HFS partiet

S

slowmotion

Gjest
hoppet fra side 1 til 18 og foreslår at HFS-partiet burde program vedtatt at alle nye album skal først gies ut på vinyl ( ca 3 uker før cd-release )
Støttes. Forslaget vil helt klart, hvis det går igjennom,
føre til økt livskvalitet. Dessuten bør alle nye album ha
utbrettcover, og alle opera-album bør inkludere full libretto og fine bilder av solistene.

.besittelse av Mp3 bør straffes .

mvh. s,
Støttes herved. Besittelse av mp3 fører helt kart til nedsatt livskvalitet.
Her på meninga-med-livet dept. er vi prinsippielt imot
forbud, men da vi i prinsippet også er imot prinsipper,
ser vi ikke det som noen hindring for innføring av forbud
mot besittelse av mp3.

;)

S

slowmotion

Gjest
Interessant, men mitt dept. arbeider no med lovframlegg om kva type kablar som skal forbydast, så dette må andre ta seg av....
Forbud er en uting. Hva med opplysningskampanjer i stedet? En positiv JA kampanje utført av positive unge kvinner og menn i pene klær, som går fra dør til og forkynner det glade budskap til menigh...ehhh, folket, mener jeg....

;)

S

slowmotion

Gjest
Skulle bare teste ut om disse komite'ene dine dugde...
Vi må inrømme at utvelgelseskomiteen ikke fulgte henvisningene fra dept.et til pungt og prikke. En viss
favorisering ser ut til å ha forgått. Alle komiteer ( inkl. underkomiteer) er derfor avsatt.
Vi er derfor i full gang med å utvelge en utvelgelseskomite, som skal velge ut komiteene som skal behandle hodepineomkveldennårgubbenvilogkjerringaikkevilproblemet
som nedsetter effektiviteten i fritida og fører til økte sykemeldinger i arbeidslivet.

ikke uventet fungerer de som mange av dagens komite'er, de duger ikke. Dette er noe vi må få orden på i vår regjering, det er her det store skillet skal gå mellom gammel og ny politikk.
Fru Statsministerinnen har helt rett, og det er med dyp skam og bøyet hode vi mottar det rettmessige kritikken
fra Fru Statsministerinnen. Vi vil likevel benytte anledningen til å påpeke at hvis vi hatte mottat de lovede bevilgninger til en større hytte ved sjøen, og mere øl, så ville denne leie affæren nok tatt en annen vending.

Å konkludere med sutring, er det en konklusjon egentlig? Nei, det er bare et bevis på egen udugelighet. Her er det selvsagt ikke du som er udugelig slowmotion, du har min fulle tillit, men disse komite'medlemene dine...trøste og bære.
Meninga-med-livet minsteren takker og bukker for tilliten.
Når det gjelder kritikken har vi allerede utredet for de løsninger vi mener vil avhjelpe osv.osv........

Kvinnelig logikk kan være vanskelig å forstå for en enkel sjel, men den finnes dypt der nede, ett  eller annet sted... tror jeg...?
Tror du?  ;D

Forresten..sutring.. er du sikker på at det ikke er mennene som er de største sutrerne her??
Er det mennene eller kvinnene som klager over stadig hodepine? Altså......

..........

;)

B

bamsemann

Gjest
Nå må vi legge stortinget til Fredrikstad ;D

bamsemann.. :)

P

Parelius

Gjest
Var det særlig fint sagt..?? :'(

Liker du meg ikke? :'(
Nå må ikke den fremste minister bli følelsesladet, og oppføre seg som et vesen med livmor (=hysteriker). Det er mange grunner til å bli skremt av tanken; like og mislike (på det personlige plan) er ikke en av dem.

Hvor galt det kan gå, når en blir familiær med siner overodnede, så vi nå sist med minister Slim, og hans følelsesmessige "holde rundt" overfor førsteminister Stotreberg. Skremmende!

Forøvrig trenger du ikke bekymre deg. I 73 hadde jeg ennå ikke begynt på skolen, og jeg brukte nok heller ikke parfyme. Du får fortsette å lete.. men tror nok søket blir lettere om du minsker inntaket av alkohol en smule.
Da har De mange gode år igjen, også som kvinne, fru Førsteminister. En del av oss er på hell, som De forstår. Og la meg hviske Dem i øret; det fins diskret, men ytterst velduftende parfymer. Av den typen som henger igjen, selv etter at dunsten har gitt seg. Den rette duft kan prege en manns sjel inntil døden frir ham.

Om De nå bare kunne gjøre noe praktisk arbeide, og handle inn litt øl og malt til oss tenkende. Det er som jeg bærer en ørken på mine skuldre etter alt dette arbeidet.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du har gått glipp av mye mikefish, man hopper ikke i den viktigste tråden her inne vet du.
For øvrig er forslaget om å forby mp3 kontant og foraktfullt avvist , mp3-fører til ØKT livskvalitet, dette vet jeg alt om, og vil aldri, noensinne, høre mer stygt snakk om denne geniale oppfinnelsen.

