en del ganger ville jeg:

    Kjørt på med streamer og DAC fra MSB hvis det var cost no object. For meg er dette en innertier både estetisk og lydmessig. Hadde også blitt flott hos deg hvis du hadde klart å skille deg av med Burmesteren :)

    Jeg har skikkelig sansen for Aurender, men for meg ville det kun vært aktuelt hvis jeg også skulle benytte harddisk-avspilling....og det høres ikke ut som du er moden for å stue CDene på loftet (enda) :) Her kan du jo også velge mellom med DAC eller uten og kjøre gjennom Burmesteren din (noe du selvfølgelig også kan med DAC i Aurender, men for meg blir det da et litt rart kjøp).

    Det er jo tradisjon å slå et slag for eget merke her på HFS. Jeg er fornøyd med min egen Auralic Aries, uten at jeg har testet den opp mot andre her hjemme. Auralic har jo nylig kommet med Aries G2 som høster gode kritikker (noe strengt tatt de fleste gjør i denne divisjonen :)). Jeg liker det litt strenge no nonsens designet på denne. Det som også er praktisk for meg med Auralic er at de anbefaler wifi-streaming istedenfor for ethernet-kabel. Dette er ikke et alternativ ved eksempelvis Aurende....

    Litt tanker i fart over en Duvel :)
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.832
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei Espen

    Du begynner kanskje å gå lei alle rådene?😀
    Tenkte bare og informere om at hvis en er ute
    etter en MSB Technology Dac. Hvilken som helst.
    Da trenger du ikke noen streamer.😀
    Deres siste render(input modul) har innebygget
    det værste av streamer til nå. Den støtter Roon og
    MQA.😀
    Mao. en boks mindre i racket.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Stikk også innom Rockna standen er mitt tips.
    Når det gjelder PS Audio streamer antar jeg at det er DS m/Bridge II du sikter deg mot og ikke transporten.
    Comboen er dog enda kjekkere :D
    Hadde jeg først gått for PS Audio så hadde det blitt Comboen også med tanke på det estetiske. Men er mer enn usikker på om hvordan lyden står seg når jeg spiller CD på PS Audio V/S lyden mot Burmester spilleren jeg har i dag! Ikke for å bli for høy på meg selv men den 069 spilleren min er ekstrem, har hatt i årenes løp noen CD spillere innom stuen og testet de A/B mot Burmesteren og da snakker jeg om dyre high end spillere og man ser hva jeg bestandig har beholdt.
    Når det går mot bare Streaming så virker PS Audio for meg veldig innovative så hadde vært gøy å hatt de i stuen noen dager for en lytt :)


    Mvh: Espen L
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.832
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen Espen

    Jeg har en ekstra MSB Technology Dac og Data Transport.
    Hvis du er intressert i å teste, kunne jeg kanskje ta
    en tur? Må bli ila. sommeren.😀
    Tester den da mot din Burmester.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Hvis jeg skulle prøvd med litt mer eller mindre kvalifisert synsing på utstyr jeg har hørt en del ganger ville jeg:

    Kjørt på med streamer og DAC fra MSB hvis det var cost no object. For meg er dette en innertier både estetisk og lydmessig. Hadde også blitt flott hos deg hvis du hadde klart å skille deg av med Burmesteren :)

    Jeg har skikkelig sansen for Aurender, men for meg ville det kun vært aktuelt hvis jeg også skulle benytte harddisk-avspilling....og det høres ikke ut som du er moden for å stue CDene på loftet (enda) :) Her kan du jo også velge mellom med DAC eller uten og kjøre gjennom Burmesteren din (noe du selvfølgelig også kan med DAC i Aurender, men for meg blir det da et litt rart kjøp).

    Det er jo tradisjon å slå et slag for eget merke her på HFS. Jeg er fornøyd med min egen Auralic Aries, uten at jeg har testet den opp mot andre her hjemme. Auralic har jo nylig kommet med Aries G2 som høster gode kritikker (noe strengt tatt de fleste gjør i denne divisjonen :)). Jeg liker det litt strenge no nonsens designet på denne. Det som også er praktisk for meg med Auralic er at de anbefaler wifi-streaming istedenfor for ethernet-kabel. Dette er ikke et alternativ ved eksempelvis Aurende....

    Litt tanker i fart over en Duvel :)
    Mye fine poenger du her kommer med karmana :) Når det gjelder MSB vis jeg går for den så kan jeg beholde CD spilleren min uten å slite med plass i racket:)
    Går jeg for Aurender så blir det klart uten DAC for å bruke DAC i Burmester spilleren. En ting er å snakke mye om DAC men strømforsyning har også etter mine ører enormt mye lydmessig og si. Både MSB og Burmester spilleren min har ekstern stor strømforsyning så dette er for meg et stort pluss!


