Valentino skrev:
Karma, jeg håper tingene er på stell til neste friperiode. En syk verdensmor kan vi ikke ha!
Jeg begynner å bli trett av å be for min syke "verdensmor"..
Opp som en løve, ned som en skinnfell? Når et anlegg med slike dimensjoner, ambisjoner og prislapp ikke møtes med noen grad av spontan begeistring, må det normalt betegnes som en fiasko. Jeg klandrer selvsagt ingen som har gitt sin ærlige mening! Men jeg må innrømme at min selvtillit når det gjelder egne lytteevner, skranter alvorlig.
Det ble ingen morsom og hyggelig seanse ala turen til Hedemarken dette besøket. Min nøttekake evnet ikke å oppveie den dysterhet som anlegget frembrakte.
Takker likevel for oppriktighet og ærlighet i konstruktive tilbakemeldinger.
Hvor veien går videre når det gjelder utvikling av Gaia, vet jeg ikke. Hva vil mer og bedre justering i Theseus kunne medføre? Justeringer av filtre osv? Det er heller ikke sikkert at det blir i min regi. Å fronte dette, blir for meg en stor belastning i lengden.
En trøst får være at når den oppblåste Karma kom seg ned på jorda, så kan det være til stor glede og forlystelse til noen på forumet. (ser et par innlegg lenger opp som tyder på det..) Jeg har meg selv å takke som satset hundrevis av tusen på dette, for deretter å dele min begeistring på dette forum, slik jeg faktisk gjorde.
Det rare er uansett at jeg selv har vært så fornøyd. Det kan jo dog kanskje si mer om meg enn om anlegget?
For de som helt tydelig forakter min person på dette forum: Gå tilbake og les hva jeg FAKTISK har gjort, påstått og FORSØKT bidratt til, og vurder om jeg egentlig fortjente så mye forakt at dere demonstrativt valgte å ignorere og/eller fordømme dette prosjekt.
Ludo: Du sparte deg turen. Dette anlegget er neppe verdt turen over fjorden. Jeg tror nemlig ikke at en defekt DEQX kan forklare at Gaia lyder som en bilstereo. Samtlige anlegg hos "østfoldgjengen", yter etter sigende bedre på de parametere som betyr mest.
Jeg lover deg uansett en ting: Jeg skal aldri mer bruke formuleringer som "anlegg i verdensklasse". Til forsvar for "konstruktøren" så må jeg få understreke at bruken av den beskrivelsen var ene og alene mittt eget påfunnn.
Er jeg sur?? Nei, men skuffet over å ha misslykkes i et prosjekt av slike dimensjoner som dette. Uansett hvor uendelig smertefull en slik erkjennelse er, blir dette dommen over Gaia etter de tilbakemeldinger som totalt er kommet fra medlemmer av dette forum.