Det tok litt lenger tid å få montert beista enn hva jeg hadde forestilt meg. Byggekvaliteten og finishen på disse basstårna er vanvittig rå. Jeg har knapt sett maken uansett fancy navn på høyttaleren. Djevelen ligger i detaljene og det har broder Sluk fått med seg. Et eksempel på hvor gjennomført dette er: spikes settet kom i egen custom laget trekoffert! Skal få lagt ut noen bilder etterhvert, men jeg har litt PC trøbbel. Igjen må snekker Bakken og hans team få sin del av æren for utsøkt arbeide. Nok om fit'n finish. Lyden, hva med lyden. Sitter her med akkurat samme YES følelse som da jeg var på audiens i Slukoteket og hørte SLOBs. Dette er detnest råeste jeg har hørt av bass gjengitt av et hjemmesystem, bare overgått av SLOBs uten at jeg kan peke på svakheter i forhold til SLOBs. Til det har jeg hørt for lite både på mine OB'er og SLOBs. Sluket lovet 90% av SLOBs lyden og det har han jammen levert. Minst! Jeg har såvidt fått startet justering av nivåer og kommer til å endre en del på plassering i forhold til BeerGuts. I stedet for at jeg skal skryte øra av meg skal jeg heller oppfordre de som kommer innom for å lytte til å si noe om hva de hører. Filteret høres transparent og fint ut Leif! Var ikke helt forberedt på hvor mye ratting som måtte til på pot'ene, men når jeg bare fikk skrudd så høres dette riktig så bra ut. Bare å sende kontonr. så overfører jeg penger for filteret!