HFS partiet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har fått med meg en gjeng med halvgamle alkiser, hva er det jeg har rotet meg borti… alt de ønsker er mer å drikke, ingen tenker jobb og helseministeren fremstår som langer…. :(
Jeg beskyldes for å være tungnem, her tar visst abstinensen helt over.
Finnes det et noenlunde edru menneske i denne forsamlingen så skrik ut, jeg er lei av fyllerør og snøvling… :p

B

bamsemann

Gjest
Er man diktator, så er man diktator...  :)
Vedtaket skal selvsagt gjennomføres, hva tar du meg for Oldboy, en politiker som lover og lyger??

Flyet ditt ble bestilt i forrige uke Oddgeir, alt er under kontroll, regner med at jeg får sitte på?
Slutter du slowmotion...? Ikke være sånn grinegutt, man skal dele godene vet du.  ;)

Hva synes du om denne bamsemann:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/16/483127.html

..er det en fornærmelse mot bamsestanden dette, tar de det ille opp, eller er dette helt greit?
Kjære Fru statsminister... Dette var jo direkte LATTERLIG!!!

Dette tragiske filmklippet har spredt seg som ild i kram snø innad i bamsemiljøene, og klagene på dette har ikke latt vente på seg.

Etter å ha drevet brannslukking i hele går, og i natt, hadde jeg i dag morges et møte med representanter fra bamseverdenen..

Det kom til og med inn mail fra den afrikanske bamsemfiaen med trusler om å nekte norske barn flere teddybamser!!!!!

Denne saken vil nok oppta mitt deparetement i hele dag, men jeg lover å rydde opp i denne saken.

bamsemann.. :)

B

bamsemann

Gjest

Dette var en meget sint kar fra den russiske delegasjonen, han ville okkupere den norske julen hvis vi ikke ga en offentlig unnskyldning ang filmklippet..

B

bamsemann

Gjest

HALLOOOO HALLOOOO....
Ja disse kan gjøre oss døve!!!!!!!!

Nå må alle musikklyttere stoppe med å bruke q tips straks..

Dette må på agendaen til HFS.....

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Flyet ditt ble bestilt i forrige uke Oddgeir, alt er under kontroll, regner med at jeg får sitte på?
Selvfølgelig Deres Høyvelbårne.
La oss som fuglen stige mot den blinkende stjernehimmelen, og diskutere de store linjene i Regjeringens fremtidige integreringspolitikk. 8)

PS. Herr Komponent kan selvfølgelig ikke være med. Han har jo flyskræk. ;D

K

kbwh

Gjest
Jeg har fått med meg en gjeng med halvgamle alkiser, hva er det jeg har rotet meg borti… alt de ønsker er mer å drikke, ingen tenker jobb og helseministeren fremstår som langer….  :(
Jeg beskyldes for å være tungnem, her tar visst abstinensen helt over.
Finnes det et noenlunde edru menneske i denne forsamlingen så skrik ut, jeg er lei av fyllerør og snøvling…  :p
Chiantien skal brukes under en tilstelning i Pantheon, hvor jeg har invitert et utvalg Mariaer til en uformell sammenkomst. Representasjon, fru Stasminister.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Trenger du robåt og Valentino? ;) Vet det er vanskelig å innrømme overfor seg selv at man har slike problemer, men det er nok ingen vei utenom.

Herr Komponent har da ikke flyskrekk Oddgeir, her er du nok blitt feilinformert.

Om vi skal forby q-tips, tja, egentlig en sak for legaliseringsministeren, men jeg tror han har kommet til å legalisere og teste ut noe han ikke burde, han er så fraværende her synes jeg..
Skjønner for øvrig godt at bamsene er sinte og såret, bra du har tatt fatt i saken, dette ordner du nok med glans.

Hvor er det blitt av livvakten min forresten, lenge siden jeg har sett ham nå, føler meg plutselig noe utrygg... :-/

K

kbwh

Gjest
Det var sant. Vi skal komme oss til Pantheon fra vår representasjonsvilla også. Sørg for et dusin Maserati Quattroporte til transport.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det var sant. Vi skal komme oss til Pantheon fra vår representasjonsvilla også. Sørg for et dusin Maserati Quattroporte til transport.
Hadde vært greit om du snakket et språk det var mulig å forstå, det er ikke alle som er like stø i italiensk vet du. Men om det er robåter du ønsker skal du få 12 stykk oselvere levert snarest.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hva har jeg sagt om dette, vi har jo minibuss, roe litt ned nå, dessuten er det neppe nok edrue folk i denne forsamlingen til at man kan kjøre 12 biler, det blir vel bare meg som sjåfør av minibussen, kan eventuelt kjøre flere turer.

