C
cruiser
Gjest
Henger meg på nest siste taler her, fulgte sirkuset i mange år. Men det er blitt helt uinteressant i senere år. Skal bli spennende å se hvordan endringene blir denne gangen, kanskje kan det ta seg opp litt
tja sie det, bare forunderlig at eventen fortsatt har interesse kjedelig som det har blitt å se på, en gang i tiden så var jeg ganske så interessert og fulgte me...nå er det bare første og siste runde man trenger å bruke tid på og knapt nok det.. Mne for de som liker det er det vel som 10 000 meter skøyter på 70 tallet, ingenting skjer men spennende for det^ Hvorfor må du kringkaste at du ikke liker Formel 1? Det er en opplysning av null interesse for noen.
Takker for herlig video!Blir nok bra. De går i retning 80-tallet, med større hjul, mer mekanisk grep og mindre aerodynamisk grep, turbo osv. Synes også 2021-bilen ser lekker ut, med lav nese og uten winglets som stikker ut over alt.
Har du egentlig sett F1 de siste årene. Det har vært mange spennende løp i år. Og jeg har fulgt med siden 80-tallet.tja sie det, bare forunderlig at eventen fortsatt har interesse kjedelig som det har blitt å se på, en gang i tiden så var jeg ganske så interessert og fulgte me...nå er det bare første og siste runde man trenger å bruke tid på og knapt nok det.. Mne for de som liker det er det vel som 10 000 meter skøyter på 70 tallet, ingenting skjer men spennende for det^ Hvorfor må du kringkaste at du ikke liker Formel 1? Det er en opplysning av null interesse for noen.
Meget fortjent. Han er en stor mann også utenfor racerbanen.SIR LEWIS, gratulerer!
Lewis Hamilton slås til ridder
Lewis Hamilton blir sir Lewis Hamilton. Den historiske Formel 1-føreren står på Dronning Elisabeths nyttårs-hedersliste.www.vg.no
Har akkurat pløyd gjennom den nye sesongen av "Drive to Survive" på Netflix. Er veldig klar for oppstart nå i helga. Basert på testingen så kan det jo se ut som om vi kan få et litt jevnere år i toppen, men det er jo umulig å si om det vi så der er representativt, spesielt med tanke på Mercedes.Håper denne sesongen kan bli like innholdsrik og underholdende som fjorårets - selv om det skal godt gjøres. 2020 hadde alt, drama, mesterlig kjøring, coole baner som vanligvis ikke brukes - pluss utrolig bra TV dekning med gode norske kommentatorer. Stadig bedre (og fler) onboard kameraer er grisetøft når du sitter foran en 75" skjerm i kjellermørket Bahrain og Russland - to baner som er direkte kjedelige og som kunne erstattes med noe av det vi så i fjor, i Italia bl.a. Men det er nok kr. som rår her også.
Det skal sjekkes ut forskjellen på bildekvalitet.Forøvrig også helt enig i at hi-fi anlegget kombinert med fett bilde løfter Formel 1 opplevelsen mange hakk! F1 sendes i 4K på en av kanalene med markant bedre bilde også, men dessverre uten de norske kommentatorene som jeg finner så dyktige at jeg mer enn gjerne ofrer litt bildekvalitet for å få dem med. Med tanke på investeringen hi-fi anlegget utgjør er det deilig at det kan by på mer enn bare store musikkopplevelser!
Jeg ser F1 på Viasat UHD kanalen i 4K,og der er de norske kommentatorene.Forøvrig også helt enig i at hi-fi anlegget kombinert med fett bilde løfter Formel 1 opplevelsen mange hakk! F1 sendes i 4K på en av kanalene med markant bedre bilde også, men dessverre uten de norske kommentatorene som jeg finner så dyktige at jeg mer enn gjerne ofrer litt bildekvalitet for å få dem med. Med tanke på investeringen hi-fi anlegget utgjør er det deilig at det kan by på mer enn bare store musikkopplevelser!
Jeg har sjekka nesten hver eneste sending og aldri fått med kommentatorene, men oftest på slutten av løpene og ikke under selve løpet. Jeg må jo ha hatt episk uflaks med timingen! Ingenting hadde vært bedre enn at dette bare er tidenes brainfart for min del. Jeg er superfan av pose og sekk!Jeg ser F1 på Viasat UHD kanalen i 4K,og der er de norske kommentatorene.
Av og til har det vært svenske kommentatorer i starten av løpet,og så skifter det etter en stund.Har også muligens vært noen få løp med svenske kommentatorer hele løpet.Jeg har sjekka nesten hver eneste sending og aldri fått med kommentatorene, men oftest på slutten av løpene og ikke under selve løpet. Jeg må jo ha hatt episk uflaks med timingen! Ingenting hadde vært bedre enn at dette bare er tidenes brainfart for min del. Jeg er superfan av pose og sekk!
Jeg husker fremdeles sendingene på svensk tv fra 1971 fra Monza uten chicaner. Monza har ikke vært det samme siden. Ronnie Peterson kjørte uten frontvinge på bilen for å få opp hastigheten på langsidene.Jeg har kost meg med alle tre sesongene av Drive to Survive på Netflix. Kult lyddesign på den og.
Håper de røde bilene går litt fortere i år enn i fjor, og at både stjerne- og oksebilene går litt langsommere. Meeen. 21 blir en ventesesong, tror 22 blir kulere med mindre skitten luft bak de nye bilene. Kunne tenkt meg god gammeldags slipstreamkamp på Monza.
Russel i Hamiltons Mercedes rivende gjennom feltet med ferten av gull mens stakkars Bottas ikke kom seg noe sted var ett av mange høydepunkter i fjorårets sesong. Skuffelsen var enorm når han fikk beskjed om å gi seg med punktering på slutten. Men når vinneren het Pérez, en fører som leverte hele sesongen og likevel fikk sparken, som snurret og lå sist i begynnelsen av løpet og likevel greide å kjøre seg opp til toppen av podiet, var det likevel umulig å ikke sette pris på den festen formel 1 sesongen 2020 var.Jeg håper Williams får til en bedre bil slik at George Russell får vist hva han kan.