Dette med vinyl kan vi derimot diskutere og stemme over. Kabelforbudet bør muligens taes opp med legaliseringsministeren, kan bli interessant å høre konklusjonen der…

Jeg tror at du alle først bør undersøke om det er grunnlag for å undersøke dette hodepineproblemet jeg slowmotion, som sagt tror jeg i grunn det er en myte, mulig du har et personlig problem på dette området, men dertil å tro at dette er er stort universelt problem er kanskje å konkludere noe overilt? Her må det forskning og statistikker til, du kan jo sjekke med ssb.
Du bør nok også ta det opp med likestillingsministeren. ;D

Hvorfor skal vi legge Stortinget til Fredrikstad, bor alle dere der?

Jeg er da ikke følelsesladet Parelius, men av og til bikker det litt over skjønner du…. Å bli avvist av en av de klokeste er ikke lett å leve med vet du, jeg skjønner hvordan Giske følte det, og hadde håpet at vi opererte på en noe annet nivå, vel, vel.
Når det kommer til handling, innkjøp og lignende så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du skulle leve i den villfarelsen at dette er MIN oppgave, har jeg ikke nok..??
Du skulle vel ikke tilfeldigvis vite navnet på den parfymen?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.466
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg meiner vi må sette ned ein komite som finn ut av i kva grad det er samanheng mellom hovudverk og dårlege kablar. Giske kan godt vere med, dersom statsminstera ynskjer dette.
Fredrikstad vert litt langt unna. Kva med å legge Stortinget til Portugal? Dei har så godt klima...

B

bamsemann

Gjest
Jeg ble nok litt tatt av Fredrikstads norgesmesterskap i helgen..

Men kan godt støtte Arves forslag også....

Jeg tror jeg trenger å få fyllt opp brukskontoen nå, den er nesten tom..

Drinkene har blitt så dyre nå gett.....

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hadde rett og slett ikke fått med meg at Fredrikstad vant, sorry bamsemann, litt treg sånn tidlig på morgenen, eller muligens bare generelt dum som damer flest.

Om dette hodepineproblemet er veldig utbredt i hi-fi-kretser ser jeg ikke helt bort i fra at det kan ha noe med kabler å gjøre nei, dette kan jo kabel og meningen med-livet ministeren prøve å komme til bunns i sammen. Eller kan det være så enkelt at dere faktisk bare spiller for høyt? Kanskje er det noe stråling fra disse kablene, jo der tror jeg det ligger, kabel-stråling, disse strålene er veldig spesielle og rammer kun de dumme, derfor er det bare konene deres og ikke dere selv som rammes. Tror vi har det nå.

All denne drikkingen må vi få slutt på, den går ut over effektiviteten, og økonomien, dette er fryktelig dyrt folkens.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Ja... Nå er jeg spent på unnskyldningen, kan du tro!

;D
Jo, nå skal du høre. ;D

Det har seg nemlig slik at jeg fra tid til annen får besøk fra andre deler av landet.
Disse (turistene) finner det ofte hensiktsmessig å dra til Aker Brygge, siden det er det eneste stedet i byen de vet hvor er.
Så også denne fredagen. Når jeg går fra kontoret, må jeg innom Aker Brygge og hente mine gjester, og ta dem under mine trygge vinger.

Slik er det med den saken. ;D

K

kbwh

Gjest
Kva med å legge Stortinget til Portugal? Dei har så godt klima...
De har også portvin. Ministeren for italienske affærer ønsker å utvide horisonten noe, og foreslår derfor en innledende studietur.

P

Parelius

Gjest
Når det kommer til handling, innkjøp og lignende så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du skulle leve i den villfarelsen at dette er MIN oppgave, har jeg ikke nok..??
Du skulle vel ikke tilfeldigvis vite navnet på den parfymen?
Hvem skulle ellers gjøre det? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Hva angår duften, som gir menn sjelelige merker; slikt kan ikke bli offentlig tilgjengelig informasjon. Det ville ha som følge at hele den mannlige befolkning i kongeriket fikk diagnosen "parfymesyndrom", og ble satt på uføretrygd. Statens utgifter ville øke enormt, samt kanskje viktigst, vi ville gjøre en endring på virkeligheten, som gjorde Affas argumentasjon irrelevant. Slikt skal en ikke gjøre mot hedersmenn som ikke har så lett for omstillinger.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hvem skulle ellers gjøre det? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Hva angår duften, som gir menn sjelelige merker; slikt kan ikke bli offentlig tilgjengelig informasjon. Det ville ha som følge at hele den mannlige befolkning i kongeriket fikk diagnosen "parfymesyndrom", og ble satt på uføretrygd. Statens utgifter ville øke enormt, samt kanskje viktigst, vi ville gjøre en endring på virkeligheten, som gjorde Affas argumentasjon irrelevant. Slikt skal en ikke gjøre mot hedersmenn som ikke har så lett for omstillinger.
Det er nok mye du ikke har fått med deg.
Jeg kan forsåvidt godt handle jeg, men da blir det innkjøp av det som jeg liker. Det blir cola, te saltestenger, bayleys, biff, pistasjnøtter og denslags.
Tror jeg dropper parfymen, jeg sliter nok med dere allerede.

