For meg er musikk som og bevege meg i forskjellige landskaper. Noen liker du ikke, andre elsker du, og noen forholder du deg likegyldig til. Å føle seg forpliktet til og like noe som du ikke føler noe for, ser jeg på som tullete. Scofield liker jeg veldig mye av, men jeg har overhodet ikke noe problemer med og skjønne at andre mener han framstår som en raring.Stern hadde jeg ikke noe forhold til før jeg hørte ham live på kanalplassen i Arendal. En sjanger som nok ligger, eller i hvert fall lå, i utkanten av mitt interessefelt. Men, den konserten svingte det av. Jeg husker det som en særdeles god konsertopplevelse.
Hørtes Scofield få meter unna, kanskje året etter. Skjønte ikke bæret. Kan hende hadde jeg forstått mer i dag, hva vet jeg. Men den konserten fremstod for meg som en som sjekket om pianoet var operativt før konserten. Og innrømmer at det kanskje sier mer om mitt forståelse enn om musikeren.
Takk for en hyggelig lunsj. Så bra at Jaco kom til et hjem der den får mer spilletid en her. Stikker bare innom dersom jeg savner den.Var på besøk hos Jon i går. Fikk med meg en perle, og som gammel Pastorius fan var jo dette midt i blinken!
Dette er virkelig en godbit for dem med musikkinteresse i denne retningen.
Ja takk det samme. En veldig hyggelig lunsj! Her er boksen allerede lyttet gjennom, og jeg kan si deg med det samme at denne kommer til og bli mye spilt fram over.Takk for en hyggelig lunsj. Så bra at Jaco kom til et hjem der den får mer spilletid en her. Stikker bare innom dersom jeg savner den.Var på besøk hos Jon i går. Fikk med meg en perle, og som gammel Pastorius fan var jo dette midt i blinken!
Dette er virkelig en godbit for dem med musikkinteresse i denne retningen.
Trur jeg bestiller den på sølvdisk Meridian har fått mye spilletid her i det siste, kanske mer enn Ovk medlmskp tålerDippern har den tror jeg også, men du kan også prøve Bare Jazz.
Hvilke sanksjoner innebærer det? :-\Her må definitivt partipisken i bruk!!
En burk surströmming skall førtæres i kraftigt bakrus tilstandKald fiskeøse?
Og fylla som fører til bakrus blir påspandert? Isåfall kan det jo være at Cash ser på det som et vinn-tap-vinn-scenario. Han er jo svensk, så OVK bør ikke stole på at den foreslåtte sanksjonen oppleves som straff.En burk surströmming skall førtæres i kraftigt bakrus tilstandKald fiskeøse?
Spør Sluket. Han pleier og komme med passende sanksjoner . . . Jeg hadde i tankene et par ekstremt bak glatte ski på det lengste skirennet Cash går denne sesongen.?Hvilke sanksjoner innebærer det? :-\Her må definitivt partipisken i bruk!!
Har faktiskt vurdert gå uten feste smøring så det ville bare være en hjelp til min tvilsomhet derimot smøre glidet med Lapp Gubbens tvärstopp hade vært illeSpør Sluket. Han pleier og komme med passende sanksjoner . . . Jeg hadde i tankene et par ekstremt bak glatte ski på det lengste skirennet Cash går denne sesongen.?Hvilke sanksjoner innebærer det? :-\Her må definitivt partipisken i bruk!!
Da sees vi i Stockholm nlykkeI kveld sitter jeg og går gjennom sidene på dette stedet.
High End Mässan 2018 – 17-18 februari – High End Mässan 2018 Stockholm
I morgen tar jeg ettermiddags toget over til Stockholm. Alltid en hyggelig og inspirerende messe!
Veldig hyggelig Espen! Jeg tror vi blir en fin gjeng der borte i år.Da sees vi i Stockholm nlykkeI kveld sitter jeg og går gjennom sidene på dette stedet.
High End Mässan 2018 – 17-18 februari – High End Mässan 2018 Stockholm
I morgen tar jeg ettermiddags toget over til Stockholm. Alltid en hyggelig og inspirerende messe!
Mvh: Espen L
Ja ja, men siden du er inne på temaet egne preferanser kan jeg melde om at dette er det verste jeg har hørt noen gang på noen messe . . .Rør er slør...
Men da blir du med til neste år. Er jo naturligvis ikke samme utstyrsmengde som München men veldig bra og utrolig sosial og fin messe.
Men da blir du med til neste år. Er jo naturligvis ikke samme utstyrsmengde som München men veldig bra og utrolig sosial og fin messe.
Vis vedlegget 481330
Her er en godbit jeg håper og få hørt i dag. Kunne vært ennå flere platespillere etter min smak, men de som er satt opp virker det som er skikkelig gjort. Ha en fortsatt fin søndags morgen. Tuddelu . . .
Hva slags høyttalere og elektronikk er det vi ser her, nlykke? For øvrig takk for gode strålende rapportering fra messa. Moro å lese for oss som ikke var derVis vedlegget 481509
Til tross for en helt annen gjengivelse enn hva jeg er vant med må jeg si at jeg hadde sansen for dette oppsettet. Fin balansert detaljrikdom, god klang og relativt dynamisk i forhold til membran størrelsen. Her var det nydelig håndverk og finish!