Du har gått glipp av mye mikefish, man hopper ikke i den viktigste tråden her inne vet du.
For øvrig er forslaget om å forby mp3 kontant og foraktfullt avvist , mp3-fører til ØKT livskvalitet, dette vet jeg alt om, og vil aldri, noensinne, høre mer stygt snakk om denne geniale oppfinnelsen.
Dette med vinyl kan vi derimot diskutere og stemme over. Kabelforbudet bør muligens taes opp med legaliseringsministeren, kan bli interessant å høre konklusjonen der
Jeg tror at du alle først bør undersøke om det er grunnlag for å undersøke dette hodepineproblemet jeg slowmotion, som sagt tror jeg i grunn det er en myte, mulig du har et personlig problem på dette området, men dertil å tro at dette er er stort universelt problem er kanskje å konkludere noe overilt? Her må det forskning og statistikker til, du kan jo sjekke med ssb.
Du bør nok også ta det opp med likestillingsministeren. ;D
Hvorfor skal vi legge Stortinget til Fredrikstad, bor alle dere der?
Jeg er da ikke følelsesladet Parelius, men av og til bikker det litt over skjønner du
. Å bli avvist av en av de klokeste er ikke lett å leve med vet du, jeg skjønner hvordan Giske følte det, og hadde håpet at vi opererte på en noe annet nivå, vel, vel.
Når det kommer til handling, innkjøp og lignende så kan jeg ikke med min beste vilje forstå hvorfor du skulle leve i den villfarelsen at dette er MIN oppgave, har jeg ikke nok..??
Du skulle vel ikke tilfeldigvis vite navnet på den parfymen?