HFS partiet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nå er de begynt å mase om øl igjen.. og gull.. Hva er dere egentlig, en flokk alkoholiserte kjerringer? Det neste blir vel diamanter.. jeg vil helst ha safirer forresten..

Sats på tykkelsen du Arve, lengden er ikke så nøye, jeg vil forøvrig ha en kabel som er stripete, blå og gull, blir ikke det fint tror du??

B

bamsemann

Gjest
Er klar. Vi legg gullkablane heilt ute til høgre, sølvkablane til venstre. Koparkablane sender vi som U-hjelp.
Men kor tjukke kablar treng de?
Lengda er ikkje avgjerande, seiest det, men kva med tjukkleiken?
Statsminister.....?
Ja bra det hr kabelminister, veldig bra faktisk...

Men det store spørsmålet er fortsatt: Hvor begynner en kabel, og hvor slutter den, og HVORFOR ???

bamsemann.. :)

B

bamsemann

Gjest
Nå er de begynt å mase om øl igjen.. og gull.. Hva er dere egentlig, en flokk alkoholiserte kjerringer? Det neste blir vel diamanter.. jeg vil helst ha safirer forresten..

Sats på tykkelsen du Arve, lengden er ikke så nøye, jeg vil forøvrig ha en kabel som er stripete, blå og gull, blir ikke det fint tror du??
ØL ??? GULL ??? = GULLØL ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Men det store spørsmålet er fortsatt: Hvor begynner en kabel, og hvor slutter den, og HVORFOR ???

Innlysende. Kabelen begynner der ekspeditøren begynner å måle.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Dette sklir jo helt ut, høres ut som en gjeng på vei hjem fra julebordet. Forresten hvor skal Parti-julebordet holdes?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Dette sklir jo helt ut, høres ut som en gjeng på vei hjem fra julebordet. Forresten hvor skal Parti-julebordet holdes?
Hjemme hos Affa. Han har stor erfaring med pølser, surkål og øl.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Du skal få det akkurat som du vil, men det estetiske er eg litt i stuss over. Kjem ikkje dette til å likne på suspekte produkt kjøpt på postordre?
Raudt og grønt med tanke på høgtida handelsstanden alt har vore lenge i...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det sklir ut hele tiden her psyklisten, det er bare å venne seg til det..
Vi tar det hos Affa ja, det høres ut som en god ide’, men jeg er ikke så glad i pølser og surkål, jeg vil ha pinnekjøtt.
Synes du ikke gull og blått høres fint ut du da Arve? Blått og sølv er også fint forresten.. Man må våge å tenke litt nytt, men estetikkministeren må selvsagt konsulteres..

Kabel-lengde-spørsmålet skjønner jeg ikke, de begynner vel ved en plugg og slutter ved en annen, eller er det noe jeg ikke har fått med meg her..?

Vi trenger vel noen som kan underholde og, noen som melder seg?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Allsong, sjølvsagt.
Affa får trykkje opp nokre kompendium (Hugs å fylle nynorskkvoten, det skulle vel ikkje vere så vanskeleg)
Millom bakkar og berg ut med havet
heve nordmannen fenge sin heim,
der han sjølv heve tuftene grave
og sett sjølv sine hus uppå deim.

Han såg ut på dei steinute strender
der var ingen som der hadde bygt
"Lat oss rydja og byggja oss grender,
og så eiga me rudningen trygt"

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Millom bakkar og berg ut med havet
heve nordmannen fenge sin heim,
der han sjølv heve tuftene grave
og sett sjølv sine hus uppå deim.

Han såg ut på dei steinute strender
der var ingen som der hadde bygt
"Lat oss rydja og byggja oss grender,
og så eiga me rudningen trygt"
Hvis dette skvalderet skal få en plass på et julebord, eller i andre offentlige sammenheng i regjeringen må vi utnevne en oversetterminister også.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Torget vurderinger
0
Hvis dette skvalderet skal få en plass på et julebord, eller i andre offentlige sammenheng i regjeringen må vi utnevne en oversetterminister også.
Men kjære deg, det er då aldeles unødvendig. Teksten er jau alt på nynorsk, ser du ikkje det?

Vi held fram vidare på kvelden:
"Lat då andre om storleiken kivast
lat dei bragla med rikdom og høgd
mellom kaksar eg lite kan trivast
mellom jamningar, helst, er eg nøgd"

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
En på gitar og allsang?? Her blir det hæla i taket skjønner jeg... ;D

Hvor mange bonger hver, nå skal vi til å snakke om drikking igjen, også du og da kabeldrager...

Vi tøyser da ikke med bonger, her er alt fritt, og jeg regner med at alle oppfører seg kultivert og holder seg i skinnet...

..MEN JEG VIL HA MER UNDERHOLDNING!

Latter"bamsen" er avskrevet tidligere, bamsemann var ikke blid på den.. :eek:

S

slowmotion

Gjest
Vi tøyser da ikke med bonger, her er alt fritt, og jeg regner med at alle oppfører seg kultivert og holder seg i skinnet...
Men kjære lille Fru Kompoministerinne, vi er da kultiverte mennesker,
alle som en. Vi holder oss alltid i skinnet.....

;D

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Men kjære deg, det er då aldeles unødvendig. Teksten er jau alt på nynorsk, ser du ikkje det?

Vi held fram vidare på kvelden:
"Lat då andre om storleiken kivast
lat dei bragla med rikdom og høgd
mellom kaksar eg lite kan trivast
mellom jamningar, helst, er eg nøgd"
HI-HI-HI
Vel talt.

