Næææ? Selge faller jo fort inn i hodet herMen hvis jeg kjøper Ktêma, hva skal jeg da gjøre med mine Guarneri Evolution og Gravis II ?
Jeg vet ikke hvor du bor , jeg bor på Jessheim og du kan gjerne høre de hos meg , hvis du bor i nærheten .
Sånn tenker jeg og. Om enn i noe mindre skala enn deg.Hvilke forsterker bruker du?Da virker det som om beslutningen er tatt. Litt mer penger enn jeg har lyst til å bruke på høyttalere, men jeg skal jo ikke ha ny bil på noen år, så...
Jeg har alltid ment at hvis man har 1 mill tilgjengelig til bilkjøp, kan man kjøpe en bil til 600k og sette av 400k til hifi Det har med prioriteringer å gjøre.
Det kommer antagelig et sett Guarneri memento til salg etter hvert.
Jeg har tenkt å bruke en Accuphase E-480. Signalkilde blir en Rega Saturn-R. På Guarneriene jeg har nå bruker jeg Conrad-Johnson utstyr.Sånn tenker jeg og. Om enn i noe mindre skala enn deg.Hvilke forsterker bruker du?
Er du ikke redd for strålevarmen fra ovnen?
Evolution kan godt ta en tur til meg da, ville vært flott å få testet deMen hvis jeg kjøper Ktêma, hva skal jeg da gjøre med mine Guarneri Evolution og Gravis II ?
Er Ktema konstruert for en stor lytteavstand? Fascinerende frekvenssforløp i nærfelt:
Kilde:
Franco Serblin Ktêma Loudspeaker
As boutique Italian brand Franco Serblin prepares to boost its range we look at the iconic flagship Franco Serblin, who passed away in 2013, first unveiled his flagship Ktêma in 2010. He had left Sonus faber, which he founded in 1983, in 2006, so the Ktêma was in development for nearly five...www.hifinews.com
Takk alle sammen. Sett bort fra at de er som et vakkert møbel så er første inntrykk at de på en måte eliminerer alle audiofile uttrykk for å beskrive lyden. De bere låter NATURLIG . Det er vel egentlig mer enn dekkende…