Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Synd at vi har mistet forhandler her i Norge. Harbeth hadde fortjent å selge i bøtter og spann her hjemme.
Så enig, så enig. Kjempesynd!Synd at vi har mistet forhandler her i Norge. Harbeth hadde fortjent å selge i bøtter og spann her hjemme.
Så enig, så enig. Kjempesynd!Synd at vi har mistet forhandler her i Norge. Harbeth hadde fortjent å selge i bøtter og spann her hjemme.
Det var godt nytt. Tar en skål på det.snakkede akkurat med Roald og han har bekreftet at han er forhandler i Norge for Harbeth
Har kikket litt på dette forum og synes det er litt vanskelig å skjelle imellom objektiv og veldig sterk subjektiv vurderinger der inne. Det vil ofte hente på produsent syne forumerHarbeth: made in the UK since 1977 - the world's most natural sounding loudspeakers
Har du kikket på Harbeth forumet?
SHL5 har selvsagt mer bass. SHL5 føles/høres mer dynamiske, gøye, og livlige ut. 7ES3 er litt tørrere, mindre kasselyd, strammere, og litt mer nøytrale i lyden.Har kikket litt på dette forum og synes det er litt vanskelig å skjelle imellom objektiv og veldig sterk subjektiv vurderinger der inne. Det vil ofte hente på produsent syne forumerHarbeth: made in the UK since 1977 - the world's most natural sounding loudspeakers
Har du kikket på Harbeth forumet?
Men jeg bor rett ved siden av Roald sin butikk og har vært derinne å høre på 7ES3 et par gang og synes de er fantastiske. Kanskje de blir min siste utvei før jeg går igang med noe diy horns da jeg vil gjerne prøve å innvolvere meg litt mindre med hifi. Det kunne være interessant å høre her om noen har sammenlignet SHL5 med 7ES3 og kan fortelle litt om forskellen. Har fått litt innput fra Ivarlo som var nyttig men kunne være fint med innput fra flere.
Takk. Har sett dem - og de fristerM40.1 på brukten.
Nei. Solgt? Tenkte meg det ja.M40.1 på brukten.
Quadraspire QXEr der nogen der ved hvad det er for nogle standere de små P3ESR står på på Hagtos billede? De er da cool
Nei. Solgt? Tenkte meg det ja.M40.1 på brukten.
Synd de ble lagt ut nå, siden det er for tidlig for meg. Ikke akkurat sånt som man kan stue vekk i en krok inntil videre.
Men hvem vet, når Hagto ikke finner roen kan det tenkes at andre ikke gjør det heller. Som med mine SHL5. Harbeth er ikke optimalt for alle, heldigvis
- 5.1-oppsett med 40.1 i front og SHL5 bak kunne vært noe.
Hører ikke hjemme i Harbeth tråden utenom hvis noen med Harbeth kikker etter subJeg har også undret meg lidt over deres priser, sånn genereltHagto skrev:Maxwell sier i tillegg at Norge skal ikke være dyrere enn de andre land i Skandinavia. Så hvis den svenske forhandleren har bedre veildende priser så vil han gi samme pris.
f.eks. MJ acoustic ref 200 som ser ut til å passe fint sammen med ht som harbeth. Pris hos Maxwell er i henhold til deres hjemmeside 13.990.- eller omkring 14k. Den kan kjøpes i UK og andre EU lander til ca. NOK 6500.
Men jeg håper jeg for mulighet snart til å høre SHL5, spennende ht.