M
musicus
Gjest
Er det ikke bedre å forklare så jeg forstår deg fremfor å ta den arrogante og lissom kloke tonen, gjerne på pm siden det sikkert blir veldig ot?Parelius skrev:Akk ja.
mvh
|
Er det ikke bedre å forklare så jeg forstår deg fremfor å ta den arrogante og lissom kloke tonen, gjerne på pm siden det sikkert blir veldig ot?Parelius skrev:Akk ja.
Spent på om du får samme resultat som meg med Oblivion vs. WhistlerStorebror skrev:All the way Oblivion på vei i posten.
Endringer over dager og uker skal sjekkes.
Coanda er også i huset.
Inn i oppgaven med tvil og med åpne øyne.
Spent på om jeg må endre på noen av mine oppfatninger av kabler.......
R
Vil det si at du har prøvd og holdt kjeft....?Vermin skrev:Spent på om du får samme resultat som meg med Oblivion vs. Whistler![]()
Prøver å putte det i Fidelity jeg.Valentino skrev:Viktig med egen tråd, R. Her skal jubles, menes det.
Jeg holder nok kjeft en stund til, har en god del kabler igjenStorebror skrev:Vil det si at du har prøvd og holdt kjeft....?Vermin skrev:Spent på om du får samme resultat som meg med Oblivion vs. Whistler![]()
Spytt ut, dette er spennende tilbakemeldinger.
Gjerne på pm om du er redd for reprimander i denne tråden.
R
All hønnor til deg Rolf. Høre selv og komme med en oppfatning. Noe jeg ser frem til. Lykke til!Storebror skrev:Inn i oppgaven med tvil og med åpne øyne.
R
Hiver meg på her, det skal bli spennende å lese dine erfaringer...Storebror skrev:All the way Oblivion på vei i posten.
Endringer over dager og uker skal sjekkes.
Coanda er også i huset.
Inn i oppgaven med tvil og med åpne øyne.
Spent på om jeg må endre på noen av mine oppfatninger av kabler.......
R
Vel?Storebror skrev:De har nå vært tilkoblet i et par dager.
Det kan hende de snart "setter seg" i anlegget slik at det bare er å slenge seg ut i kabelstrykene, hvor farer lurer bak hver en sving!
R
Henger meg på denne...Hva skjer R ?Mbare skrev:Vel?Storebror skrev:De har nå vært tilkoblet i et par dager.
Det kan hende de snart "setter seg" i anlegget slik at det bare er å slenge seg ut i kabelstrykene, hvor farer lurer bak hver en sving!
R![]()
Storebror skrev:Prøver å putte det i Fidelity jeg.
Litt kabelprat er det kanskje plass til.
R
Hehehe..ok...Second opinion etter T ja.... Kommer det frem forskjeller og evt ulikheter mellom disse kabelene og de du har stående i signaturen din da ?Storebror skrev:Storebror skrev:Prøver å putte det i Fidelity jeg.
Litt kabelprat er det kanskje plass til.
R![]()
Se der ja, og så sier du ingenting ;D ;Dimpulse skrev:Jeg har hatt fult Energetic-oppsett en stund, og de er rett og slett uendelig mye mer av alt Coherence er. Fantastiske kabler,ja.
Testen står allerede på trykk i det siste nummeret av Hjemmekino (uavhengig av om noen tror det kun er Fidelity som kan teste hifi i dette landetOblivion skrev:Test og beskrivelse kommer blant annet i DVD og hjemmekino..
Forsto det.65finger skrev:Det er ikke Coherence som er nevnt i de siste innkeggene i denne tråden Roda (det er veldig gode kabler forøvrig) men Energetic som er en helt ny serie med mye større tverrsnitt i HT kablene blant andre design forandringer. Signalkablene mine er av sølv
Noen linker til disse?65finger skrev:en helt ny serie med mye større tverrsnitt i HT kablene blant andre design forandringer. Signalkablene mine er av sølv
20k for balansert signalkabel i sølv, og 30k for 2x3 meter høyttalerkabler om jeg husker riktig.RoDa skrev:Nå var det dette med glasshus og steiner da, men....
De forrige utgavene hadde satt meg tilbake noe sånt som 50 tusen dersom jeg skulle ha de lengdene jeg ønsket, hvor mye setter disse nye økonomien tilbake?
Mvh
Rolf
Se der ja, ikke klart å la være ;DHaavard skrev:Har vært så "dum" å teste de nye høyttalerkablene til Oblivion, Energetic.
Har jo Oblivion Coherence fra før, rund baut. Dumt å teste disse nye gitt.
Spesielt etter at man har gjort noen drøye, iallefall for meg, investeringer på andre fronter i anlegget.
Håvard
Haavard skrev:Jeg kunne desverre ikke la være 8)
Takk for sist forresten.
Kom innom igjen med mindre folk og mer tid.
Håvard
Svarte. Det var da dårlig nytt.impulse skrev:Jeg har hatt fult Energetic-oppsett en stund, og de er rett og slett uendelig mye mer av alt Coherence er. Fantastiske kabler,ja.
Det holder med undertittel:Valentino skrev:Burde ikke tråden skifte tittel til Fantastiske, ENNÅ NYERE nye NORSKE kabler! ?