Ja, denne ivindelige vinteren ser aldri ut til å slippe taket, i alle fall ikke i Trondheim. Hvis Siv og co. faktisk kommer til makten forventer jeg at de klarer å effektivisere bort store deler av vinteren - her er det sikkert mye å spare for samfunnet ;Dlars_erik skrev:Dyret har tydeligvis våknet på alle trådene for tiden. Sen vår som er årsaken kanskje?
Det står respekt av en mann som er stor nok til å innrømme feil !dag1234 skrev:For noen dager siden ble jeg revet for mye med og lot for mange av postene min få karakter av generell uthenging av Frp og personangrep mot meningsmotstandere.
Etter litt tid i tenkeboksen ser jeg at det ikke fører noe konstruktivt med seg, og at jeg heller ender opp med å støte og krenke selv, og dermed setter meg i fare for å få mot meg folk som i utgangspunktet kunne ha sansen for mine synspunkt. Det synes jeg er uverdig av meg.
De første postene mine i dagene etter at Birkedalsaken sprakk står jeg helt inne for, men så har jeg ikke klart å føre diskusjonen noe videre fremover, men i for stor grad rotet det til. Jeg har vurdert å slette de dårligste innleggene, men jeg får heller leve med dem.
Jeg beklager at det gikk i ball, det ha skjedd før, og selv om jeg forsøker å holde meg i skinnet, kan jeg ikke love å klare å holde meg på riktige siden for all fremtid. Dertil kjenner jeg meg selv for godt, dessverre.
Knegg-knegg ;Dottone skrev:En god ting kan jeg trygt si om det partiet: De har de klokeste og mest sympatiske motstanderne.
Min far pleide å si "Stemmer man Venstre gjør man i det minste ikke noe galt."baluba skrev:Eneste som slipper unna er V og KrF. Sistnevnte fordi ingen kommer på å tenke på dem.![]()
Det er faktisk ikke det verste argumentet for å stemme på et parti. De fleste har dårligere grunnlag for sine valg enn dette.totte skrev:Min far pleide å si "Stemmer man Venstre gjør man i det minste ikke noe galt."baluba skrev:Eneste som slipper unna er V og KrF. Sistnevnte fordi ingen kommer på å tenke på dem.![]()
;D ;Dbaluba skrev:Kanskje han rett og slett har funnet ut at han er en tosk, for det virker litt hevet over enhver tvil.
He he he, jeg tror vi ville fått et problem med våre forsamlinger av folkevalgte hvis de alle samtidig innså hvilke tosker de er. En heftig konstitusjonell krise, der ingen lenger kan styre. Vi får vel heller leve med toskeskapet sålenge vi ikke gidder å delta selv. Og hadde vi gjort det så hadde det likevel ikke vært noen forskjell, for ingen hadde vel hørt på oss. Mot dårskap kjemper selv guder forgjeves...oddgeir skrev:;D ;Dbaluba skrev:Kanskje han rett og slett har funnet ut at han er en tosk, for det virker litt hevet over enhver tvil.
I så fall har han vist en imponerende selvinnsikt. Vi trenger flere slike.
Det er neppe andre årsaker til at han trekker seg og iallfall ikke jobb (tror ikke han vet hva arbeid er), jeg vet godt hvem han er.baluba skrev:Så i denne saken skal vi være ytterst forsiktige før vi roper korsfest! korsfest! I verste/beste fall er det ikke engang grunnlag for at politikeren skal måtte trekke seg fra noe som helst, for det er sannsynligvis bare to eksempler på pinlig oppførsel. At han nå har mistet så mye ansikt at det ikke er noe gøy å fortsette er en god grunn til å si fra seg vervene sine, men jeg mener at det ikke nødvendigvis er slik det bør ende. Derfor tror jeg på han når han påstår at det er andre årsaker til at han trekker seg. Kanskje han rett og slett har funnet ut at han er en tosk, for det virker litt hevet over enhver tvil.
Håper det ikke er Aure det er snakk om? Den kommunen har jo vært i medias søkelys før, dog med en nå visstnok vraka Høyre-topp.Pink_Panther skrev:Jeg må nesten flire litt, denne "FrP-toppen" var varaordførerkandidat i en liten kommune på Mørekysten, altså nærmest for ett null å regne.
