Litt av en brødregjeng dere er, må jeg si.....lurer på om noen av foreldrene deres lever ennå, sånn at dere kunne lagt inn en anbefaling om adobsjon. Skulle gjerne vært forpliktet til å henge sammen med dere!
Artig med sånne møbler som kan bli alt mulig og som kan ombømlerers bare med en eller to fastnøkler. Dette blir fint.
Bare en liten "ting" jeg må si. Bøk er et at de treslagene som utvider seg og det motsatte. I lengderetninga skjer det nesten ingenting okke som treslag. men i påtversretningene - tangentielt og radielt skjer det ekstremt mye. Spesielt med bøk, faktisk. Faktisk så mye at vi faktisk så mye at vi aldri bruker bøk i skuffer med tradisjonelle pasninger. Derfor fraråder jeg deg å kantliste tverrved med langved - sjansene for at det sprekker den ene eller andre veien er overhengende i bøk. Sånn som du har gjort så langt med skikkelig lakkering, begrenser dette en del, men likevel.
Vil ikke være sur og grinete gammel gubbe, men håper vi kan være venner om vi ikke blir brødre hvis det blir sånn....
God helg til dere i den deilige landsdelen som svømmer i skrei , lever og rogn i disse tider.
BB