Vi burde kanskje få bestemt et program sånn etterhvert, nå vet vi hvem som er med, men ikke helt hva vi står for...

S

slowmotion

Gjest
Vi burde kanskje få bestemt et program sånn etterhvert, nå vet vi hvem som er med, men ikke helt hva vi står for...

Frihet til folket!
Dynamikk til folket!
Øl til folket!

;)

B

bamsemann

Gjest

Nei nå må vi gripe inn over dette varme været..

Nå er det slik at de russiske bjørnene har klaget, de vet ikke om de skal gå og legge seg, eller om de skal være oppe. Tragisk... :eek:

B

bamsemann

Gjest

Ingen skal tjene mer enn Jens sier finansminister hos de rød/grønne Kristin Halvorsen..

Hva menes om dette inad i vårt eget parti?

Skal ingen her tjene mer enn komponenten ???

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Ingen skal tjene mer enn Jens sier finansminister hos de rød/grønne Kristin Halvorsen..

Hva menes om dette inad i vårt eget parti?

Skal ingen her tjene mer enn komponenten  ???

Slik må det selvfølgelig være.

Hvor mye tjener du Kompo? Vi trenger å vite hvor mye vi kan justere opp lønna.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Bjørnene vil ikke gå og legge seg, det vil ikke ungene mine heller.. er det noe som går...? :-/
Forøvrig har jeg hørt om surmuling blant de andre dyrene over bjørnene som sover så mye, da blir det jo og lite gjort... kanskje på tide de begynenr å leve litt mere og ikke bare sove?

Kvinner tjener fryktelig dårlig vet du Oddgeir, så vidt det går rundt, men jeg foreslår at dere alle gir 10% av inntekten deres til meg. Vinn, vinn situasjon, min lønn går opp, deres lønn kan fortsatt være høy men likevel under min. Vårt første vedtak er i havn! :)

O

OldBoy

Gjest
Vårt første vedtak er i havn! :)
Hva mener du?....."Vårt"?...?

Men OK, hvis du er fornøyd med selve vedtaket, tror jeg at det er helt greit for oss gutta. Så lenge du ikke har planer om å gjennomføre det. :) :) :)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Vårt første vedtak er i havn! :)
Hva, ingen votering?  8)

Hvor er forresten flyet mitt? Har du konfiskert det Kompo, eller er det Kongen som har lånt det?

Dette er viktig med tanke på hvordan jeg voterer i lønnsspørsmålet. ;)

S

slowmotion

Gjest
Kvinner tjener fryktelig dårlig vet du Oddgeir, så vidt det går rundt, men jeg foreslår at dere alle gir 10% av inntekten deres til meg. Vinn, vinn situasjon, min lønn går opp, deres lønn kan fortsatt være høy men likevel under min. Vårt første vedtak er i havn! :)
Det der vil jeg ikke være med på. Da tror jeg at jeg slutter som politiker og bruker tiden min på viktigere ting.....

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Er man diktator, så er man diktator... :)
Vedtaket skal selvsagt gjennomføres, hva tar du meg for Oldboy, en politiker som lover og lyger??

Flyet ditt ble bestilt i forrige uke Oddgeir, alt er under kontroll, regner med at jeg får sitte på?
Slutter du slowmotion...? Ikke være sånn grinegutt, man skal dele godene vet du. ;)

Hva synes du om denne bamsemann:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/16/483127.html

..er det en fornærmelse mot bamsestanden dette, tar de det ille opp, eller er dette helt greit?

S

slowmotion

Gjest
Ikke får jeg mer øl, og ikke får jeg hytte ved sjøen til viktige meninga-med-livet
studier.....
Mens Fru Statsministerinnen mesker seg med lønnsforhøyelse og økte skatter og avgifter......

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ikke får jeg mer øl, og ikke får jeg hytte ved sjøen til viktige meninga-med-livet
studier.....
Mens Fru Statsministerinnen mesker seg med lønnsforhøyelse og økte skatter og avgifter......

