Fidelity 37

B

Back_Door

Gjest
Jeg er for tiden offshore på jobb, og har dermed enda ikke fått lest siste nummer av Fidelity.
Rent generelt vil jeg si at denne typen blader først og fremst er aktuelle når man er i en planleggingsfase for nytt utstyr. Når man så er vel i havn, blir mye av stoffet mindre aktuelt. Det som jeg da savner, er interessante artikler om lyd og reproduksjon av musikk. Her er det jo svært mye man kunne skrive om, f.eks. også fra gjesteskribenter. På en slik måte hadde bladet kunne blitt lærerikt og interessant for alle, uavhengig av hviklen "modus" man måtte være i. Slikt stoff bør i tilfelle skrives på en slik måte at de fleste kan få utbytte av det.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.592
Sted
Stavanger
Titleist skrev:
en ting som ikke er for mye å be om er å kjøre XTZ ROOM ANALYZER ved test av utstyr. slik at vi ser hvilken frekvens kurve anmelder lytter til.
Jeg lurer av og til på hvor mye kurvene EGENTLIG betyr.
Jeg la inn en kurve fra en lytteseanse her på HFS, men ingen gadd å kommentere på den engang.
Til slutt måtte jeg purre etter oppfatninger.
Står kanskje litt i strid med den interessen du her sikter til eller hvor høy kompetansen virkelig er til å tolke resultatene ???
 
M

musicus

Gjest
Som ett lite apropo bare, så pratet jeg med konstruktøren av Coltrane idag og vi kom da inn på dette med rommet som noen synes å ha hengt seg veldig opp i her.
Han sa vel egentlig at det var ett av de beste uregulerte rommene han hadde hørt Coltrane i, ja sågar bedre enn noen regulerte med, og skulle ikke han være kapabel å bedømme dette, med egen konstruksjon plassert der på test (han har vært der og hørt Coltrane) så vet ikke jeg.
Jeg vet iaf hvor jeg legger mine 5 cent i sak om troverdighet her.

Så til alle dere bekymrede, slipp åket og finn noe annet å bekymre dere for enn rommet til KV, det synes å fungere utmerkt, visstnok 8) .....

mvh
 

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Innlegg
2.463
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Dette innlegget ditt musicus skulle vært på en av de første sidene i tråden,prøver å lage et smil etter komma men får det ikke til.

Mye flinkere med stereoanlegget.feks trykke på play på cd spilleren er nåå ingen prob..lem!!!!


Helsing Arild.
 
M

musicus

Gjest
samlanes skrev:
Dette innlegget ditt musicus skulle vært på en av de første sidene i tråden,prøver å lage et smil etter komma men får det ikke til.

Mye flinkere med stereoanlegget.feks trykke på play på cd spilleren er nåå ingen prob..lem!!!!


Helsing Arild.
Ja du sier noe :)....
mvh
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen. Så dro jeg til platemessa og kjøpte vinyl for pengene (pluss litt til).
Kjøpte ikke forrige nummer heller. Føler meg fortsatt helt fin.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
Hehe, såpass ja!

Man slipper iallefall å ha slike blader liggende å flyte i heimen..
...Nei, Narvesen ansatte får heller lære seg å si i fra at det er ulovlig å lese bladet i butikken! ;)
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
Hehe, såpass ja!

Man slipper iallefall å ha slike blader liggende å flyte i heimen..
...Nei, Narvesen ansatte får heller lære seg å si i fra at det er ulovlig å lese bladet i butikken! ;)
Måtte sjekke alderen din. Du er 25 år gammel, og da burde du forstå at Narvesen lever av å selge blader m.m.. Skal man lese gratis, så går man på biblioteket.

Jeg må innrømme at jeg mange ganger har blitt bedt om å kjøpe bladet eller sette det fra meg, men da var jeg tenåring.

Birdman
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.167
Antall liker
8.546
Torget vurderinger
1
Birdman skrev:
Måtte sjekke alderen din. Du er 25 år gammel, og da burde du forstå at Narvesen lever av å selge blader m.m.. Skal man lese gratis, så går man på biblioteket.

Jeg må innrømme at jeg mange ganger har blitt bedt om å kjøpe bladet eller sette det fra meg, men da var jeg tenåring.

Birdman

Siden disse bladene er priset som bøker, tar jeg meg friheten til å skumme igjennom dem før jeg eventuelt kjøper. Skippet over dette Fidelity bladet noen nummer tilbake da de hadde omtale a RCA Living Stereo, da artikkelen var på nynorsk :(.
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
Birdman skrev:
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
Hehe, såpass ja!

