HFS partiet

S

slowmotion

Gjest
Vi regner som en selvfølge at apostlenes hester ikke bør brukes ved
dette eksklusive midtvintersblote.
Kun limousine gjelder.

Når det gjelder antrekk kommer meninga-med-livet ministeren
til å stille i toga, for å hedre de eldre tiders filosofer...

;)

B

bamsemann

Gjest
Ettersom jeg er vant til å ha kontroll ved porten, hvor vi inndro div drikke fra sorgtunge soldater(som vi drakk selv)

Kan jeg ta første portvakt hvis dere tør å ha Hr bamsemann stående ved inngangen..

bamsemann.. :)

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Siste oppdatering fra ministeriet for tåketale og nytale:

Pr. idag innføres i vår teminologi uttrykket "UTEKUKKE". Dette er kommet som pålegg fra øverste hold. Termen har en enorm iboende assoiativitet, en uttrgunnelig meningsdybde, stor anvendelighet, enorme arretéegenskaper (dvs. den stopper den sløve tanke som i et blitslys, og utfordrer vår tenkeriske kraft), og en humørkvalitet, som gjør den spesielt egnet til drepende ironisering med smil; mao. det er (ennå) en positiv term med uant negativitet.

Foreslår at det også blir utekukkingsleker på julebordet. Eneste problemet, som noen sikkert kan finne en løsning på, er hva leken egentlig består i. Men på den andre side, som det meste av det vi gjør, så trenger vi vel egentlig ikke helt å forstå hva vi skal gjøre i denne leken heller. La oss bare leke og snakke, og se hvor vi havner hen...
Her kreves det en streng korreks, ja nærmeste uttrykk som kommer til meg er - GULT KORT, makan til utsvevende sludder!

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Kan jeg ta første portvakt hvis dere tør å ha Hr bamsemann stående ved inngangen..

Du skal da ikke stå i porten. Du skal på fest. Portvakter leier Stasministera.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Mangt er mulig i en kontigent verden, men la oss nå ikke snakke om det henimot usannsynlige. Vi må legge vekt på å være realitesnære, og samtale om det sannsynlige. Hvordan går det med hodepinen, forresten?
Vår kjære Stasministerinne kan ikke utekukke noe som helst i denne saken.

K

kbwh

Gjest
Justisministeren ordner portvakten. De har garantert jernbeslåtte støvler.

Jeg ankommer med stil.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Her er en av livvaktene mine.
Som integreringsminister følte jeg ansvar for å få henne i arbeid. Imidlertid meldte hun på uforklarlig vis avbud i går ettermiddag.

B

bamsemann

Gjest
Da dropper jeg portvakta.. puhhhh ohhh bra...

Og kommer stansmessig i denne..

B

bamsemann

Gjest
Eller kanskje jeg tar denne

Rolla Royce silver cloud 1963...

P

Parelius

Gjest
Her kreves det en streng korreks, ja nærmeste uttrykk som kommer til meg er - GULT KORT, makan til utsvevende sludder!
Slikt kan du ikke si om den fremste blant fruer. Hun er et oppkomme av nyord. Vi andre får håndtere dem som best vi evner. "makan" og "sludder" er forresten tatt ut av ordboken. Skal vi redde partiets indre samtale med seg selv, så kan ikke slike termer blitt tatt alvorlig (om partiet skal taes alvorlig). Så, på plass, og pugg! En gang til, og du står i fare for å bli utekukket fra hele partiet, og da kan du stå der og henge henimot utvortes ... Makan til sludder.

A

Affa

Gjest
Justisministeren ordner portvakten. De har garantert jernbeslåtte støvler.

Jeg ankommer med stil.
Selvsagt ordner jeg livgarde. Min Livgarde i sort med platina insignier. Ingen andre med våpen kommer til å slippe forbi jernringen med vakthunder og patruljer.

