Takket være Snickers sine innspill så skviser vi sitronen herBra mål . Tror mange kan lære noe av dette.
Takket være Snickers sine innspill så skviser vi sitronen herBra mål . Tror mange kan lære noe av dette.
ingen fare, spiller på de og de høres helt fantastiske ut, som de alltid gjør.Lurer på om du bør spørre noen i Norge som er eksperter på fin justering. Er verdt penga. Per Kjemo på Lydrommet, grelv, Snickers??
Jeg knotet med mine og shimset opp med maskeringstape.
Ellers kan det jo være greit å prøve med andre magneter, OBBB har et par uten membraner og de er i prinsippet verdiløse da det er umulig å få tak i løse membraner ute i verden.
Og hvis de subber inntil så ville jeg absolutt ikke spilt på dem, hva om de ultrafine sølvtrådene i spolen gnisser??
Ikke sett noen flere griller i hode på han...Passer bra, grillsesongen er i anmarsj
Hvordan stoff trenger du?Du som vet det meste, hvem har ht stoff på lager? Trenger litt for å dekke til noen testhøyttalere.
Biltema Alnabru 10+ på lager.Helt plain sort egentlig, bare for å beskytte noen svindyre unobtainum elementer til de endelige kabinettene med metallgitter blir ferdige.