Kristiansund http://www.tk.no/nyheter/article5549007.ecetorem skrev:Håper det ikke er Aure det er snakk om? Den kommunen har jo vært i medias søkelys før, dog med en nå visstnok vraka Høyre-topp.Pink_Panther skrev:Jeg må nesten flire litt, denne "FrP-toppen" var varaordførerkandidat i en liten kommune på Mørekysten, altså nærmest for ett null å regne.
I følge Kveldsnytt på NRK er i dag siste dag for å endre på listene før kommunevalget. Tør jeg tippe en massiv dyneløfting rundt omkring i håp om å finne eh lik på listene![]()
Ok, de rir den vel av.Anonym skrev:
Når jeg ser på de siste sidene i denne tråden så regner jeg med at du er sarkastisk..........ottone skrev:En god ting kan jeg trygt si om det partiet: De har de klokeste og mest sympatiske motstanderne.
La de fortsette og ødelegge for seg selv. Helst til over neste stortingsvalg!Pink_Panther skrev:
Den voldsdømte?Pink_Panther skrev:Det kan vel være greit nok å la FrPledelsen steike i eget fett. De andre partiene har ikke noe å tilføre der. Det som er sikkert er at de leter i egne rekker etter lignende saker.
Det ser ut som om Siv Sjokkert begynner å miste taket så det blir spennende å se utviklingen fremover. Hvem er forresten arvtageren til ledervervet i partiet?
Det kan jo bli gøy. Se for dere den mannen trengt opp i et hjørne i en partilederdebatt på TV.lars_erik skrev:Den voldsdømte?Pink_Panther skrev:Det kan vel være greit nok å la FrPledelsen steike i eget fett. De andre partiene har ikke noe å tilføre der. Det som er sikkert er at de leter i egne rekker etter lignende saker.
Det ser ut som om Siv Sjokkert begynner å miste taket så det blir spennende å se utviklingen fremover. Hvem er forresten arvtageren til ledervervet i partiet?
HeheAnonym skrev:Det er neppe andre årsaker til at han trekker seg og iallfall ikke jobb (tror ikke han vet hva arbeid er), jeg vet godt hvem han er.baluba skrev:Så i denne saken skal vi være ytterst forsiktige før vi roper korsfest! korsfest! I verste/beste fall er det ikke engang grunnlag for at politikeren skal måtte trekke seg fra noe som helst, for det er sannsynligvis bare to eksempler på pinlig oppførsel. At han nå har mistet så mye ansikt at det ikke er noe gøy å fortsette er en god grunn til å si fra seg vervene sine, men jeg mener at det ikke nødvendigvis er slik det bør ende. Derfor tror jeg på han når han påstår at det er andre årsaker til at han trekker seg. Kanskje han rett og slett har funnet ut at han er en tosk, for det virker litt hevet over enhver tvil.
Det kan godt hende, og nå som jeg har sett et bilde av ham skjønner jeg godt hvorfor hun ene jenten klaget. Er det bare jeg som synes at usympatiske FrP-ere ser ganske like ut? Både han her og Birkeland har et eller annet udefinerbart sleipt over seg, hvis jeg skal tillate meg selv å dømme over utseende.Anonym skrev:Det er neppe andre årsaker til at han trekker seg og iallfall ikke jobb (tror ikke han vet hva arbeid er), jeg vet godt hvem han er.baluba skrev:Så i denne saken skal vi være ytterst forsiktige før vi roper korsfest! korsfest! I verste/beste fall er det ikke engang grunnlag for at politikeren skal måtte trekke seg fra noe som helst, for det er sannsynligvis bare to eksempler på pinlig oppførsel. At han nå har mistet så mye ansikt at det ikke er noe gøy å fortsette er en god grunn til å si fra seg vervene sine, men jeg mener at det ikke nødvendigvis er slik det bør ende. Derfor tror jeg på han når han påstår at det er andre årsaker til at han trekker seg. Kanskje han rett og slett har funnet ut at han er en tosk, for det virker litt hevet over enhver tvil.