Hei igjen "Gjest". Selvfølgelig skal vi ha ytringsfrihet, både du, jeg og alle andre. Dette respekterer jeg deg og andre med andre meninger fullt ut for! Men i denne konkrete saken som jeg og du sannsynligvis over hodet ikke kjenner noen ting til annet enn gjennom media (hvis så, får du ha meg unnskyldt), mener du altså i fullt alvor at Frp som parti har skyld i at en eventuell voldtekt kan ha skjedd. Eller at partiet har en overvekt av potensielle voldtektsforbrytere og kriminelle? Her har du for det første dømt en person på det groveste for noe du ikke vet om har skjedd eller ikke. Har vedkommende erkjent dette og blitt dømt? Og mener du også da virkelig at personer som stemmer FRP gjør mer galt og lager mer "skandaler" i det norske samfunnet enn andre? Kanskje det kunne være en idé at vi mennesker slutter å tilegne hverandre meninger vi ikke har og begynner å respektere hverandre sitt syn på saker og ting selv om vi ikke alltid er enig. Vi kan jo prøve så godt vi kan.
Når 99 prosent av folk som jobber i norske media er motstandere av FRP og gjør hva de kan for å sette folk med et annet syn på saker og ting enn det de selv har i et mest mulig dårlig lys, ja da må det jo bli slik. Det er mange år siden mesteparten av norske media var objektiv og nøytral. Ikke alle, men altfor mange journalister lyver, trakaserer, driver personlige vendettaer gjennom hva de gjør og skriver om partier, enkeltpersoner i politikken, etc. enten de har gjort noe galt eller ikke, uten i det hele tatt å tenke på hvilke konsekvensene dette har å si for enkeltmennesket, pårørende, venner, etc. Dette ser en jo tydelig i aviser, på TV.osv. Som et lite eksempel av veldig veldig mange, vet jeg at flere som støtter partiet FRP sin politikk ikke engang får sine kommentarer, innlegg fremlagt i div. forum, aviser, etc. Er dette "demokratiet Norge" verdig? Og når norsk media i dag i altfor stor grad består mer og mer av hjernedødt, intetsigende sladder, løgn, tull og vås som over hodet ikke har noe å si for folks hverdag, ja da kan en ikke vente så mye mer heller. Og det værste av alt er den djevelske dobbeltmoralen og hykleriet som mer og mer siger inn over folk. Hvis folks status på hva som rett og galt er skulle vært gjort opp i dag, så har på ingen måte folk som stemmer FRP vært verken bedre eller værre enn noen andre i dette landet.
PS! Jeg "knytter" på ingen måte medias fremgangsmåte(r) opptil hva du måtte mene om FRP og partiets politikk. Du har dine meninger, og det skal du som sagt respekteres for.
Mvh Kjell Benonisen