nlykke
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 11.814
Og du som lovte og ikke avsløre meg . . ."Og jeg helte innpå helt til det låt bra...."
Og du som lovte og ikke avsløre meg . . ."Og jeg helte innpå helt til det låt bra...."
Helt rått disse riggene dine nlykkeVis vedlegget 452040
Pompel viser Pilt hvordan en framfører Ben Webster. Det skal sies at Pompel ikke bestandig kan lære Pilt noe som helst, men det skal vi komme tilbake ved en senere anledning. Først skal Lessloss phonokabel kobles til en av dagene på Pilt sin høyre side, så får vi høre hva det medfører av endringer . . .
Ikke noe nytt dette - en teknikk som er godt kjent og benyttet av de fleste til tider. Inkl. moi!Og du som lovte og ikke avsløre meg . . ."Og jeg helte innpå helt til det låt bra...."
Pompel tipper jeg er Avid Acutus Reference med Dynavector armen og pick-up.Helt rått disse riggene dine nlykkeVis vedlegget 452040
Pompel viser Pilt hvordan en framfører Ben Webster. Det skal sies at Pompel ikke bestandig kan lære Pilt noe som helst, men det skal vi komme tilbake ved en senere anledning. Først skal Lessloss phonokabel kobles til en av dagene på Pilt sin høyre side, så får vi høre hva det medfører av endringer . . .
Blir spennende å høre hvordan du opplever de lydmessig mot hverandre!
Men hvem av de er pompel ?
Mvh: Espen L
Takk Espen! Jeg kommer til og skrive litt om forskjellene etter at jeg nå har fått en armkabel som ikke spenner ben for resten av riggen. Og da snakker jeg om Pilt som er Acoustic Signature. Aviden er Pompel som bestandig skulle være den som kunne og visste alt, men som ikke alltid hadde rett i det. En ting er sikkert, og det er at begge spillerne er glimrende formidlere av musikk, men har forskjellige stil og gjøre dette på.Helt rått disse riggene dine nlykkeVis vedlegget 452040
Ja jeg har hørt en del på RP-7 nå, og dette er en utrolig bra forforsterker! Hvor bra den er i forhold til min First Sound har jeg ikke et helt ferdig bildet av, men det vil jeg komme tilbake til. Etter min mening har du valgt helt riktig med kombinasjonen Rogue/PMC!! Svært få ting som slår den kombien der.Hei, har du fått hørt på Rogue RP-7? Har selv en Rogue Athena som spiller knallbra sammen med M-180. Og PMC..
Korrekt Powern. Men en kunne jo tenkt seg at det var omvendt, for Acoustic Signature er faktisk over dobbelt så tung som Aviden. Kanskje et navnbytte vil være på sin plass etter en endelig oppsummering?Pompel tipper jeg er Avid Acutus Reference med Dynavector armen og pick-up.Helt rått disse riggene dine nlykkeVis vedlegget 452040
Det er en combo å bli glad i, spesielt hjemme hos de herrer nlykke og Fosse.
Mista jobben, nydiagnostisert med arytmi, og nå fan av blokkfløyten i barokkens drakt. Fy som det går!Det er i utforbakker en får opp farta her i livet! Elsker slike lett obskure overraskelser selv.
Direktøren kommer sporen straks med medbrakt som utgiftsføres som representasjon!Godt å høre at humøret er på topp! Det skal være meg en utsøkt glede å invitere Hr. Direktøren på noen gode glass rødvin i høst...
Hehe, jeg har flere overraskelser på lager. Blokkfløyteplata er ikke den eneste. Nå er dere advart!Litt gruppefyll er ikke å forakte..! Men den blokkfløyteplata kan du muligens la bli igjen hjemme
Dobler som lyttestol også.. . . og dytte det rundt på lydloftet når det var tid for rengjøring.
Mulig den ikke er bra, men 140,- for og stilne min nysgjerrighet dør jeg ikke av.Så den hos Stereofil. Kan umulig være bra, var min første tanke.
"Oppbevares utilgjengelig for barn" . . .All den tid du sier den ser ut som en geleklump, må jeg styre unna. Nevøen min på 7 er her titt og ofte. Han er klåfingra og elsker gele!!
I følge en lokal hifi-pusher i Bergen skal geleklumpen gå mer i dybden enn den Tonar-saken (som jeg også har). Hører gjerne hva du synes, hvis du skulle slumpe til å finne en skitten plateVel, jeg avventer til brukerrapport i denne tråden før jeg mener noe om den blobben her. Alt er mulig, og det jo ikke ulikt den Tonar-rullen som noen av oss har erfaring med.