K

kbwh

Gjest
Hva har jeg sagt om dette, vi har jo minibuss, roe litt ned nå, dessuten er det neppe nok edrue folk i denne forsamlingen til at man kan kjøre 12 biler, det blir vel bare meg som sjåfør av minibussen, kan eventuelt kjøre flere turer.
Kjør vinen Parelius bestiller du Stasa. Vi har bestemt oss for å kjøre selv. Skaff oss 1 hvit og 47 lyseblå Vespaer i stedet.

P

Parelius

Gjest
Eg er framleis edru, men snakk fort. Eg er eigentleg på veg ned i kjellaren for å finne ei flaske raud vin til laurdagskvelden.......
Og her sitter jeg i baren på Hurtigruta; trodde vi skulle ha et lite prioriteringskurs? Skitt au, det er nok av malt her!

Kunne du ta med deg hodepinen i bilen, Du fremste av oss, og plukke meg opp i Tromsø om noen dager?

Lækker Maserati!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Har ikke så mye på hjertet akkurat nå jeg Arve... tror jeg går og tar meg en bayleys, får vel begynne å drikke jeg og om jeg skal holde ut med denne regjeringen særlig mye lenger.

48 vespaer, det var da svært så kravstor du er Valentino, tror du jeg driver kjøpesenter?
Og for en tone... "Skaff oss" Hallo, har du hørt om å be pent? Det blir et par nye sko på deg, de andre 47 får holde seg med sko selv, dette finner jeg meg ikke i.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Og her sitter jeg i baren på Hurtigruta; trodde vi skulle ha et lite prioriteringskurs? Skitt au, det er nok av malt her!

Kunne du ta med deg hodepinen i bilen, Du fremste av oss, og plukke meg opp i Tromsø om noen dager?

Lækker Maserati!
Er du på hurtigruten? Hvilken da?
Hvorfor fikk ikke jeg bli med? Er du på jakt etter hun i fra 73' kanskje??

K

kbwh

Gjest
48 vespaer, det var da svært så kravstor du er Valentino, tror du jeg driver kjøpesenter?
Og for en tone...  "Skaff oss"  Hallo, har du hørt om å be pent? Det blir et par nye sko på deg, de andre 47 får holde seg med sko selv, dette finner jeg meg ikke i.
Statsministerens pinederivater kan få alvorlige følger for vårt forhold til den europeiske kulturs vugge. Heldigvis gjenstår det kun å betale regningen, skrevet med gaffel, som jeg signerte i morgentimene. Det var en meget hyggelig sammenkomst. 3 Vespaer gikk tapt i fontenen foran Spansketrappen og 4 av Mariaene forsvant i hver sin fontene på Piazza di quattro fontane. Mer om dette i min offisielle rapport.
Ministeren for tåketale og new-speak valgte nok feil sted å tilbringe aftenen, og, ja, vi trenger den vinen, som jeg mistenker at fru Statsministeren har rotet bort i en tunnell i Utlandet et sted.

S

slowmotion

Gjest
Det er om 8 minutter Hr Kabelminister.....

Siden Fru Statsministerinnen ikke har sett det tilrådelig å tilgodese meninga-med-livet dept med privat helikopter og jet, blir det vanskelig......

Dessuten er kaffen snart klar her....

;)

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Har skumma litt bakover i tråden, ser ut som om det er en del alkoholiserte skrønemakere i dette partiet. Tror jeg dropper medlemskap og støtter fra sak til sak ;D

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Då prioriterer vi kaffi i staden.
Ja, da er jeg med! Spesielt på mårran, da går det med en trakter med svart kaffe. Det blir mange innlegg av slikt ;D

Synes at dette partiet burde ta opp MOMSFRITAK på HI-FI utstyr, en positiv musikalsk opplevelse skaper rett og slett bedre medmennesker.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Skal ha, skal ha… og så klarer man ikke engang å ta vare på det man har, nei Valentino her trengs der skjerpings…

Vel heter det Hurtigruten med den går i grunn ikke så fort Arve, sliter faktisk med å rekke det jeg og om jeg tenker meg om., for nå har jeg visst rotet bort tidsmaskinen min igjen.

Vi trenger noen edru og oppegående folk her psyklisten, vi klarer muligens å opprette en ministerpost til deg og.., kanskje vi trenger en momseminister?

Oddgeir er også begynt å rale nå… nei og nei, hvor skal dette ende?

B

bamsemann

Gjest

Dette dumpet ned i mitt deparetement i dag morges..

Strippere krever momsfritak...

Kan noen andre ministre ta tak i dette problemet, dette her må vi få ordna opp i..

