Nå er vel ikke dette akkurat noen sparetråd, så slike hensyn er ikke vurdert. Her får det bli mer på den måten at form (og derved materialer og forbruk) følger funksjonen. Så får en blø eller la være, alt avhengig av den enkeltes muligheter og interesser!jan#jan skrev:For dem som må være økonomiske ... som meg så er R.S subben bedre i og med at plate utnyttelsen er bedre på den.pengesluk skrev:Ganske så kvadratiske, ca. 115 cm. dype og omtrent samme høyde; ikke de minste men substansielle nok. Bredde ca. 65 cm. 850-900 liter brutto.
Jeg sier ikkenoe om at den du viser sluket er dårlig. No offence ...
DET er jeg helt enig i ..........pengesluk skrev:Nå er vel ikke dette akkurat noen sparetråd, så slike hensyn er ikke vurdert. Her får det bli mer på den måten at form (og derved materialer og forbruk) følger funksjonen. Så får en blø eller la være, alt avhengig av den enkeltes muligheter og interesser!jan#jan skrev:For dem som må være økonomiske ... som meg så er R.S subben bedre i og med at plate utnyttelsen er bedre på den.pengesluk skrev:Ganske så kvadratiske, ca. 115 cm. dype og omtrent samme høyde; ikke de minste men substansielle nok. Bredde ca. 65 cm. 850-900 liter brutto.
Jeg ser (stadig hyppigere) for meg betongsaging, H-bjelker og 100 cm. ny kjellerdør hos deg, Jan! Du kan begynne med å ønske deg slike ting til bursda'n i stedenfor de sure sokkene!JanR skrev:Artig sak til en vettug penge
Her i huset, må bygges på stedet hvis det skulle vært aktuelt.
Pokker ta....størrelse og vekt på hornsubs er jo alt annet enn JanR's kjellertrapp vennlig
/jan
Nei desverre, er redd dette blir altfor heftig for meg! 8) 8)jan#jan skrev:DET er jeg helt enig i ..........pengesluk skrev:Nå er vel ikke dette akkurat noen sparetråd, så slike hensyn er ikke vurdert. Her får det bli mer på den måten at form (og derved materialer og forbruk) følger funksjonen. Så får en blø eller la være, alt avhengig av den enkeltes muligheter og interesser!jan#jan skrev:For dem som må være økonomiske ... som meg så er R.S subben bedre i og med at plate utnyttelsen er bedre på den.pengesluk skrev:Ganske så kvadratiske, ca. 115 cm. dype og omtrent samme høyde; ikke de minste men substansielle nok. Bredde ca. 65 cm. 850-900 liter brutto.
Skal du ha sånne da ??
Aaah ... så det bor en pingle i deg ja ;D ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Nei desverre, er redd dette blir altfor heftig for meg! 8) 8)jan#jan skrev:DET er jeg helt enig i ..........pengesluk skrev:Nå er vel ikke dette akkurat noen sparetråd, så slike hensyn er ikke vurdert. Her får det bli mer på den måten at form (og derved materialer og forbruk) følger funksjonen. Så får en blø eller la være, alt avhengig av den enkeltes muligheter og interesser!jan#jan skrev:For dem som må være økonomiske ... som meg så er R.S subben bedre i og med at plate utnyttelsen er bedre på den.pengesluk skrev:Ganske så kvadratiske, ca. 115 cm. dype og omtrent samme høyde; ikke de minste men substansielle nok. Bredde ca. 65 cm. 850-900 liter brutto.
Skal du ha sånne da ??
Blir litt voldsomt i mine rom,men ser utrolig spennende ut! Sikkert fine å smelle inn i hjørner med noen skjøre potteplanter oppå.pengesluk skrev:Ganske så kvadratiske, ca. 115 cm. dype og omtrent samme høyde; ikke de minste men substansielle nok. Bredde ca. 65 cm. 850-900 liter brutto.
:-Xpengesluk skrev:Jeg ser (stadig hyppigere) for meg betongsaging, H-bjelker og 100 cm. ny kjellerdør hos deg, Jan! Du kan begynne med å ønske deg slike ting til bursda'n i stedenfor de sure sokkene!JanR skrev:Artig sak til en vettug penge
Pokker ta....størrelse og vekt på hornsubs er jo alt annet enn JanR's kjellertrapp vennlig
/jan
Den va grym, Cash!cash 63 skrev:Donald var næmnt tidl idag, men hørt om hans Svenske slekting Sluket?
