Syns årets biler er forferdelig stygge. Dessverre ser det ut til at regelendringene skal gjøre forbikjøring enda sjeldnere, og Mercedes kommer til å være minst like overlegne i år som tidligere. Det blir nok trått i år...
|
Snart like "interessant" med Formula E...Formel1 er blitt litt tamt. Det hasardiøse er borte, turtallet er redusert til håndsveivnivå, råheten er borte og ikke minst....lyden av V12'ere, V10'ere og V8'ere som hadde et turtall på opp i mot 20000rpm er erstattet av en lyd som minner om en oppskremt V6'er fra 80-tallet.
Jeg prøvde å følge med på formel E, men det var bare teit. Like spennende som å se maling tørke. F1 har langt å gå før det blir like kjedelig som formel E.Snart like "interessant" med Formula E...![]()
Jeg har jo håp for F1 i år, men det var altså så kjedelig at jeg sovnet.Det var forbikjøringer, om ikke mange. Det var ikke mange i fjor heller. Motorsport dreier seg ikke bare om forbikjøringer, men god kjøring.
Hvis det er så kjedelig så se heller på noe annet.
Ja, selvfølgelig. Og førere/team man hater, det er også bra.Det hjelper med engasjement, favoritter etc.
Vet ikke helt hva fotball har med dette å gjøre. Fotball ser jeg ikke på.Å sette seg ned passivt og forvente å bli underholdt er ikke hva det dreier seg om. Personlig kan jeg ikke huske å ha sett en eneste underholdende fotballkamp så dette er nok ikke enestående.
At Verstappen tar yttersvingen på alle og hisser på seg alle gamlegutta?Jeg håper Bottas tar rotta på Hamilton.
Jeg håper Raikkonen tar rotta på Vettel.
Jeg håper Haas og Renault får fart på bilene sine.
Noe mer?