Man slipper iallefall å ha slike blader liggende å flyte i heimen..
...Nei, Narvesen ansatte får heller lære seg å si i fra at det er ulovlig å lese bladet i butikken! ;)
Måtte sjekke alderen din. Du er 25 år gammel, og da burde du forstå at Narvesen lever av å selge blader m.m.. Skal man lese gratis, så går man på biblioteket.

Birdman
...Og da burde du på 36 år lære deg at de ansatte burde si i fra at man enten må slutte å lese bladet eller kjøpe det! Siden de lever av å selge blader m.m burde de iallefall passe litt på.. Tar ikke 3 min å lese fidelity, så da burde de uansett ha oppdaget det..
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
TULL, dette blir jo som å laste ned en cd fra nett for å høre om cden er noe som man kunne tenke seg å kjøpe, for så å kjøpe cden om man liker det.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
274
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
For en tullete diskusjon. Jeg synes Anonym er i sin fulle rett til å "bla" gjennom Fidelity i forhandlerens hyller jeg; begrepet "å bla gjennom" i en forbrukerkontekst er vel synonymt med å sjekke innholdsfortegnelse, prøvekjøre, prøvesmake eller på annet vis snuse på varen før man kjøper.

Dersom forhandleren ikke tillater slik browsing, så kan han like gjerne la være å være forhandler. Det er nettopp dette vi har forhandlere for. Imo selvsagt.

Mvh Vidar P
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
Hehe, såpass ja!

Man slipper iallefall å ha slike blader liggende å flyte i heimen..
...Nei, Narvesen ansatte får heller lære seg å si i fra at det er ulovlig å lese bladet i butikken! ;)
Måtte sjekke alderen din. Du er 25 år gammel, og da burde du forstå at Narvesen lever av å selge blader m.m.. Skal man lese gratis, så går man på biblioteket.

Birdman
...Og da burde du på 36 år lære deg at de ansatte burde si i fra at man enten må slutte å lese bladet eller kjøpe det! Siden de lever av å selge blader m.m burde de iallefall passe litt på.. Tar ikke 3 min å lese fidelity, så da burde de uansett ha oppdaget det..
Ser du ikke at dette svaret setter deg i et litt dårlig lys? Hvis ikke du får beskjed om å slutte med snyltingen, så syns du det er helt greit å gjøre det?!
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
TULL, dette blir jo som å laste ned en cd fra nett for å høre om cden er noe som man kunne tenke seg å kjøpe, for så å kjøpe cden om man liker det.
Og dette er lov ???.
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
Birdman skrev:
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
Hehe, såpass ja!

Man slipper iallefall å ha slike blader liggende å flyte i heimen..
...Nei, Narvesen ansatte får heller lære seg å si i fra at det er ulovlig å lese bladet i butikken! ;)
Måtte sjekke alderen din. Du er 25 år gammel, og da burde du forstå at Narvesen lever av å selge blader m.m.. Skal man lese gratis, så går man på biblioteket.

Birdman
...Og da burde du på 36 år lære deg at de ansatte burde si i fra at man enten må slutte å lese bladet eller kjøpe det! Siden de lever av å selge blader m.m burde de iallefall passe litt på.. Tar ikke 3 min å lese fidelity, så da burde de uansett ha oppdaget det..
Ser du ikke at dette svaret setter deg i et litt dårlig lys? Hvis ikke du får beskjed om å slutte med snyltingen, så syns du det er helt greit å gjøre det?!
Jepp, og det har jeg MANGE med meg på!
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
Birdman skrev:
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
TULL, dette blir jo som å laste ned en cd fra nett for å høre om cden er noe som man kunne tenke seg å kjøpe, for så å kjøpe cden om man liker det.
Og dette er lov ???.
Følger du alltid loven til punkt og prikke da? Denne diskusjonen er ikke om pirater eller fildelere, dette handler om Fidelity, og avslutter usaklighetene, og det burde du gjøre også!
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Til alle som blir skuffet over innholdet i Fidelity. Tenk om Knut og kompani leser gjennom denne tråden i håp om å finne konstruktive forslag til forbedringer av bladet....