B

bamsemann

Gjest
Jeg vil ha pådekt GULLPILS fra Fredrikstad, og jeg vil ha GULLBRØD..

Og jeg vil ha harde pakker, helst runde sorte 12 tommers...

B

bamsemann

Gjest
En på gitar og allsang?? Her blir det hæla i taket skjønner jeg...  ;D

Hvor mange bonger hver, nå skal vi til å snakke om drikking igjen, også du og da kabeldrager...

..MEN JEG VIL HA MER UNDERHOLDNING!

Latter"bamsen" er avskrevet tidligere, bamsemann var ikke blid på den..  :eek:
Uderholdning... Hvis Affa tillater det kan du få noen mannlige strippere kanskje...

Bare ikke dansende latterlige bamser  :mad: :mad: :mad: :mad:

K

kbwh

Gjest
Skal jeg ta med mandolinen min og synge serenader for deg på kopirommet Kompo?

A

Affa

Gjest
Fører
Ministere

Som politiminister med ubegrensede fullmakter ønsker jeg velkommen til markering av Jesu fødsel i mitt Vinterpalass.

Antrekk: Galla med prydelser

Det blir servert Fransk meny med tilhørende tanninrik rødvin av ekstremt god årgang.

Åpen bar

Det vil bli underholdning.

Velkommen

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Fører
Ministere

Som politiminister med ubegrensede fullmakter ønsker jeg velkommen til markering av Jesu fødsel i mitt Vinterpalass.

Antrekk: Galla med prydelser

Det blir servert Fransk meny med tilhørende tanninrik rødvin av ekstremt god årgang.

Åpen bar

Det vil bli underholdning.

Velkommen
Nå begynner det å bli sus på sakene, dette ser jeg frem til, og med Valentino på mandolin kan det vel ikke bli bedre... :)

Føler mer at du er i ditt rette element nå Affa, jeg melder meg herved på.

Angående forslaget om gaver, man kan jo komme med ønsker, men prøv å begrense dere litt da...

A

Affa

Gjest
Gaver til verten? Vin, malerier, edelstener, våpen, klokker, tepper, ikoner
Til Føreren? En pen oppsats

B

bamsemann

Gjest
Nå begynner det å bli sus på sakene, dette ser jeg frem til, og med Valentino på mandolin kan det vel ikke bli bedre...  :)

Føler mer at du er i ditt rette element nå Affa, jeg melder meg herved på.

Angående forslaget om gaver, man kan jo komme med ønsker, men prøv å begrense dere litt da...
Og jeg kan bjørnen Baloo dansen.. ;D

A

Affa

Gjest
Dette ser bra ut, men kva "prydelser" er passande? Dette er litt uvant for ein som kjem frå bygdene nutildags.....

Elles: Skal kona vere med, og i tilfelle; skal ho ha med trekkspelet?
Koner skal ikke med. Som sagt: DET BLIR UNDERHOLDNING.

Vedr antrekk. Galla med prydelser er det eneste som duger.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Jeg kan høre med Moddy om hun ikke kan strippe litt. Det hadde vært sensasjon, det ;D
Når det gjelder det musikalske så er jo De tre små griser ganske gode. Ellers så har Thomas et ganske godt foredrag som heter "475 måter å ikke fange en mus på, men jeg fortsetter." Det er veldig morsomt. Bare send en mail til Betty så tar hun saken. Jeg er litt opptatt for tiden, noen filmrettigheter og nye episoder.
Det er et nytt prosjekt på gang, meg og Hillbilly Bear.

A

Affa

Gjest
Jeg kan høre med Moddy om hun ikke kan strippe litt. Det hadde vært sensasjon, det ;D
Når det gjelder det musikalske så er jo De tre små griser ganske gode. Ellers så har Thomas et ganske godt foredrag som heter "475 måter å ikke fange en mus på, men jeg fortsetter." Det er veldig morsomt. Bare send en mail til Betty så tar hun saken. Jeg er litt opptatt for tiden, noen filmrettigheter og nye episoder.
Det er et nytt prosjekt på gang, meg og Hillbilly Bear.
Dette forkastes.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Torget vurderinger
0
Allsong bør som sagt vere fundamentet i all julebordsunderhaldning. Slik at vertskapet kan få unna oppvasken og syte for at neste rett kjem på bordet....

Når det gjeld gåver, ville eg sett stor pris på ein tangentialarm som lett lot seg betjene og sette opp i fylla. Kjem godt med i julebordsesongen.

A

Affa

Gjest
Allsong bør som sagt vere fundamentet i all julebordsunderhaldning. Slik at vertskapet kan få unna oppvasken og syte for at neste rett kjem på bordet....

Når det gjeld gåver, ville eg sett stor pris på ein tangentialarm som lett lot seg betjene og sette opp i fylla. Kjem godt med i julebordsesongen.
Herregud. Det blir orkester, kor og jeg har en jævlig svær stab med bla lakeier og garde. Dette blir ikke folkelig.

Glem heller ikke underholdningen. Dere blir ikke skuffet.

K

kbwh

Gjest
Det blir på stell Affa?

Dersom ministrene skulle være i beit for ordensbånd har jeg noen til overs. De er flinke på denslags i mine kretser.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Det må være en misforståelse ute å går her. Det Affa snakker om høres mer ut som romjulsball. Det foregår i kultiverte former.
Vi må jo ha en grøftefyll før jul, julebord. Da er skikken å drikke seg til stort mot, skjelle ut sjefen, klå på småbertene før en svimer av/sovner.

Topp Bunn