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Hei Espen

    Du begynner kanskje å gå lei alle rådene???????
    Tenkte bare og informere om at hvis en er ute
    etter en MSB Technology Dac. Hvilken som helst.
    Da trenger du ikke noen streamer.??????
    Deres siste render(input modul) har innebygget
    det værste av streamer til nå. Den støtter Roon og
    MQA.??????
    Mao. en boks mindre i racket.
    Råd er bare hyggelig så lenge du ikke kommer med at alle streamere spiller likt og der er nok ikke du med din erfaring:)
    Er klar over at jeg trenger kun render modul til å putte inn i DAC :)
    Det er jo det geniale med MSB spør du meg!
    Jeg har allerede hentet inn pris på Diskrete DAC med render modul og Premier Dac med render modul Av Frode i Acoustic Tuning.
    Liker også at man kan oppgradere med enda råere ekstern strømforsyning vis man ønsker dette.
    Det er også mulighet til å faktisk kjøre 2 stk strømforsyninger på disse!
    Premier koster ca dobbelt av Discrete men jeg kjenner jo hva som "napper mest" i løken når jeg ser på begge :)



    Mvh: Espen L
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.191
    Antall liker
    67.563
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Med tanke på hoffleverandør ser jeg ikke for meg store overraskelser på hvilket merke du velger :D
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Med tanke på hoffleverandør ser jeg ikke for meg store overraskelser på hvilket merke du velger :D
    Forstår at den tanken kommer karmana men tro meg når jeg sier at jeg velger det merket jeg lydmessig tror blir best!
    Hadde feks OHFC eller andre hatt Master Audio system som jeg har så hadde de blitt handlet der vis det var de som førte merket.
    Jeg putter ikke inn hva som helst i dette systemet på grunn av leverandør!
    Er en grunn til at jeg har hentet inn priser fra flere :)
    Men at jeg har en stor tro på MSB etter å ha hørt/lest om dette merket er ikke å overdrive.
    Avgjørelse har jeg ikke tatt enda.



    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Sgt Pepper

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2016
    Innlegg
    192
    Antall liker
    384
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Hvis jeg skulle prøvd med litt mer eller mindre kvalifisert synsing på utstyr jeg har hørt en del ganger ville jeg:

    Kjørt på med streamer og DAC fra MSB hvis det var cost no object. For meg er dette en innertier både estetisk og lydmessig. Hadde også blitt flott hos deg hvis du hadde klart å skille deg av med Burmesteren :)

    Jeg har skikkelig sansen for Aurender, men for meg ville det kun vært aktuelt hvis jeg også skulle benytte harddisk-avspilling....og det høres ikke ut som du er moden for å stue CDene på loftet (enda) :) Her kan du jo også velge mellom med DAC eller uten og kjøre gjennom Burmesteren din (noe du selvfølgelig også kan med DAC i Aurender, men for meg blir det da et litt rart kjøp).

    Det er jo tradisjon å slå et slag for eget merke her på HFS. Jeg er fornøyd med min egen Auralic Aries, uten at jeg har testet den opp mot andre her hjemme. Auralic har jo nylig kommet med Aries G2 som høster gode kritikker (noe strengt tatt de fleste gjør i denne divisjonen :)). Jeg liker det litt strenge no nonsens designet på denne. Det som også er praktisk for meg med Auralic er at de anbefaler wifi-streaming istedenfor for ethernet-kabel. Dette er ikke et alternativ ved eksempelvis Aurende....

    Litt tanker i fart over en Duvel :)
    Aurender er ja takk begge deler - jeg har rippet alle mine CD'er til hard disken og kan spille de enkeltvis eller med playlister integrert med Tidal. Trenger da ikke å reise meg fra stolen på flere timer. Utenom å hente øl så klart. Høres uansett ut som Espen har god kontroll på veien videre.

    vh
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.592
    Sted
    Stavanger
    Uten å spå utfallet så hadde jeg uansett vurdert å prøve PS Audio comboen.
    Ting blir fort utdatert og utviklingen skjer i et rasende tempo, selv om man ikke snakker om kvantesprang på CD siden.
    PS tar også SACD skiver.
    Satser på at du har fått med deg omtalen av comboen fra Rognlien.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    25.191
    Antall liker
    67.563
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hvis jeg skulle prøvd med litt mer eller mindre kvalifisert synsing på utstyr jeg har hørt en del ganger ville jeg:

    Kjørt på med streamer og DAC fra MSB hvis det var cost no object. For meg er dette en innertier både estetisk og lydmessig. Hadde også blitt flott hos deg hvis du hadde klart å skille deg av med Burmesteren :)

    Jeg har skikkelig sansen for Aurender, men for meg ville det kun vært aktuelt hvis jeg også skulle benytte harddisk-avspilling....og det høres ikke ut som du er moden for å stue CDene på loftet (enda) :) Her kan du jo også velge mellom med DAC eller uten og kjøre gjennom Burmesteren din (noe du selvfølgelig også kan med DAC i Aurender, men for meg blir det da et litt rart kjøp).

