Burde snart få sin egen underavdeling...LMC skrev:"Multi-threading" på gang?
mvh
Leif
Joa, men der prates det bare om glasscola og GPA-288. Så da antar jeg som nevnt at det er den du bruker og ikke har brukt 203 i større grad. Ser at det er forskjellige bruksområder, selvfølgelig, men antar at 203 er relativt brukbar den også i JMLC 200?pengesluk skrev:Har du ikke sett "Svin på skogen" tråden??? Forøvrig ingen adapter, det er et annet horn.
Nå må du vaske munnen din med såpe. Kona er hobbymaler og skal ha utstilling snart. Ironisk nok står det et nytt maleri i gangen og tørker (jeg sneik det ut på terrassen til ære for dere gutta, ps hvem har den lille og hvem har den svære ræva?) 8) 8) 8)LMC skrev:Nettopp.Takk
sammenliknet elefantrasshøl i safariutgave med den glattlakkerte mere WAF-aktige zoo varianten?
vektforskjell?
er de grå i kompositt og de lakkerte ikke?
mvh
Leif
sikkert banken som sperrer tvilsomme web-hotellHEL skrev:Ser du ikke bildet? Jeg bruker imageshack?
Den lille leverer øvre mellomtone, en ung og frisk spillestil ;D ;Dmesut skrev:jeg ser bildet.
er vel kompresjonsdriver vi snakker om her, men halen dekker for "halsen".
Ja, det ser jeg nå. Diameteren er den samme, men hornet for kompresjonsdriveren er kortere pga høyere T verdi i utregningen. Men, kan du, selv om alt med lyd er jævlig subjektivt off course, si noe om hva du opplever av forskjeller? Lurer på å etterhvert prøve en 2" driver, og holdt på å slå til på de Altecene som lå på brukten, men da trenger jeg å regne ut flere horn. Er hornet du har kjøpt til kompresjonsdriveren beregnet utfra utgangsvinkelen "inni" kompresjonsdriveren? Regner kanskje med det iom at du jo ikke leker butikk...pengesluk skrev:Selvfølgelig, men som sagt det er to forskjellige horn!