PS: Nydelig bil kjære Minister.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi har jo limousin, klart den skal brukes i denne anledningen, men da mange ser ut til å ha egne fremkomstmidler (pass deg for fartshumper Pinki!) får jeg ta den selv da, og de som vil kan få sitte å.
Men vi må vite hvor vi skal, hvor er dette vinterpalasset, får bare håpe det ikke ligger på en ø, da må vi jo ha båt og. Men om vi vet sånn noenlunde retningen ser det jo ut til at kulturministeren skal klare å få oss helt frem, satser på at du tar deg av dette Zomby.

Fallskjermer er det forsvarsministeren som har ansvaret for.

Beklager denne ufine inngripen på ditt område Parelius, skal prøve å ikke la det gjenta seg, men setter pris på at du tar det såpass fint… og at du at på til klarte å finne såpass mange måter å anvende ordet på.

Vi skal ikke ha uniformerte småpiker, hva innbiller dere dere, dette er en fest kun for regjeringen. De mest pleietrengende har vært så forutseende at de har giftet seg med en sykepleier, disse kan taes med om behovet er stort, alt annet avslås, jeg vil da vel ikke ha konkurranse heller… Bamsemann tar med seg et utvalg med bamser for de trengende, alt annet avvises.

Hodepinen kommer og går Parelius, men i går var jeg på pilates, og det hjelper jo på vet du..

A

Affa

Gjest
Jeg også ankommer i egen bil

Vi får se om vi finner en plass i blant skyllene til denne ufyselige saken. Håper imidlertid at De, Min Herre, kler dem med verdighet og stil før slaget.

A

Affa

Gjest
Vi har jo limousin, klart den skal brukes i denne anledningen, men da mange ser ut til å ha egne fremkomstmidler (pass deg for fartshumper Pinki!) får jeg ta den selv da, og de som vil kan få sitte å.
Men vi må vite hvor vi skal, hvor er dette vinterpalasset, får bare håpe det ikke ligger på en ø, da må vi jo ha båt og. Men om vi vet sånn noenlunde retningen ser det jo ut til at kulturministeren skal klare å få oss helt frem, satser på at du tar deg av dette Zomby.

Fallskjermer er det forsvarsministeren som har ansvaret for.

Beklager denne ufine inngripen på ditt område Parelius, skal prøve å ikke la det gjenta seg, men setter pris på at du tar det såpass fint… og at du at på til klarte å finne såpass mange måter å anvende ordet på.

Vi skal ikke ha uniformerte småpiker, hva innbiller dere dere, dette er en fest kun for regjeringen. De mest pleietrengende har vært så forutseende at de har giftet seg med en sykepleier, disse kan taes med om behovet er stort, alt annet avslås, jeg vil da vel ikke ha konkurranse heller… Bamsemann tar med seg et utvalg med bamser for de trengende, alt annet avvises.

Hodepinen kommer og går Parelius, men i går var jeg på pilates, og det hjelper jo på vet du..
Som sagt. Vinterpalasset er stedet. Ikke min hemmelige ø full av skatter.
Selvsagt er ikke underholdningen sykepleiere på ordentlig min Fører. Det forstod De sikkert. Pikene er skikkelige hurrajenter som er mer enn villige til å gi alt for partiet.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Som sagt. Vinterpalasset er stedet. Ikke min hemmelige ø full av skatter.
Selvsagt er ikke underholdningen sykepleiere på ordentlig min Fører. Det forstod De sikkert. Pikene er skikkelige hurrajenter som er mer enn villige til å gi alt for partiet.  
Vårt parti aksepterer på ingen måte innhyrte hurrajenter, dette trenger jeg da ikke å forklare for deg enda en gang kjære justisminister.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Hvis ikke min Pinkmobil passer til tilstelningen får jeg ta en av de andre bilene mine.
Forresten syntes jeg resevebilen din så litt.....enkel ut, Affa.

A

Affa

Gjest
Jeg har ubegrensede fullmakter Fører og Frue. Egen livgarde, egen etterretningstjeneste og eget politi. Hurrajentene er partimedlemmer på grunnplan klarert av meg.

