Forskjellen på deg og meg er at mens jeg ikke ønsker å stemme på de nevnte partiene så betyr ikke det at jeg mener at de som gjør det er plaget av: kunnskapsløshet, naivitet, grådighet, religøse forestillinger, fremmedfrykt, egoisme, hevnlyst, nidkjærhet, misunnelse, mangelfult utviklede sjelsevner, frykt, sinne osv. og jeg stempler dem ikke av den grunn, for det kan være mange grunner til å stemme som man gjør. Jeg har stemt på forskjellige partier opp igjennom årene basert på hva jeg har ment har vært de viktigste sakene, jeg har vært innom bla. SV, V og SP men nå finner jeg ikke lenger noen god grunn til å velge dem. Det betyr ikke at jeg ikke finner noe jeg liker ved dem, eller at jeg liker alt ved Frp, men de sakene jeg nå mener betyr mest svikter de andre partiene på, derfor kan jeg ikke lenger stemme dem. Og dette synet ser det ut til at jeg deler med omtrent hver tredje nordmann, kanskje de andre snart våkner og ser hvor skoen trykker for folk flest?
Jeg føler meg ikke truffet av dine generaliseringer, jeg synes bare de er lavmål og sier mest om deg selv.