Jeg vet i så fall hvem som har størst grunn til å bli skuffet.
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
Vidar P skrev:
For en tullete diskusjon. Jeg synes Anonym er i sin fulle rett til å "bla" gjennom Fidelity i forhandlerens hyller jeg; begrepet "å bla gjennom" i en forbrukerkontekst er vel synonymt med å sjekke innholdsfortegnelse, prøvekjøre, prøvesmake eller på annet vis snuse på varen før man kjøper.

Dersom forhandleren ikke tillater slik browsing, så kan han like gjerne la være å være forhandler. Det er nettopp dette vi har forhandlere for. Imo selvsagt.

Mvh Vidar P
Tusen takk for et kjempeflott innlegg Vidar! helt enig med deg!
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.999
Antall liker
6.240
Torget vurderinger
32
Voff skrev:
Siden disse bladene er priset som bøker, tar jeg meg friheten til å skumme igjennom dem før jeg eventuelt kjøper. Skippet over dette Fidelity bladet noen nummer tilbake da de hadde omtale a RCA Living Stereo, da artikkelen var på nynorsk :(.
Ja, fysj. Tenk om man måtte lese om kultur på et kulturbærende språk som nynorsk. Det ville tatt seg ut. ;D

Kanskje vi skulle boikotte alle radio- og tv-sendinger der de prater dialekt også når vi først er i døtten.

Roy
 
B

Back_Door

Gjest
Zomby_Woof skrev:
Til alle som blir skuffet over innholdet i Fidelity. Tenk om Knut og kompani leser gjennom denne tråden i håp om å finne konstruktive forslag til forbedringer av bladet....

Jeg vet i så fall hvem som har størst grunn til å bli skuffet.
I innlegg 326 forsøkte jeg nettopp det du etterlyser, men det forsvant i all støyen..

Jeg etterlyste artikler som vi kan lære noe interessant av. Tenkte på alt fra elementær teknikk i våre komponenter, til forklaring om akustikk osv. På den måten blir bladet mer lesverdig for de som ikke er i posisjon for nyinvesteringer også.
 

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Innlegg
2.463
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Hadde det ikke vert for fidelity,med påfølgende reklameside av norskhificenter,og skryt av spendor sp100 som førte til en hyggelig
demo hos to karer i loddefjord av sp100,med kakao i koppen og flott lyd,så hadde eg sikkert hatt noen helt andre høgtalere uten å vite ka eg gikk glipp av.
Det var før internett kom til hardanger,år 2008,ja litt treige her i hardanger!!!!!

Mine eneste innvendinger av bladet er at det var/er litt for mye dp/ec til tider.
Og litt for lite flinke å beskrive forskjellene i lyden i tilsvarende kostbare produkter som har vert til test.

Musikkomtalene til rognlien er helt etter mine ønsker.
Vinyl hadde eg nesten helt glemt inntil fidelity kom i posten.

Alt i alt veldig berikende stoff generelt,spesielt om man sammenligner med andre norske blader som er på et langt dårligere nivå etter min mening.

Om man har et anlegg til 100000 så er prisen på et blad 0,001prosent,(utsalgspris.)det kaller eg billig.


Helsing Arild.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Bra, Karma. Jeg har tatt en og annen titt innom tråden. Det er sant som du sier. Det forsvant i støyen.

Jeg er forresten enig med deg i ønsket om tekniske artikler. Men, jeg har for lengst gitt opp håpet om at Fidelity gjør noe med den saken. En annen ting: Det som er av tekniske kommentarer viser skribentenes inkompetanse så til de grader at jeg like ofte ønsker meg mindre av det.

HiFi News er nok svaret på det spørsmålet.

Ellers koser jeg meg med pludringen i Fidelity, selv om jeg ikke kjenner meg noe klokere etterpå.
 
B

Back_Door

Gjest
Zomby_Woof :

Om man ikke har tilstrekkelig kompetanse blant egne ansatte, kan man kanskje satse mer på gjesteskribenter?
Et viktig poeng er uansett at slike artikler også bør henvende seg til de som ligger på et mer "folkelig nivå" når det gjelder teknikkforståelse og teoretisk kunnskap. Tror det er et stort behov og ønske om å forstå mer av teknikken, blant oss "amatører". F.eks. en artikkel om hvordan man leser og forstår målinger av lyd. Kanskje kunne vi på den måten fått tilegnet oss større innsikt, som igjen kan brukes til å ta mer riktige valg og prioriteringer når vi handler?
 

