slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.546
Godt Nytt År, Sluk!
Med forbehold om at dette er ironi så er det nok en smule overdrevet Uansett, jeg tar sjansen og legger det frem for konaDet er ett nytt år. Med nye muligheter har jeg hørt. Men jeg er samme kødden som ifjor.
Så oddsen er god for at alt går i samme duren.
Godt Nytt År Sluket. Ikke forandre på noe. Du er perfekt akkurat som du er vet du
Et riktig godt nytt år fra down under til en mann, som jeg i kraft av HFS, skjønner er klekket i en form etter en mal som burde benyttes oftere!
Takk takk!Godt nytt år Sluket.
2015 var året jeg ble lidt kjent med deg etter å ha fulgt med her i tråden lenge.
Det har vært en berikelse å komme tettere på dit univers og tillate seg å delta litt mer aktivt.
Satser på at det blir ennå mer kontakt, både her og der i 2016.
með bestu kveðju og óskir um farsæld á nýju ári til þín og þinna.
Habicht
Jeg har aldri skjønt ironi jeg. Så legg det fram for kona du.Med forbehold om at dette er ironi så er det nok en smule overdrevet Uansett, jeg tar sjansen og legger det frem for konaDet er ett nytt år. Med nye muligheter har jeg hørt. Men jeg er samme kødden som ifjor.
Så oddsen er god for at alt går i samme duren.
Godt Nytt År Sluket. Ikke forandre på noe. Du er perfekt akkurat som du er vet du
Sliter nok noen og en hver. Blir faen meg påminnet dette når man forsøker seg på et sunt stunt også.Et riktig godt nytt år fra down under til en mann, som jeg i kraft av HFS, skjønner er klekket i en form etter en mal som burde benyttes oftere!
Karmana, det blir nok en ofseleg stor form er jeg redd, jul med tilliggende forberedelser har kostet noen kg.
Yes yes! Er på lista. Højdarelista.Godt nytt år Sluket!
2016 lover godt for oss, som du vet
Å ja. Jeg er relativt tolerant overfor kvinneglam. Godt herdet, kan du si.Yes yes! Er på lista. Højdarelista.Godt nytt år Sluket!
2016 lover godt for oss, som du vet
BTW Otto, relativt kvalifisert kvinnegauling på NRK2 nå!
Med ønske om et Godt Nytt År. Her er et tips til en glimrende, liten bok om det temaet:
"Det eneste som ikke forandrer seg er at ting forandrer seg"
Miljøet er for lengst under overvåkning med 500mm og 1,4xkonverter påmontert. Vi går nå triple skift for å avdekke faenskapet. Ryktet vil ha det til at Per sandberg har tatt seg en hikkas for mye, og begynt å flørte med pulveret.......Kan vi snart lese i avisene om det knallharde bruspulvermiljøet med utgangspunkt i Høybråten, mon tro...?
Bare pass på at dere ikke havner iMiljøet er for lengst under overvåkning med 500mm og 1,4xkonverter påmontert. Vi går nå triple skift for å avdekke faenskapet. Ryktet vil ha det til at Per sandberg har tatt seg en hikkas for mye, og begynt å flørte med pulveret.......Kan vi snart lese i avisene om det knallharde bruspulvermiljøet med utgangspunkt i Høybråten, mon tro...?
vi lukter blod, vi lukter blod
Bare pass på at dere ikke havner iMiljøet er for lengst under overvåkning med 500mm og 1,4xkonverter påmontert. Vi går nå triple skift for å avdekke faenskapet. Ryktet vil ha det til at Per sandberg har tatt seg en hikkas for mye, og begynt å flørte med pulveret.......Kan vi snart lese i avisene om det knallharde bruspulvermiljøet med utgangspunkt i Høybråten, mon tro...?
vi lukter blod, vi lukter blod
Journalister til Strykkarakter tråden
mvh