    Det er jo tradisjon å slå et slag for eget merke her på HFS. Jeg er fornøyd med min egen Auralic Aries, uten at jeg har testet den opp mot andre her hjemme. Auralic har jo nylig kommet med Aries G2 som høster gode kritikker (noe strengt tatt de fleste gjør i denne divisjonen :)). Jeg liker det litt strenge no nonsens designet på denne. Det som også er praktisk for meg med Auralic er at de anbefaler wifi-streaming istedenfor for ethernet-kabel. Dette er ikke et alternativ ved eksempelvis Aurende....

    Litt tanker i fart over en Duvel :)
    Aurender er ja takk begge deler - jeg har rippet alle mine CD'er til hard disken og kan spille de enkeltvis eller med playlister integrert med Tidal. Trenger da ikke å reise meg fra stolen på flere timer. Utenom å hente øl så klart. Høres uansett ut som Espen har god kontroll på veien videre.

    vh
    Tviler ikke et øyeblikk på kvalitet, funksjonalitet og eierglede med Aurender :) Hadde selv en Naim HDX 2TB for noen år siden. Jeg er ikke fremmed for en ny harddiskspiller (selv om jeg tror det blir en NAS). Det eneste jeg er sikker på er at jeg ville gått for SSD-disk(er) og back-up :)
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    1.004
    Antall liker
    1.047
    Sted
    Porsgrunn
    Hei igjen Espen

    Jeg har en ekstra MSB Technology Dac og Data Transport.
    Hvis du er intressert i å teste, kunne jeg kanskje ta
    en tur? Må bli ila. sommeren.😀
    Tester den da mot din Burmester.
    Så på Whats Best Forum at den Reference Transporten som ble vist frem på en messe i Kina, gjorde en liten stopp i Hong Kong på hjemveien. Der ble den satt opp hjemme hos en venn av importøren og langvarig eier av MSB produkter. Resultatet ble ikke overraskende:

    In summary even though it's only a prototype with the original desktop psu, it blew the Signature UMT V transport/two Single Diamond Transport Powerbases away in seconds!
    Yes, extremely awesome!


    Noen og enhver bør vist bytte transport her:cool:
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.832
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen Espen

    Jeg har en ekstra MSB Technology Dac og Data Transport.
    Hvis du er intressert i å teste, kunne jeg kanskje ta
    en tur? Må bli ila. sommeren.😀
    Tester den da mot din Burmester.
    Så på Whats Best Forum at den Reference Transporten som ble vist frem på en messe i Kina, gjorde en liten stopp i Hong Kong på hjemveien. Der ble den satt opp hjemme hos en venn av importøren og langvarig eier av MSB produkter. Resultatet ble ikke overraskende:

    In summary even though it's only a prototype with the original desktop psu, it blew the Signature UMT V transport/two Single Diamond Transport Powerbases away in seconds!
    Yes, extremely awesome!


    Noen og enhver bør vist bytte transport her:cool:
    UMT drivverkene til MSB Technology er ikke deres beste drivverk
    på CD og HRX. Også wav filer.
    Da er Data drivverkene langt bedre.
    Det er bare det at The Reference og Select drivverkene er som
    UMT’ene at de spiller alle typer sølvplater. SACD, Bluray, cd mm.
    Dette gjør dessverre ikke Datadrevene.
    Dette er også grunnen til at jeg har flere drivverk.🙄
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Uten å spå utfallet så hadde jeg uansett vurdert å prøve PS Audio comboen.
    Ting blir fort utdatert og utviklingen skjer i et rasende tempo, selv om man ikke snakker om kvantesprang på CD siden.
    PS tar også SACD skiver.
    Satser på at du har fått med deg omtalen av comboen fra Rognlien.
    Har fått med meg testen til Rognlien Distinctive en fin og bra skrevet test.
    Hadde jo Streamer for en liten tid tilbake og merker nå hvor deilig og enkelt det var å kunne Streame!
    Savner blant annet spillelistene som jeg har laget i Tidal!


    Mvh: Espen L
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    11.077
    Antall liker
    16.008
    Sted
    Langesund
    Vi blir jo bare mer og mer makelig anlagt, og liker det lettvint. Steamere har jo blitt veldig gode.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    4.029
    Antall liker
    10.893
    Sted
    Skien
    Hjelper ikke at det er sol og varmt ute i dag!
    Føler bare en stor trang til at jeg vil og må ha inne dag uansett :)
    Sånn er det bare når man er over snittet musikk/Audiofil interessert.
    Ha en strålende lørdag folkens :)

    IMG_3803.jpg




    Mvh: Espen L
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn