Jo da, du har sikkert rett…..men akkurat i går var det itte plass til noe større i drømmen minHvis man først skal drømme om Estelon, hvorfor ikke drømme enda større……..eller enda bedre, realisere drømmene som de gjør i Haugesund![]()
Dugg på brillene eller trenger de en god vask?En kreasjon som etter min smak og omdømme ville smykket enhver stueEstelon XB!!
E nok godt utenfor min rekkevidde som pensjonist….MEN om jeg skulle hatt mulighet til å velge en lekker skulptur som også er en godt spillende taler i min stue ville nok disse stått høyt på ønskelista
Vis vedlegget 1102060
gismo
Ja nå på senvinteren blir dette meget spesielt og rart med både oppover og utfor bakker på isenSer ut som det er fint å gå tur der på Røgden.
Litt spesielt når man kan gå både nedover og oppoverbakke på vannet.
De svenskene burde få smekk på pungen for å tappe vannet slik. Er ikke bra for fugler og dyr. Er det ikke fisk der?
Morfar gismo takker for ørevennlig kvinnevokal…. Om dog litt lang dratt og kjedelig så koser jeg meg med kaffen og klandrer meg til et livsmottoOm mulig, enda mindre farlig enn Kari B !!Men er øre-vennlig da, midt i plomma til Bestefar Giz
Itte alle…..har opplevd motsatsen åssåKvinnfolk har det med og bli kjedelige etter et par minutter![]()
Vært så vidt innom Zaz tidligere, ikke festet seg så voldsomt men har hørt noen gode sporKanskje et nytt bekjentskap for deg, i alle fall ganske nytt for meg![]()
https://music.youtube.com/channel/UCs_xoLvRP3JN3UJUmuGKdzA
Ja denna idretter tar voldsomt mye tidSnart er vm over.... da rekker jeg å jobbe igjen
Det er em i friidrett (innendørs) også... Spørs om jeg ikke bare må pensjonere meg.
Som gammel friidrettsutøver så synes jeg det også er kjekt.
Beste kommentaren jeg hørt på lang tidJøss! Rene stålmannen du, Musikk mannen
Utover litt boksing har jeg lite sportslig å skryte av, annet enn at jeg kom først i en trekant på 90-tallet...
M