Lekkert!!Vis vedlegget 231039
Første strøk med olje på sidene
Vis vedlegget 231040
Finishing oil fra Liberon
Vis vedlegget 231041
GunnarS
Gunnar kan få kjøpe mine originaler, så kan han sammenligne selvGunnarS, du er herved registrert som en GENUIN DIY'er, i særklasse med eikeløv og personlig opprykk!
Eikeløv gis kun når det ferdige produktet overgår originalen, og når antall medgåtte timer hadde KJØPT deg originalen (med god margin) dersom du hadde gått med Aftenposten og måkt snø...
Applaus!
Har selv brukt Liberon Antik voks Black Bison. Brukte først Liberon Møbelrenser. Den fjernet gammel olje. Vil gi en veldig fin glød i valnøtt tre. Det må være noe voks i, hvis man vil ha litt glans. Italienske gevær skefter er berømte Gratulerer med et fantastisk DIY produkt. mvh GuitHadde tenkt å olje sidene. Har begynt å prøve ut Liberon "Finishing oil" på noen rester. Det ser låvende ut.
GunnarS
Do you need to add weight to adjust the resonant of the passive Kef B139?Mine is the B139 SP1333.No sound yet. About the resistors, as far as I know I think I have the right values.
It will be placed outside the box for easy replacement.
GunnarS
The original is one with 190mm in diameter and what`s the spec of the one you used?De bestilte elementene kom i går. Ikke helt like orginalen, men likevel imponerende kvalitet.
Vis vedlegget 152787
GunnarS
Bare puss og kos degDårlig med lyd enda. Jeg er ikke ferdig med kassene. Må pusse ned MDF delene på nytt. Finishen ble ikke bra nok.
GunnarS