;)
Ok, humøret er rimelig bra idag, fått lønnsforhøyelse vet du, du skal få hytte, og litt øl, men jeg liker ikke all denne drikkingen, kan godt holde deg til cola sånn til hverdags.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.827
NEI !!!! :mad: :mad: Dette er det sleipeste trikse jeg har sett. Hvis 15 stykker gir deg 10% av sin lønn sitter vi igjen med 90 % hver og du med 150%
Etter at internett kom med utstrakt piratnedlasting står jeg på randen av konkurs. Ingen vil kjøpe mine mesterverk av filmer lenger. De vil bare "laste ned fra nettet, gratis" :mad: :mad:

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Jeg har faktisk kjøpt hele Pink Panther-boksen. ;)

Og Høytskumihollywood-filmen også.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
NEI !!!! :mad: :mad:  Dette er det sleipeste trikse jeg har sett. Hvis 15 stykker gir deg 10% av sin lønn sitter vi igjen med 90 % hver og du med 150%
Etter at internett kom med utstrakt piratnedlasting står jeg på randen av konkurs. Ingen vil kjøpe mine mesterverk av filmer lenger. De vil bare "laste ned fra nettet, gratis" :mad: :mad:
Og jeg som trodde du var for å dele godene.. ;D

Synd det med nedlastingen, men om du tjener så lite så er jo ikke 10 % mye å snakke om heller da. Om det virkelig er ille fatt med deg skal jeg vurdere om du kan få fritak, da må det søkes.

S

slowmotion

Gjest
Ok, humøret er rimelig bra idag, fått lønnsforhøyelse vet du, du skal få hytte, og litt øl, men jeg liker ikke all denne drikkingen, kan godt holde deg til cola sånn til hverdags.
OK, da kan vi vel fortsette å pønske på meninga-med-livet her på departementet. Litt til. Kaffe er bedre en cola, veit du.....

Hvor ligger hytta hen? Jeg håper det er sandstrand mellom svaberga....

;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.827
Og jeg som trodde du var for å dele godene.. ;D

Synd det med nedlastingen, men om du tjener så lite så er jo ikke 10 % mye å snakke om heller da. Om det virkelig er ille fatt med deg skal jeg vurdere om du kan få fritak, da må det søkes.
Dele goder ?? Hvilke goder ??
OK, da får du 75% av meg så får jeg 50% av deg. Ok?

Og folkens, det er snart jul. La det bugne av ærlig kjøpte tegnefilmer under juletrærne.

P

Parelius

Gjest
Hallo - HALLO - MAYDAY! Nå er jeg på siste resten av Laphroaig Quarter Cask, og trenger nye leveranser. Kunne det være en tanke for Den beste av oss å sende meg en ny. En spør ikke om mye her, men litt olje må til i maskineriet, om du vil unngå at synapsene kortslutter. Eller har du tenkt å kjøre hele ministerkollegiet over på sjokolade og realityTV?

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Hallo - HALLO - MAYDAY! Nå er jeg på siste resten av Laphroaig Quarter Cask, og trenger nye leveranser. Kunne det være en tanke for Den beste av oss å sende meg en ny. En spør ikke om mye her, men litt olje må til i maskineriet, om du vil unngå at synapsene kortslutter. Eller har du tenkt å kjøre hele ministerkollegiet over på sjokolade og realityTV?
Ja dette er under enhver kritikk
Så jeg trår til og letter "den overopphøydes" arbeidsbyrde med å sette ned flere forhandligsutvalg og skriver ut en blanko Blå resept
Kei? ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.827
Mens du er igang med bestillingene, ta med noen eksemplarer av Chateau Palayson Grand Curve`2004

K

kbwh

Gjest
Er i ferd med å gå tom for Chianti. Noen kasser av det gode slaget takk. Parelius vet hva de heter. Jeg vet hvordan jg skal bruke dem.

P

Parelius

Gjest
MAS????????? Vil du ha et kurs i prioritering og korrekt tenking? Hut dæ ut av naustet.

P

Parelius

Gjest
Er i ferd med å gå tom for Chianti. Noen kasser av det gode slaget takk. Parelius vet hva de heter. Jeg vet hvordan jg skal bruke dem.
Om nå Den fremste blant oss kunne sette seg ned sammen med hodepinen, og kontemplere det Valetino her sier på enkelt, men dypsindig vis. Jeg jobber nesten manndommen av meg med tåketale og nytale, og glipper helt ut i forhold til realiteten bak strupelydene. Dette er en forsakelse fra min side; om fru Pine nå kunne tenke igjennom slikt. Og forsakelser roper på kompensasjoner! Så, mer MALT, fru Gniten. Jeg trenger realitetserstatninger. Skulle det nå være nødvendig å bokstaver dette i det uendelige? At Fruen er i besittelse av en god porsjon deilighet, er å anta, men at hun skulle være tungnem, det må vi bare frykte. Nei, jeg anser meg ikke alene i slike tanker....

Topp Bunn