Hmm, se det var en uventet vending... Dette får vi ordne opp i Shadow. Ringer deg i morgen!Shadow skrev:Viss det er steelsen sin, så fikk jeg den rett før jul av han ???gut_man skrev:Knallkjekk avslutning på en onsdag. En kompis donerer sin Oracle Aleksandria (trenger ny motor) til meg. På den står det en Fidelity Research FR64fx i sølv. Prikk lik min gamle FR arm som jeg har angret litt på at jeg solgte. Denne innlemmes i samlingen! Håper å kunne lage en velfungerende Oracle spiller av denne pluss den jeg har liggende her fra før.
Sånn må det væregut_man skrev:Da var saken ordnet. Viktigst er det at vennskapet med Shadow er intakt. Forøvrig blir både spiller og arm i gut_mans cave.
SubbenE! Bruker to stk, og ja jeg bruker høypass utg for å fore AG subene med frekvensene fra 80 til ca140Hz. Vermin testet en periode med å fore hele AG systemet sitt med signal fra høypass utgangen. Resultatet var en betydelig forringelse av mellomtone og diskant. Linjesignal har jeg aldri testet fordi jeg da ikke vil kunne begrense AG nedover. Var det svar på det du lurte på?HCS skrev:Bruker du høy nivå på subben ? Har du forsøkt andre måter ? Litt nyskjerrig på dette..
Den er åpen, det er invitasjonen din også ;Dpengesluk skrev:BTW, du har VELDIG mange armer nå, Gutty.. : : Er veien ned til deg åpen nå på vinteren?
Hehe, her følger vel form funksjon.. Kanskje noe av Ikedas suksess, fokus på detaljene som virkelig betyr noe. F.eks på kvalitetslagre som holder koken i maaaange år uten å miste presisjon!pengesluk skrev:Rart at en arm som ser så teit ut spiller så bra..
Kan du forklare litt mer ? Tar du et sett med ht kabler på subbene og ett på hovedhøytaleren , dvs tapper med to tappninger ifra effekttrinn ?gut_man skrev:SubbenE! Bruker to stk, og ja jeg bruker høypass utg for å fore AG subene med frekvensene fra 80 til ca140Hz. Vermin testet en periode med å fore hele AG systemet sitt med signal fra høypass utgangen. Resultatet var en betydelig forringelse av mellomtone og diskant. Linjesignal har jeg aldri testet fordi jeg da ikke vil kunne begrense AG nedover. Var det svar på det du lurte på?HCS skrev:Bruker du høy nivå på subben ? Har du forsøkt andre måter ? Litt nyskjerrig på dette..
Korrekt! To tappinger fra ampen. Sikkert teoretisk på trynet ifht usikker last og sånn, men det funker og det er det viktigste! Humla skal i teorien ikke kunne fly heller ;DHCS skrev:Kan du forklare litt mer ? Tar du et sett med ht kabler på subbene og ett på hovedhøytaleren , dvs tapper med to tappninger ifra effekttrinn ?gut_man skrev:SubbenE! Bruker to stk, og ja jeg bruker høypass utg for å fore AG subene med frekvensene fra 80 til ca140Hz. Vermin testet en periode med å fore hele AG systemet sitt med signal fra høypass utgangen. Resultatet var en betydelig forringelse av mellomtone og diskant. Linjesignal har jeg aldri testet fordi jeg da ikke vil kunne begrense AG nedover. Var det svar på det du lurte på?HCS skrev:Bruker du høy nivå på subben ? Har du forsøkt andre måter ? Litt nyskjerrig på dette..
jeg kjenner igjen en Airtangent-boms når jeg ser en ;Dpengesluk skrev:BTW, du har VELDIG mange armer nå, Gutty.. : : Er veien ned til deg åpen nå på vinteren?
gut_man skrev:HCS skrev:Korrekt! To tappinger fra ampen. Sikkert teoretisk på trynet ifht usikker last og sånn, men det funker og det er det viktigste! Humla skal i teorien ikke kunne fly heller ;Dgut_man skrev:SubbenE! Bruker to stk, og ja jeg bruker høypass utg for å fore AG subene med frekvensene fra 80 til ca140Hz. Vermin testet en periode med å fore hele AG systemet sitt med signal fra høypass utgangen. Resultatet var en betydelig forringelse av mellomtone og diskant. Linjesignal har jeg aldri testet fordi jeg da ikke vil kunne begrense AG nedover. Var det svar på det du lurte på?HCS skrev:Bruker du høy nivå på subben ? Har du forsøkt andre måter ? Litt nyskjerrig på dette..
Kan du forklare litt mer ? Tar du et sett med ht kabler på subbene og ett på hovedhøytaleren , dvs tapper med to tappninger ifra effekttrinn ?
;D ;DLMC skrev:jeg kjenner igjen en Airtangent-boms når jeg ser en ;Dpengesluk skrev:BTW, du har VELDIG mange armer nå, Gutty.. : : Er veien ned til deg åpen nå på vinteren?
mvh
Leif
Dette er standard stillpoints som er oppgitt å tåle 100 lb ca 45 kg pr kone. 4 koner skal tåle vektbelastning på 180 kg. Skal du ha disse bør du nok kjappe deg, tror de er tatt ut av sortimentet og erstattes av stillpoint ultra som sikkert er en del dyrere også. Sliter som sagt med å få tak i tilbehørs dingsene som gjør konene høydejusterbare. Får du fatt på slike, gi meg et hint.pengesluk skrev:Samme stillpoints jeg skal bruke på min all-out TT-101 rigg. Hvilke vekt-rating har du på disse, Cut Man? 8) 8)
Godt! Forøvrig burde kabelgjennomføringen på den konstruksjonen gått gjennom bakveggen BAK elementet, eller ført ut som kun en kabel direkte, uten skruterminaler. Alt. i bunn.gut_man skrev:Skjønte hva som hadde skjedd da jeg gikk løs på kabinettet med hullsag for å lage brakett med nye terminaler på. No worries, kosta litt svette 5 cm loddetråd og 40kr på biltema for nye terminaler. Har ikke sagt noe til Mclaren engang fordi jeg skjønte at dette ikke hadde noe med ham å gjøre. Shit happens