G
Gjestemedlem
Gjest
Leser den av og til. Det er ofte den eneste norske avisen som er å få tak i her nede. Sportssidene og tegneseriene er forøvrig ganske nøytrale. Nettversjonen blir for mye se og hør til at jeg gidder å bruke mye tid på den.Snickers-is skrev:Anbefaler deg å forsøke å lese VG en gang. Det kan bli en ny og interessant opplevelse.
Det samme kan man jo si om FrPs hjertesaker...En nyhetsdekning der overskriften klart avviker fra selve saken, er den nyansert og saklig?
Mye dersom og hvis, dette er dine påstander og ikke mine. Jeg deler ikke helt ditt syn her, selv om jeg registrerer at der ofte benyttes lokkemidler for å få folk til å lese an artikkel... men som sagt, bruk at useriøse lokkemidler er jo FrPs fremste taktikk på velgermarkedet også, så her reflekterer jo VG igjen akkurat den samme holdningen til publikum.Dersom overskriftene alltid peker i klart negativ retning i forhold til selve saken, hvordan kan du da forsvare et slikt utsagn?
Men jeg kan jo ikke klandre dem for dette heller.. Vg er norges største avis, og Frp landets største parti, så metodene virker jo tydeligvis svært bra.