B

bamsemann

Gjest

Gjelder dette momsfritaket mannlige strippere også?

Jeg syns da ikke det, eller?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nå fikk jo nettopp psyklisten tilbudet om å bli momseminister, men siden det er jeg som er øverste sjef her tar jeg en sjefsavgjørelsen og sier NEI!!

Av alle ting som bør få momsfritak begynner vi i hvert fall ikke med dette..  bamsemann da, dette er jo langt utenfor ditt fagfelt...

B

bamsemann

Gjest
Nå fikk jo nettopp psyklisten tilbudet om å bli momseminister, men siden det er jeg som er øverste sjef her tar jeg en sjefsavgjørelsen og sier NEI!!

Av alle ting som bør få momsfritak begynner vi i hvert fall ikke med dette..  bamsemann da, dette er jo langt utenfor ditt fagfelt...
Ja det er jo det det, og derfor ba jeg om at et annet departement måtte ta tak i saken (ikke den saken) og rydde opp i dette tullet..

Sorry Fru Statsminister, jeg skal sporenstreks vende tilbake til bamseministeriets saker..  :-[

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja det er jo det det, og derfor ba jeg om at et annet departement måtte ta tak i saken (ikke den saken) og rydde opp i dette tullet..

Sorry Fru Statsminister, jeg skal sporenstreks vende tilbake til bamseministeriets saker..  :-[
Ikke meningen å kritisere deg, sorry om du oppfattet det sånn, fikk visst ikke helt med meg at dette hadde dumpet ned i ditt departement... noen har rotet med posten antagelig. :)

P

Parelius

Gjest
Nå begynner det å rakne, fru Hodepine. Selv gikk jeg inn i en form for kaotisk tilstand i går, og trodde jeg var på Hurtigruten, på vei til Tromsø. Enten har jeg steget av ved feil anløp - for her er ikke annet enn Latte, fjøs og fiskslo hvor jeg nå befinner meg - eller så har jeg enten i går eller nå i dag, helt mistet orienteringsevnen.

Videre, Valentino bader med Vespaer og Mariaer i fontener, Bamsemann undres over momsbelagthet av alt han har lyst å beligge, og A-A kommer opp fra en rødvinshentetur i kjelleren, bare for å ende opp med en kaffe! Begynner De å ane tegningen?! Og når selv Oddgeir, en mann som tidligere bare har snublet inn på Aker Brygge, nå også snubler i språklige tegn, uten tanke for fly, ja hvor er vi da, fru Beslutningsminister?

Jeg spør, og vet svaret. Så er det å håpe at Den fremste av oss også finner løsningen.

P

Parelius

Gjest
Det er til og med kommet en trussel om utmelding!!!!!!!!!!!!! Det er like før det uhørte blir normalt...

A

Affa

Gjest
For noen tarvelige skur.

Jeg mer det er på sin plass å finne frem noen gode gamle planer. Litt storhet. Vi lever tross alt i Norges storhetstid. Når vi er støv og alt annet glemt står dette som en bauta-umulig for muslimene å rive.
Mitt Departement

Møterom

Skrivebord

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.437
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Høh, Affa, for noko sludder:
1. For det fyrste er dette ikkje Noregs stordomstid. Det var under Håkon Håkonson
2. Ser du kva dei mauriske byggverka i Spania har gjort for landet, er det berre litt turistskodebrød og lett nasjonalsjåvinisme att, pluss eit par gode noteringar på verdsarv-lista, som vi har meir enn nok av frå før.
3. Om du på død&liv skal lage noko nasjonalt stordomsbygg, bør det vere i pakt med gildehallen til Ottar frå Hålogaland, sjølvsagt oppskalert til vår tids behov for å bolse....
http://www.lofotr.no/

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du har nok steget av ved feil anløp ja Parelius, eller så er det muligens delirium, stygt redd for det siste.. Om det gynger litt når du går trenger ikke det å bety at du er på båt forstår du.
Valentino trenger en oppstrammer, men etter kritikk forrige gang får vi ta det på kammerset.
Bamsemann  er tilbake på sporet, Arve holder seg til kaffe og det er jo bra, litt bekymret for Oddgeir, det blir ikke mer flying på ham om han fortsetter å snøvle på denne måten, det regner jeg med at han forstår.

Se ikke så svart på det, jeg har, tro det eller ei, full kontroll, utmelding har ikke jeg hørt noe opp, sikkert bare rykter..

Nå er han med de store bildene kommet igjen ja… Affa, det er kjekt at du pynter opp litt, men det blir litt bredt til tider. Hvordan går det forresten med ditt departement?? Hvilke saker jobber du med for tiden.

