B
bamsemann
Gjest
GULL GULL GULL.....Jeg nekter å ha gull i kablene. Sølv er mye penere....
![]()
Hvor er kabelministeren ?
bamsemann..
GULL GULL GULL.....Jeg nekter å ha gull i kablene. Sølv er mye penere....
![]()
Ja bra det hr kabelminister, veldig bra faktisk...Er klar. Vi legg gullkablane heilt ute til høgre, sølvkablane til venstre. Koparkablane sender vi som U-hjelp.
Men kor tjukke kablar treng de?
Lengda er ikkje avgjerande, seiest det, men kva med tjukkleiken?
Statsminister.....?
ØL ??? GULL ??? = GULLØL ;DNå er de begynt å mase om øl igjen.. og gull.. Hva er dere egentlig, en flokk alkoholiserte kjerringer? Det neste blir vel diamanter.. jeg vil helst ha safirer forresten..
Sats på tykkelsen du Arve, lengden er ikke så nøye, jeg vil forøvrig ha en kabel som er stripete, blå og gull, blir ikke det fint tror du??
Innlysende. Kabelen begynner der ekspeditøren begynner å måle.Men det store spørsmålet er fortsatt: Hvor begynner en kabel, og hvor slutter den, og HVORFOR ???
bamsemann..![]()
Hjemme hos Affa. Han har stor erfaring med pølser, surkål og øl.Dette sklir jo helt ut, høres ut som en gjeng på vei hjem fra julebordet. Forresten hvor skal Parti-julebordet holdes?
Du skal få det akkurat som du vil, men det estetiske er eg litt i stuss over. Kjem ikkje dette til å likne på suspekte produkt kjøpt på postordre?Sats på tykkelsen du Arve, lengden er ikke så nøye, jeg vil forøvrig ha en kabel som er stripete, blå og gull, blir ikke det fint tror du??
Takk for svar... Et klokt sådan... ;DInnlysende. Kabelen begynner der ekspeditøren begynner å måle.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/16/483127.htmlVi trenger vel noen som kan underholde og, noen som melder seg?
Millom bakkar og berg ut med havetAllsong, sjølvsagt.
Affa får trykkje opp nokre kompendium (Hugs å fylle nynorskkvoten, det skulle vel ikkje vere så vanskeleg)
Hvis dette skvalderet skal få en plass på et julebord, eller i andre offentlige sammenheng i regjeringen må vi utnevne en oversetterminister også.Millom bakkar og berg ut med havet
heve nordmannen fenge sin heim,
der han sjølv heve tuftene grave
og sett sjølv sine hus uppå deim.
Han såg ut på dei steinute strender
der var ingen som der hadde bygt
"Lat oss rydja og byggja oss grender,
og så eiga me rudningen trygt"
Men kjære deg, det er då aldeles unødvendig. Teksten er jau alt på nynorsk, ser du ikkje det?Hvis dette skvalderet skal få en plass på et julebord, eller i andre offentlige sammenheng i regjeringen må vi utnevne en oversetterminister også.
Men kjære lille Fru Kompoministerinne, vi er da kultiverte mennesker,Vi tøyser da ikke med bonger, her er alt fritt, og jeg regner med at alle oppfører seg kultivert og holder seg i skinnet...
HI-HI-HIMen kjære deg, det er då aldeles unødvendig. Teksten er jau alt på nynorsk, ser du ikkje det?
Vi held fram vidare på kvelden:
"Lat då andre om storleiken kivast
lat dei bragla med rikdom og høgd
mellom kaksar eg lite kan trivast
mellom jamningar, helst, er eg nøgd"
Var`n for lik?Latter"bamsen" er avskrevet tidligere, bamsemann var ikke blid på den..![]()
Uderholdning... Hvis Affa tillater det kan du få noen mannlige strippere kanskje...En på gitar og allsang?? Her blir det hæla i taket skjønner jeg... ;D
Hvor mange bonger hver, nå skal vi til å snakke om drikking igjen, også du og da kabeldrager...
Vi tøyser da ikke med bonger, her er alt fritt, og jeg regner med at alle oppfører seg kultivert og holder seg i skinnet...
..MEN JEG VIL HA MER UNDERHOLDNING!
Latter"bamsen" er avskrevet tidligere, bamsemann var ikke blid på den..![]()
Nå begynner det å bli sus på sakene, dette ser jeg frem til, og med Valentino på mandolin kan det vel ikke bli bedre...Fører
Ministere
Som politiminister med ubegrensede fullmakter ønsker jeg velkommen til markering av Jesu fødsel i mitt Vinterpalass.
Antrekk: Galla med prydelser
Det blir servert Fransk meny med tilhørende tanninrik rødvin av ekstremt god årgang.
Åpen bar
Det vil bli underholdning.
Velkommen
Og jeg kan bjørnen Baloo dansen.. ;DNå begynner det å bli sus på sakene, dette ser jeg frem til, og med Valentino på mandolin kan det vel ikke bli bedre...
Føler mer at du er i ditt rette element nå Affa, jeg melder meg herved på.
Angående forslaget om gaver, man kan jo komme med ønsker, men prøv å begrense dere litt da...
Koner skal ikke med. Som sagt: DET BLIR UNDERHOLDNING.Dette ser bra ut, men kva "prydelser" er passande? Dette er litt uvant for ein som kjem frå bygdene nutildags.....
Elles: Skal kona vere med, og i tilfelle; skal ho ha med trekkspelet?
Dette forkastes.Jeg kan høre med Moddy om hun ikke kan strippe litt. Det hadde vært sensasjon, det ;D
Når det gjelder det musikalske så er jo De tre små griser ganske gode. Ellers så har Thomas et ganske godt foredrag som heter "475 måter å ikke fange en mus på, men jeg fortsetter." Det er veldig morsomt. Bare send en mail til Betty så tar hun saken. Jeg er litt opptatt for tiden, noen filmrettigheter og nye episoder.
Det er et nytt prosjekt på gang, meg og Hillbilly Bear.
Det må stasministeren avgjøre.Dette forkastes.
Herregud. Det blir orkester, kor og jeg har en jævlig svær stab med bla lakeier og garde. Dette blir ikke folkelig.Allsong bør som sagt vere fundamentet i all julebordsunderhaldning. Slik at vertskapet kan få unna oppvasken og syte for at neste rett kjem på bordet....
Når det gjeld gåver, ville eg sett stor pris på ein tangentialarm som lett lot seg betjene og sette opp i fylla. Kjem godt med i julebordsesongen.
He he, dette blir bra. ;DKoner skal ikke med. Som sagt: DET BLIR UNDERHOLDNING.