Pengvim skrev:
Høyttalere ;D
www.pmc-speakers.com/product.php?mode=view&pid=43&&show=spec
Transmisjonslinje høyttalere er ikke kjent for å være lettdrevent, men jeg vet ikke noe om PMC, utenom at de for en stund siden kjørte litt heftig på reklamesiden og jeg tror de fikk noen gode tester på FB1+.?
PMC TB2 test
Vil Snell E-II eller E-III være for mye av det gode på et rom på 10 kvadrat.?
Husker jeg hadde Snell E-III i et rom på 4x4,5 meter og på et rom på 4x6 meter, det var langt fra noe overkill i de rommene..
Og absolutt mat for rør
Siden du har planlagt en tur innom Stereofil, så ville jeg latt ørene kose seg litt med Sonus Faber, kan hende at dette er hva du er på jakt etter, hva vet vel vi, så lenge ikke du vet.? ;D
Klipsch er jo et must, men det er også noen spennende Tannoy modeller jeg har hatt å hørt, men det behøver ikke være de dyre modellene som frister, selv falt jeg for et par Mercury MX-2 tror jeg de het, spilte aldeles nydelig på god elektronikk, skulle ikke tro at 2000 penger i høyttalere kunne gi så mye musikk
Rega Jura med sin 8" er nok heller ikke noen overkiller i et litet rom, den er temmelig snill det elementet der, ikke noen form for boomy-faktorer men spiller vakker musikk, til prisen..
Banner litt i kjærka her nå, men jeg har faktisk fått B&W (av alle ting

) til å spille veldig bra her, det var en liten DM303 som var på markedet for 2-3 år siden, de små DM303 hadde jeg slettes ingen forventninger til, så for meg høyttalere som var like ille i mine ører som det meste andre fra B&W siden Matrix serien, men der tok jeg litt feil gitt :-[
Likte den gode gamle Matrix serien, det var høyttalere som kunne spille vakker musikk i mine ører, selv om de krevde 660 volt rett i høyttalerene, nesten ;D
Den lille DM303 syns jeg innehar veldig mye av de kvalitetene som gamle Matrix serien, kanskje faktisk også en smule bedre på noen punkter..
Men dette blir jo nesten som du har i dag, vet ikke hvem vei du egentlig er på vei til, virker som om hele fruktfatet og grønnsaks skuffen frister deg på en gang ;D
B&W DM303