nlykke
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 11.948
Glimrende arbeid!! Man ser du har kost deg.
Ja det er helt sikkertGlimrende arbeid!! Man ser du har kost deg.
Setter pris på det Tytte. Jeg får si, takk det sammeImponerende arbeid!
Hvordan kommer jeg i kontakt med "hoffsnekker Bakken" ?Bilen ble fylt med "Lego" fra hoffsnekker bakken. Tok litt plass, dette byggesettet
Lucky Luke blir som en spurtende småmakk å regne med det tempoet ditt
Ser frem til fortsettelsen.
flott jobba
velkommen i FLH members club......fine elementer har du og.....
hvordan ser den akustiske høypassen ut?
mvh
Leif
Hvordan kommer jeg i kontakt med "hoffsnekker Bakken" ?Bilen ble fylt med "Lego" fra hoffsnekker bakken. Tok litt plass, dette byggesettet
Henger meg på de andre, tøff finish!
Interessant å se hvordan den akustiske avrullingen nedover er betydelig penere målt enn simulert. I simuleringen er det jo et relativt stygt knekkpunkt, mens den akustiske avrullingen ser i mine øyne ut som en pen 12dB/okt HP. Da er det neppe nødvendig med noe EQ for å dele mot sub?
kurve 2 må jo være med eq?
IKKE BRUK TEFLON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
den smearer toppen og gir en turbulens og grainyness i HF
bruk ubleket silke
kjøpes hos VT4C i HK
ellers ødelegger du ALT imo
Hu sa så brura... Looking good, Haglund! Er det noe fart i PerMorten for tida?Ny demping av bakkammert resulterte i høyere følsomhet.
Hei Petter.Hva var det du hadde der før?
Permorten er i farta med bygging av nytt lytterom: 45m2++. Blir garantert morsom lesing fra PM når han har fått horn systemet sitt opp å gå i den nye bulaHu sa så brura... Looking good, Haglund! Er det noe fart i PerMorten for tida?Ny demping av bakkammert resulterte i høyere følsomhet.