Fører
Mitt vinkelrette arbeid for Rikets og folkets beste er påbegynt:
Aksjonspunkter:
1· Bekjempelse av generell unnasluntring blant kvinner
2· Veiledning av unge kvinner slik at de foretar valg som er til samfunnets beste
3· Innføring av kvinnelig verneplikt slik at rene kvinnedivisjoner kan sendes inn i Sverige for utvidelse i Øst.
4· I samarbeide med helseministeriet skal jeg sørge for at ressurser utelukkende skal benyttes på evaluerbare gjøremål
5· Tilby personlig mentorvirksomhet mot særlig attraktive og egnede individer av det kvinnelige kjønn
6· Anbefale momsfritak for kvinnelig stripping
7· Anbefale forbud mot mannlig stripping
8· Anbefale negativ kjønnskvotering
9· Forby fordummende kvinnelitteratur
Eh
ja vel
hm
Du har i alle fall jobbet, det er jo en bra start
Du har vel og tenkt, ikke ille det heller, men tror kanskje at din kjennskap til kvinner og deres måte å tenke på er noe begrenset
1.Generell unnasluntring tåles ikke av noen, du kan få slå ned på det, uavhengig av kjønn.
Om kvinnene derimot skulle føle seg urettferdig behandlet her kan det få noen ubehagelige konsekvenser. De kan bli sure. Sure kvinner fører til to ting, det blir veldig ukoselig , og de får hodepine. Hodepine fører til at man får meningen-med-livet-ministeren på nakken
dette får du i så fall ordne opp i med han, nå når det kunne se ut til at dette problemet var i ferd med å bli løst.
2.Kvinner bør satse mer på realfagutdannelse, der er jeg helt enig. Hvordan dette skal gjennomføres i praksis gjenstår å finne ut av.
3.Kvinnelig verneplikt, jo kanskje ikke dumt det, så får jo dere sitte hjemme med unger og hus mens vi er ute i skogen og skyter og koser oss. Når det gjelder utvidelse i Øst får du høre med forsvarsministeren.
4.Går muligens litt utover dine fullmakter nå
?
5.Går muligens langt utover dine fullmakter nå, har du en saklig grunn for dette, eller bare glippet det litt et øyeblikk her..?
6.Her har jeg allerede tatt en avgjørelse. Dessuten har ikke kvinner lenger tid til den slags tullete aktiviteter, de leser matte og fysikk for harde livet, denne type lavpannede tiltak hever de seg nå over takket være deg.
7.Som likestillingsminister skjønner du vel at det ikke går an å gjøre noe skille her..?
8.Kan du utdype?
9.Kan du komme med eksempler? Hva med fordummende mannelitteratur?