A

Affa

Gjest
Fører
Mitt vinkelrette arbeid for Rikets og folkets beste er påbegynt:

Aksjonspunkter:
· Bekjempelse av generell unnasluntring blant kvinner
· Veiledning av unge kvinner slik at de foretar valg som er til samfunnets beste
· Innføring av kvinnelig verneplikt slik at rene kvinnedivisjoner kan sendes inn i Sverige for utvidelse i Øst.
· I samarbeide med helseministeriet skal jeg sørge for at ressurser utelukkende skal benyttes på evaluerbare gjøremål
· Tilby personlig mentorvirksomhet mot særlig attraktive og egnede individer av det kvinnelige kjønn
· Anbefale momsfritak for kvinnelig stripping
· Anbefale forbud mot mannlig stripping
· Anbefale negativ kjønnskvotering
· Forby fordummende kvinnelitteratur

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
·      I samarbeide med helseministeriet skal jeg sørge for at ressurser utelukkende skal benyttes på evaluerbare gjøremål
·      Tilby personlig mentorvirksomhet mot særlig attraktive og egnede individer av det kvinnelige kjønn
·      Anbefale momsfritak for kvinnelig stripping
·      Anbefale forbud mot mannlig stripping
·      Anbefale negativ kjønnskvotering
·      Forby fordummende kvinnelitteratur
Helseministeriet har allerede store utgifter til øl, vin og brennevin (på blå resept), og ser seg tvunget til justeringer.

1  Tilby personlig mentorvirksomhet mot særlig attraktive og egnede individer av det kvinnelige kjønn

Sløyfer du særlig attraktive, vil det tas opp til evaluering

2  Anbefale momsfritak for kvinnelig stripping

Kan også evalueres

3  Anbefale forbud mot mannlig stripping

Vedtatt

4  Anbefale negativ kjønnskvotering

Forkastes

5  Forby fordummende kvinnelitteratur

Vedtatt under forutsetning at vi inkluderer all fordummende litteratur...
Pondus, Rocky og Nemi må vi imidlertid beholde  ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Fører
Mitt vinkelrette arbeid for Rikets og folkets beste er påbegynt:

Aksjonspunkter:
1· Bekjempelse av generell unnasluntring blant kvinner
2· Veiledning av unge kvinner slik at de foretar valg som er til samfunnets beste
3· Innføring av kvinnelig verneplikt slik at rene kvinnedivisjoner kan sendes inn i Sverige for utvidelse i Øst.
4· I samarbeide med helseministeriet skal jeg sørge for at ressurser utelukkende skal benyttes på evaluerbare gjøremål
5· Tilby personlig mentorvirksomhet mot særlig attraktive og egnede individer av det kvinnelige kjønn
6· Anbefale momsfritak for kvinnelig stripping
7· Anbefale forbud mot mannlig stripping
8· Anbefale negativ kjønnskvotering
9· Forby fordummende kvinnelitteratur
Eh…ja vel… hm…

Du har i alle fall jobbet, det er jo en bra start… Du har vel og tenkt, ikke ille det heller, men tror kanskje at din kjennskap til kvinner og deres måte å tenke på er noe begrenset…

1.Generell unnasluntring tåles ikke av noen, du kan få slå ned på det, uavhengig av kjønn.
Om kvinnene derimot skulle føle seg urettferdig behandlet her kan det få noen ubehagelige konsekvenser. De kan bli sure. Sure kvinner fører til to ting, det blir veldig ukoselig , og de får hodepine. Hodepine fører til at man får meningen-med-livet-ministeren på nakken… dette får du i så fall ordne opp i med han, nå når det kunne se ut til at dette problemet var i ferd med å bli løst.

2.Kvinner bør satse mer på realfagutdannelse, der er jeg helt enig. Hvordan dette skal gjennomføres i praksis gjenstår å finne ut av.

3.Kvinnelig verneplikt, jo kanskje ikke dumt det, så får jo dere sitte hjemme med unger og hus mens vi er ute i skogen og skyter og koser oss. Når det gjelder utvidelse i Øst får du høre med forsvarsministeren.

4.Går muligens litt utover dine fullmakter nå…?

5.Går muligens langt utover dine fullmakter nå, har du en saklig grunn for dette, eller bare glippet det litt et øyeblikk her..?

6.Her har jeg allerede tatt en avgjørelse. Dessuten har ikke kvinner lenger tid til den slags tullete aktiviteter, de leser matte og fysikk for harde livet, denne type lavpannede tiltak hever de seg nå over takket være deg.

7.Som likestillingsminister skjønner du vel at det ikke går an å gjøre noe skille her..?

8.Kan du utdype?

9.Kan du komme med eksempler? Hva med fordummende mannelitteratur?

Topp Bunn