A

Affa

Gjest
Hvis ikke min Pinkmobil passer til tilstelningen får jeg ta en av de andre bilene mine.
Forresten syntes jeg resevebilen din så litt.....enkel ut, Affa.

Det er en Horch Phaeton

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har ubegrensede fullmakter Fører og Frue. Egen livgarde, egen etterretningstjeneste og eget politi. Hurrajentene er partimedlemmer på grunnplan klarert av meg.
Du har ikke mer ubegrensede fullmakter enn at jeg kan kvitte meg med deg igjen...du ligger tynt an nå, det er jeg som bestemmer og all innmelding til partiet går gjennom meg. Hurrajenter på grunnplan har jeg aldri hørt om, dette er tross alt et SERIØST parti.

A

Affa

Gjest
Du har ikke mer ubegrensede fullmakter enn at jeg kan kvitte meg med deg igjen...du ligger tynt an nå, det er jeg som bestemmer og all innmelding til partiet går gjennom meg. Hurrajenter på grunnplan har jeg aldri hørt om, dette er tross alt et SERIØST parti.
Fører og Frue: Har De hørt om de lange knivers natt?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.357
Torget vurderinger
1
Skal du kjøpe nytt biff-bestikk Affa? -eller leke litt med barnehagen SA? (ups, glemte at den ble nedlagt i -45).

A

Affa

Gjest
Skal du kjøpe nytt biff-bestikk Affa? -eller leke litt med barnehagen SA? (ups, glemte at den ble nedlagt i -45).
Jeg serverer da ikke seigt søppel. Biffbestikk er for fattiglapper som handler på Rema. Jeg har sølvtøy til 400 i vinterpallaset.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Fører og Frue: Har De hørt om de lange knivers natt?
Ja, og da regner jeg med at du forstår alvoret i situasjonen…
Man ypper seg ikke med føreren, dette burde da du av alle vite kjære..
”I stor grad frie tøyler” er ikke det samme som å kunne overstyre høyere makter.

Ellers ser jeg frem til festen som jeg regner med foregår i ytterst kultiverte former om jeg ikke tar feil av deg. Har lagt inn bud på et flott bilde som jeg regner med at verten vil sette stor pris på å få i sin samling, som en takk for at du tar på deg jobben med arrangementet.
Hvor mange påmeldte er det nå?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Samtlige ministere + underholdning

...eventuell overrekkelse av gaven vil bli foretatt ved festens avslutning, synd om føreren av en eller annen grunn skulle være misfornøyd med festens forløp, da det er investert ikke reint få millioner i det bildet...

K

kbwh

Gjest
Noe sier meg at vi kommer til å oppleve svært god underholdning.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Hvis det blir mye snø kan denne bli aktuell:

;D
HI-HI ;D

Ankommer du i denne så skal jeg personlig sørge for den beste parkeringen. Problemet kan være at denne doningen trenger næring når den ikke er i tjeneste, tror ikke at det som serveres under dette julebordet er spesielt egnet her.

Skulle vært morro å se deg og dine to sekretærer på vei hjem på denne etter at doningen hadde fått i seg et par bøtter med drikkevarene til AFFA.

K

kbwh

Gjest
Herr Justisminister!
Jeg har et ønske om å høre denne kvinnen synge under selskapelighetene:

Anna Netrebko

Jeg er sikker på at Herr ministeren er i stand til å finne en pianist som ikke gjør hverken Annas stemmeprakt eller vinterpalassets Bösendorfer til skamme.

La det ikke være tvil om at hun er kvalifisert til oppgaven:

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har også nå omisder fått hyrt inn endel sekretærer, og noen av disse har også anledning til å opptre, andre fungerer mer som livvakt og liknende:

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg har også nå omisder fått hyrt inn endel sekretærer, og noen av disse har også anledning til å opptre, andre fungerer mer som livvakt og liknende:
Disse kan til nød brukes til å vaske limousinen min.
De må selvfølgelig overnatte i fjøset, og overhodet ikke under samme tak som d'eksellenser ministrene. ;)

Topp Bunn