203? I Belle?H.R skrev:Kjører fostex nå fra 300 til 7000. Seriefilter fra Celius. Supetdiskant på topp og belle i bunn. spiller som pokker!
Høres herlig utpengesluk skrev:Ja, og flensen passer perfekt til driverutgangen, hvilket er mer enn hva man kan si om standard løsninger fra eks. USA. Spiller som vill helv...., hadde en tre-timers "tribute to Django" økt i går kveld og tilstedeværelsen på live-opptaket av Rosenberg-trioen "At Samois" var helt hinsides noe jeg har hørt. Har denne konserten på DVD også og du kan se lokasjonen fra nært hold, i alle vinkler, og denne stemningen og ambiance-følelsen var helt lik det du ser/hører på DVD bare i en helt annen kvalitetsklasse. Sanseløst. Forøvrig veldig nyttig å kunne sammenlikne en CD med et live DVD opptak av samme konserten, og DVD'en har heller ikke dårlig lyd, i hvertfall ikke når den går gjennom min Halcro spiller.
jepp. Mer om det jeg styrer med i "Helvetes forgård" tråden.HEL skrev:203? I Belle?H.R skrev:Kjører fostex nå fra 300 til 7000. Seriefilter fra Celius. Supetdiskant på topp og belle i bunn. spiller som pokker!
Du kan ikke gå feil med T500. Dessuten er det en smal sak å børse denne dersom du ikke trenger den elle blir lei. Ikke veldig sansynlig, dog.McLaren skrev:Jeg kommer til å bygge kasseforslaget til Fostex. Ferdig kappet OSB plater hentes på vei hjem fra jobben imorgen så hard bygging skal påberegnes i helgen.
Planen er å la FE203 spille hele veien og la eks T500 overta tilslutt med mekanisk avrulling av FE203.
T500 er langt fra gratis men jeg vil ikke ha noe kjipe saker når jeg først gjør noe.
McLaren
så over halvparten av lageret gikk til norge. ;DLMC skrev:25 tror jeg
Ehh kremt. Se innlegg #191 i Fostex tråden: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,53944.180.htmlmesut skrev:så over halvparten av lageret gikk til norge. ;DLMC skrev:25 tror jeg
madisound burde betale salgshonorar til sluket.
HEL skrev:Ehh kremt. Se innlegg #191 i Fostex tråden: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,53944.180.htmlmesut skrev:så over halvparten av lageret gikk til norge. ;DLMC skrev:25 tror jeg
madisound burde betale salgshonorar til sluket.
Undertegnede var vel først ute her, ca 1 mnd før denne tråden startet ;D ;D ;D
No guts, no glory, Mes.... regner med at du har en "game plan"mesut skrev:se der, ja.
no more mr nice guy, sluket.
(3 par til? har du 6 par, sier du?).
velvel, jeg skal iaff ikke skryte på meg å gå foran.
først kjøpte jeg et par etter ølmage-seansen.
deretter kjøpte jeg et par til etter elefantrass-seansen.
Særlig du hadde dem liggende allerede 2 juli da jeg bestilte mine, de dukket nemlig opp på Madisound sin webshop ca 24/6pengesluk skrev:FYI, Fucko, så hadde jeg tre par liggende lenge før du visste de eksisterte!! Denne tråden ble startet basically to piss u off![]()
Jada, den nye, HARDERE Sluket er det som gjelder nå.
Jeg har roet meg ned. Nå spiller jeg masse musikk på H6 klonene som er helt ferdige. Skal klistre på H&H merker og bore litt i noen stålbiter slik at jeg får outriggers. Problemet nå er at jeg ikke gidder. Jeg lytter til musikk i stedet. De åpne baflene er ferdig designet, nå skal de i CNC fresen så snart snekkern er kommet fra jakt. Litt olje og motering så er de oppe og går på en dag. Delefilteret skal jeg jobbe med gjennom vinteren. Neste år så skal jeg bygge 203ene, trolig ølmagene. I såfall blir det et prosjekt som utføres svært grundig. Har 4 store ruller med finer fra P.E. liggende. Kunne tenke meg ordentlig møbelfinish.pengesluk skrev:BTW, hvor er kassene dine, Hel?? Du er way overdue i forhold til ditt vanlige energinivå og produksjonstempo![]()
![]()
![]()
Hehehe.. må vel tilstå en liten Japan-connection også :HEL skrev:Ok gir meg, visste det var noe med Fedex......men lurer fortsatt litt på dette med Japan mafiaen ;D
Honnør til deg for fulltone inspirasjon. Lowq satte meg på ideen først og deretter har jeg dratt masse nytte av spesielt Fostex erfaringen din.
Ølmage-Naga's - eller Slukuoka som de gjerne kalles (av åpenbare grunner ;D ;D - raaap!) kler absolutt en moderne high-tech finish... jeg angrer på at jeg bestilte mine med kirsebær finer. Blir litt sedat og kjedelig for denne Stealth-lignende formen som er mye kulere og tidløs enn de vanlige Fostex fiskekassene. Nedsenkingen på toppen (til supertweeter) er med på å forsterke den følelsen. Bare et lite stalltips. Du har jo god tid til å gruble.HEL skrev:Jeg har roet meg ned. Nå spiller jeg masse musikk på H6 klonene som er helt ferdige. Skal klistre på H&H merker og bore litt i noen stålbiter slik at jeg får outriggers. Problemet nå er at jeg ikke gidder. Jeg lytter til musikk i stedet. De åpne baflene er ferdig designet, nå skal de i CNC fresen så snart snekkern er kommet fra jakt. Litt olje og motering så er de oppe og går på en dag. Delefilteret skal jeg jobbe med gjennom vinteren. Neste år så skal jeg bygge 203ene, trolig ølmagene. I såfall blir det et prosjekt som utføres svært grundig. Har 4 store ruller med finer fra P.E. liggende. Kunne tenke meg ordentlig møbelfinish.pengesluk skrev:BTW, hvor er kassene dine, Hel?? Du er way overdue i forhold til ditt vanlige energinivå og produksjonstempo![]()
![]()
![]()