Hvis ikke det blir jordbærtreff snart, så får vi ta et danglebærtreff til høsten (sesong for disse hele året)På tide... det går jo helt rundt for deg ...
Men steike og fint det blir hos dere, gleder meg til neste treff ... hint hint ... var det jordbærtreff snart ??
Har du mailadressen til Big M. der...?Viktig å ikke bli helt ferdig da. Listene og foringene ligger selvsagt ferdig kappet og tilpasset i garasjen. Så når masingen tiltar for meget er det å sette på en list og man har fred i 6mnd til....
Ser nesten for bra ut. Hvor ble det av den hyggelige tjotrikstilen?
dette ser jeg frem til. Håper på noen heklede briketter med kaffeflekker på, samt noen bibelvers i korssting som du sikkert laget på skolen.Har noen kasser med nips etter flytting av opphavet som kan komme godt med
vel det er det elg i solnedgang som henger på skeiva hos fingers som er mitt høyeste ønske da... Nest etter noe kunst fra din fru.Ser nesten for bra ut. Hvor ble det av den hyggelige tjotrikstilen?
Skynd deg hjem igjen Fingers, så tar vi turen oppom med noen heklede klokkestrenger, litt stramei, noen filleryer og annet småsnask så det blir hjemmekoslig! Vi tar med det skakke sigøynerkvinnemaleriet ditt også... mener H.R. har nevnt at han likte det..
at bilder ikke er snudd på hodet innimellom er jo veldig kjedelig. Dessuten er det jo mindre slitsomt en å stå på hodet selv for å se hvordan det ser ut opp ned.Et par av bildene ser ut som de er klippet ut av 'Larsons gale verden' ?
Det ser uansett meget bra ut
skikkelig listig strategiViktig å ikke bli helt ferdig da. Listene og foringene ligger selvsagt ferdig kappet og tilpasset i garasjen. Så når masingen tiltar for meget er det å sette på en list og man har fred i 6mnd til....