Første gang jeg legger inn bilder så vær overbærende med meg.
Utrolig flotte høytalere . Lurte på om du kan dele din erfaring av de , har bestilt Essence og venter spent på de .Takk alle sammen! Eg må spille minst 100 timer til før eg kommer med synspunkter om lyd og plassering av høyttalere. Holder på og oppgradere selve lytte-rom også.Lover godt så langt
Bare hyggelig ment, men jeg hadde fjernet den storskjermen straks...Har endelig fått mine nye Essence . God service levert hjem og hjelp til å få de på plass . Har bare hatt de en dag , men det er allerede bedre lyd enn jeg har hatt noengang . Vis vedlegget 683090
Hei Plasma!! Smiler litt i skjegget av bildene dine: Vi har begge Franco Serblin høyttalere, Jøtul Preisovn og bikkje!! Nå blir det spennende: Hvilken rase er din hund? Tror min liker lyden av Ktema, legger seg ofte til rette og lytter når jeg hører musikk (tror han liker best klassisk).Ellers, gratulerer med aldeles nydelige høyttalere... kanskje mine neste.
Flott kar det der!Her i gården er det Golden Retriever. Han liker både klassisk og jazz. Forholder seg veldig respektfullt til Ktemaene. Vis vedlegget 689741