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Innlegg
2.463
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Solo sin skyld alt sammen,han skulle aldri tatt det ut av postkassen!!!!!!


Helsing Arild.
 

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
3.129
Antall liker
735
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Fint blad dette nr 37, synes dere nok en gang fortjener ros. Men dere kan godt rydde opp i unødvendige skrivefeil... ;)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Karma:

Jeg er enig i at det går an å forsterke staben med kyndige teknikkskribenter. Jeg ville likt det, men tror det stopper på at Knut selv ikke er interessert. Jeg hadde en kort samtale med ham i Horten i år. Han fremholdt HIFI+ som et ideal, og et eksempel på hvor han ville med Fidelity. Det er lyrikk og atter lyrikk der også.

Når alt kommer til alt tror jeg at enhver redaktør må lage det magasinet han selv ønsker å lese. Fidelityredaksjonen består hovedsaklig av sensualister, og da er det naturlig at de lager et blad for seg og sine. Vi som ønsker noe annet får vende oss til ''våre' med ønsket.

Jeg har forresten fortsatt ikke lest #37, men tømmer postkassa rundt midten av neste uke. Jeg leser det da, med mindre jeg blendes av tårer på grunn av alle regningene som venter.
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.167
Antall liker
8.546
Torget vurderinger
1
R.E.S. skrev:
Ja, fysj. Tenk om man måtte lese om kultur på et kulturbærende språk som nynorsk. Det ville tatt seg ut. ;D

Kanskje vi skulle boikotte alle radio- og tv-sendinger der de prater dialekt også når vi først er i døtten.
Har intet i mot dialekter. Men hva om vi alle skulle skrive på vår dialekt i allmenne publikasjoner? Jeg har imidlertid problemer når noen opphøyer sin dialekt til skriftspråk. Det er så mye jeg skulle ha lest - faktisk leser jeg omtrent en bok i uka - at tida ikke strekker til for å lese nynorsk.....
Dessuten synes jeg det helt OK at jeg i en slik tråd sier fra at jeg ikke gidder å kjøpe Fidelity dersom artikler jeg ønsker å lese er på nynorsk. Dette er jo fin og gratis markedsundersøkelse....
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.167
Antall liker
8.546
Torget vurderinger
1
Karma skrev:
Jeg etterlyste artikler som vi kan lære noe interessant av. Tenkte på alt fra elementær teknikk i våre komponenter, til forklaring om akustikk osv. På den måten blir bladet mer lesverdig for de som ikke er posisjon for nyinvesteringer også.

Helt enig. Disse Hi-Fi bladene er jo bare en endeløs rekke av "tester" av produkter. Har vel begrenset interesse dersom man ikke skal skifte ut komponenter en gang i måneden....

Når det er sagt synes jeg Fidelity er bra til Hi-Fi blad å være. Og helt utrolig ekstremt bra til Norsk Hi-Fi blad å være. Helt utrolig at Vadseth er i førerstolen med tanke på det totale journalistiske lavmål som fantest i det gamle Audio (? var det vel det het?). Der kunne de jo ikke engang stave.....
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.592
Sted
Stavanger
Voff skrev:
Disse Hi-Fi bladene er jo bare en endeløs rekke av "tester" av produkter. Har vel begrenset interesse dersom man ikke skal skifte ut komponenter en gang i måneden....
Det er ihvertfall ikke derfor jeg leser Fidelity. Jeg synes det er interessant å følge med på testene selv om jeg ikke har noen planer om å skifte.
Du kan jo få svar på om det du har (tilsynelatende) holder mål eller at et annet produkt er SÅ godt/mye bedre at du bør sjekke det opp, eller at du bare er teknisk interessert.
Det er jo også lov å drømme litt, eller bruke det som tidtrøyte.
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.873
Antall liker
24.028
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Akkurat den RCA LS-artikkelen som var en slik turnoff for deg Voff synes jeg er en av de beste jeg har lest i fidelity. Jeg har riktignok ikke lest mer enn 10-12 utgaver av bladet.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.999
Antall liker
6.240
Torget vurderinger
32
Voff skrev:
Har intet i mot dialekter. Men hva om vi alle skulle skrive på vår dialekt i allmenne publikasjoner? Jeg har imidlertid problemer når noen opphøyer sin dialekt til skriftspråk. Det er så mye jeg skulle ha lest - faktisk leser jeg omtrent en bok i uka - at tida ikke strekker til for å lese nynorsk.....
Dessuten synes jeg det helt OK at jeg i en slik tråd sier fra at jeg ikke gidder å kjøpe Fidelity dersom artikler jeg ønsker å lese er på nynorsk. Dette er jo fin og gratis markedsundersøkelse....
Hvis man tenker språklig sett, så er det neppe nynorsken som er den største utfordringen til Fidelity. I hvert fall ikke om man skal tro en del av innleggene i denne tråden.

