Vi kan jo også fortsette ut året og så kåre årets bilde i vinter en gang?Komponenten skrev:Gratulerer så mye til Zorry, flott bilde, ellers regnet jeg med at hundebildet kom til å vinne, det var også fint synes jeg. Nå hadde vel ikke jeg med noe ku-bilde denne gang , det var vel Hagto det, om det ikke er Valentino som sliter litt med å skille sauer fra kuer da
OK, da er det klart for nytt tema. Vi sier at dette blir siste runde i denne omgang, så tar vi en avstemning over de 8 vinnerne og om det er ønske om det kan vi begynne på en ny runde etter det.
Ja, vi kan ha mange runder videre, og å kåre årets bilde var en god ide', men det spørs om stemningen generelt er blitt litt laber, eller om det bare et temaene som er litt vanskelige... vi får se på oppslutningen videre..Gjestemedlem skrev:Vi kan jo også fortsette ut året og så kåre årets bilde i vinter en gang?Komponenten skrev:Gratulerer så mye til Zorry, flott bilde, ellers regnet jeg med at hundebildet kom til å vinne, det var også fint synes jeg. Nå hadde vel ikke jeg med noe ku-bilde denne gang , det var vel Hagto det, om det ikke er Valentino som sliter litt med å skille sauer fra kuer da
OK, da er det klart for nytt tema. Vi sier at dette blir siste runde i denne omgang, så tar vi en avstemning over de 8 vinnerne og om det er ønske om det kan vi begynne på en ny runde etter det.
Ojsann vant jeg? Supert det!Komponenten skrev:;D
Vi får se... Zorry tenker så det knaker nå regner jeg med...
Hvis gubben ser fårete nok ut kan du slippe ut ham...Komponenten skrev:Vell dette temaet burde da ikke være uoverkommelig for noen, i verste fall kan man jo bare ta et bilde av huset til naboen... så hvor blir det av bildene..?
Vel her er et bilde jeg tok fra verandaen en morgen det var en flott regnbue, samt et som er tatt et stykke lenger borte, men vi fikk vel lov å tolke det litt videre...
Dessverre ser jeg ingen sauer fra her jeg bor, får kanskje vurdere å slippe ut en flokk, på den annen side kan det gå hardt ut over hagen...![]()
Deilig å se et ekte norskt eventyr ;DJan_I skrev:Kansje ikke akkurat mitt landskap, men ganske nært :'( :-X
PS: bildet er tatt med mobil så det er ikke mye å skryte av
Mvh Jan I
Takker for det..akto skrev:Dette var et skikkelig bra bilde!
Takk for det kjære :-*oddgeir skrev:Du er rå å ta bilder Kompo. Aner jeg en kunstnersjel der inne? De ingeniørene jeg kjenner har definitivt ikke det.![]()
Det er mye kreativitet i ingeniørene, det synes bare så dårlig når de er ferdige med jobben...oddgeir skrev:Du er rå å ta bilder Kompo. Aner jeg en kunstnersjel der inne? De ingeniørene jeg kjenner har definitivt ikke det.![]()
Sans for detalje? Nesten 100 % av bildene ga mening og opplevelse - bravo!!Gjestemedlem skrev: