B
Back_Door
Gjest
Jeg er for tiden offshore på jobb, og har dermed enda ikke fått lest siste nummer av Fidelity.
Rent generelt vil jeg si at denne typen blader først og fremst er aktuelle når man er i en planleggingsfase for nytt utstyr. Når man så er vel i havn, blir mye av stoffet mindre aktuelt. Det som jeg da savner, er interessante artikler om lyd og reproduksjon av musikk. Her er det jo svært mye man kunne skrive om, f.eks. også fra gjesteskribenter. På en slik måte hadde bladet kunne blitt lærerikt og interessant for alle, uavhengig av hviklen "modus" man måtte være i. Slikt stoff bør i tilfelle skrives på en slik måte at de fleste kan få utbytte av det.
Rent generelt vil jeg si at denne typen blader først og fremst er aktuelle når man er i en planleggingsfase for nytt utstyr. Når man så er vel i havn, blir mye av stoffet mindre aktuelt. Det som jeg da savner, er interessante artikler om lyd og reproduksjon av musikk. Her er det jo svært mye man kunne skrive om, f.eks. også fra gjesteskribenter. På en slik måte hadde bladet kunne blitt lærerikt og interessant for alle, uavhengig av hviklen "modus" man måtte være i. Slikt stoff bør i tilfelle skrives på en slik måte at de fleste kan få utbytte av det.