For min egen del så mener jeg innholdet er viktigere enn hvilken språkform eller språk artiklene er skrevet på. Så vidt jeg erindrer har det jo vært artikler på svensk i Fidelity tidligere også, uten at jeg registrerte noen store aversjoner mot det. Nynorsk derimot er fy-fy. Forstå det den som kan...

Roy
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
festlig tråd ;D ;D hva med å fortsette med foreksempel. "Jeg liker ikke lesefonten"
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.148
Antall liker
5.055
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Zomby_Woof skrev:
Bra, Karma. Jeg har tatt en og annen titt innom tråden. Det er sant som du sier. Det forsvant i støyen.

Jeg er forresten enig med deg i ønsket om tekniske artikler. Men, jeg har for lengst gitt opp håpet om at Fidelity gjør noe med den saken. En annen ting: Det som er av tekniske kommentarer viser skribentenes inkompetanse så til de grader at jeg like ofte ønsker meg mindre av det.

HiFi News er nok svaret på det spørsmålet.

Ellers koser jeg meg med pludringen i Fidelity, selv om jeg ikke kjenner meg noe klokere etterpå.
Det er merkelig at det er slik i fidelity: Fullstendig blottet for teknisk interesse og kompetanse. Jeg vil tro at en del av oss er opptatt av hvordan forsterkere er laget og hvilken teknikk som er benyttet. Uteom et par tilfeller har jeg kun truffet fidelity "klanen" på messe i Horten. Ethvert forsøk på å snakke teknikk forsvinner i et sort hull. Og derfra slipper intet ut.
 
R

Roysen

Gjest
Birdman skrev:
Borgenvik skrev:
Birdman skrev:
toriamos skrev:
Bladde gjennom siste nummer hos Narvesen.
Likestilles for min del med fildeling av musikk. Om det ikke er straffbart, så er det i mine øyne smålig.
TULL, dette blir jo som å laste ned en cd fra nett for å høre om cden er noe som man kunne tenke seg å kjøpe, for så å kjøpe cden om man liker det.
Og dette er lov ???.
Nei, det er ikke lov i følge andre paragraf, første ledd av den såkalte Fidelity-loven. Norsk praksis på området er 3 års fengsel.

Våkn opp!

Mvh
Roysen
 

flinkjente

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.09.2005
Innlegg
238
Antall liker
1
Det er i hvertfall mange som leser bladet her inne!

Uansett om man er fornøyd, eller ikke. Så blir nok Fidelity Nr. 38 også en lang tråd :p
 
R

Roysen

Gjest
pedal skrev:
Roysen skrev:
JP skrev:
Det verste jeg vet er når bladets egne skribenter harselerer over velmente innlegg, det er ikke ok.

JP
I hvert fall når de seiler under anonymt flagg.

Mvh
Roysen
Roysen: Jeg fant 6 skribenter med innlegg i denne tråden. Alle med kjente brukernavn og/eller profilopplysninger her på Sentralen. Kan du begrunne din påstand?

Forøvrig hadde jeg dette innlegg i en lignende Fidelity debatt i 2007. Innholdet er fortsatt relevant:
FIDELITY - en støtte for norsk hifi
Det er mulig jeg har missforstått noe, men så vidt jeg forstod litt tidligere i tråden er Myregubben en skribent i Fidelity noe jeg ikke har vært klar over tidligere. Ikke står det noe om det i signaturen/avataren heller.

Mvh
Roysen
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.333
Antall liker
3.873
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Noen burde endre det grafiske utsnittet på bladet, for det SUGER. Kjip font, ikke den kuleste papirkvaliteten, layout som oser 1999. Bildene til Vadseth er for mye kitsj og pastell. Hva er vitsen med tulipaner?

Bladet trenger å fornye seg utseendemessig.
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Herregud....sutreunger.....get a life! :p
 

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Innlegg
2.463
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Til Flinkjente.

Du "har" nettop lest fidelity nr 38,hvertfall 50% av det....SPØK!!!!


Helsing Arild.
 
Topp Bunn