Arne Anka
Jeg synte vel ikke JanR bør være noe kjipere enn LMC - tvert om syntes jeg han burde dra på litt ....pengesluk skrev:Jeg ser (stadig hyppigere) for meg betongsaging, H-bjelker og 100 cm. ny kjellerdør hos deg, Jan! Du kan begynne med å ønske deg slike ting til bursda'n i stedenfor de sure sokkene!JanR skrev:Artig sak til en vettug penge
/jan
kan du ikke løfte huset en meter eller to av grunnmuren og smette inn subbenJanR skrev:Artig sak til en vettug penge
/jan
pengesluk skrev:Javel, skal ikke tyste jeg!
Skal jeg slette det innlegget??
;D ;Djan#jan skrev:Jeg synte vel ikke JanR bør være noe kjipere enn LMC - tvert om syntes jeg han burde dra på litt ....pengesluk skrev:Jeg ser (stadig hyppigere) for meg betongsaging, H-bjelker og 100 cm. ny kjellerdør hos deg, Jan! Du kan begynne med å ønske deg slike ting til bursda'n i stedenfor de sure sokkene!JanR skrev:Artig sak til en vettug penge
/jan
Hehe gir meg over, kreativiten skal det ikke stå på65finger skrev:kan du ikke løfte huset en meter eller to av grunnmuren og smette inn subbenJanR skrev:Artig sak til en vettug penge
/jan
er det no bedre enn Skramstad sine da? RS=120x120x60 istedet for 115x115x65 ?pengesluk skrev:Ganske så kvadratiske, ca. 115 cm. dype og omtrent samme høyde; ikke de minste men substansielle nok. Bredde ca. 65 cm. 850-900 liter brutto.
pengesluk skrev:Jorå, bra den! men hade en grøvre på gang men den vil ikke jag ta ansvar før, i tilfelle Ottar er inom tråden :cash 63 skrev:Donald var næmnt tidl idag, men hørt om hans Svenske slekting Sluket?
Arne Anka
[/quote
Den va grym, Cash!
1. Jeg har over hode ikke noe for hold til denne s.k. Skramlestad-bassen eller hva det nå var.LMC skrev:er det no bedre enn Skramstad sine da? RS=120x120x60 istedet for 115x115x65 ?pengesluk skrev:Ganske så kvadratiske, ca. 115 cm. dype og omtrent samme høyde; ikke de minste men substansielle nok. Bredde ca. 65 cm. 850-900 liter brutto.
dessuten gar jo det rælet der bare til 40---sjekk kurven det er jo dit du presser K_horn..hva er da poenget?
mvh
Leif
In Vino Veritas!56fwb skrev:Når ein snakker om sub-bass..
Har du kamma håret Sluket... ;D
Sjå her..
Ein skal i hverfall halde på tupe'en om det vert slike dimensjoner på
subbene til Sluket.. ;D
Ha ein fortreffelig fredagskveld..
Nå skal det nytes eit glass vin ell fire
mvh
Ok! Arne Anka filosoferer mere,,,pengesluk skrev:Ingen fare Cash! Jeg er godvenn med Ottar. De er like glad i damer som det jeg er!
At de samtidig ser så gruske ut at de bare blir p..t av fulle dildoer gjør jo saken enklere ;D ;D
cash 63 skrev:Ok! Arne Anka filosoferer mere,,,pengesluk skrev:Ingen fare Cash! Jeg er godvenn med Ottar. De er like glad i damer som det jeg er!
At de samtidig ser så gruske ut at de bare blir p..t av fulle dildoer gjør jo saken enklere ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;Dpengesluk skrev:;D ;D ;D Word, Broder! Da er det plutselig syting & bæring av en annen verden... Menneskenes dualitet, I guess.
Akkurat som "jeg har ingen ting å ha på meg.." Prøv da å lempe ut all dritten som okkuperer to fulle skap (som egner seg bedre til deler av LP-samlingen, hehe) og du er en død mann før du rekker å registrere det!