HFS partiet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Disse kan til nød brukes til å vaske limousinen min.
De må selvfølgelig overnatte i fjøset, og overhodet ikke under samme tak som d'eksellenser ministrene. ;)
Jasså... er det du som bestemmer nå... ? ;D

De kommer på turistvisum, vær ikke redd herr integreringsminister.

O

OldBoy

Gjest
Her tar man et par dagers pause, og hva skjer?....

Plutselig leser jeg om politiske seminarer på fjerntliggende og eksotiske steder, med digre limousiner, med og uten sjåfører, lettkledde sekretærer og/eller livvakter av ymse kjønn og utsvevende "wining-and-dining"-prosjekter. For ikke å snakke om malerier i millionklassen...

En utenforstående kan jo begynne å tro at vi har funnet bankkortet til Bill Gates med tilhørende PIN-kode.

Da er det på tide med en advarende pekefinger:

For historien bør ha lært oss at å velte seg i luksus er noe man fortrinnsvis bør gjøre mest mulig ubemerket, særlig hvis man har almuens søkelys rettet mot seg. Jfr. for eksempel Ludvig den 14. og hans kjære Marie Antoinette. Langvarig politisk makt krever en asketisk fasade.

Det er mulig at vi kunne trosse naturlovene og gjennomføre opplegget vårt likevel, men da må jo stikkordet for en slik operasjon være "diskresjon". Med stor "D".

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Jeg er innstilt på å nøye meg med et romslig, godt møblert kontor med et enkelt kontoranlegg (integrert amp og små, gode høyttalere)og en behagelig sofa, samt en likefrem og arbeidsglad sekretær med god hygiene.

O

OldBoy

Gjest
For de fleste av oss er dette snakk om å snobbe ned.
Poenget med å snobbe ned er å få det til å se ut som om man ikke gjør det. Vellykket nedsnobbing er ubesværet nedsnobbing, med andre ord. :) :)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jasså... er det du som bestemmer nå... ? ;D

De kommer på turistvisum, vær ikke redd herr integreringsminister.
Hvem skal garantere økonomisk for dem i tiden de er i fedrelandet. De er sansynligvis totalt ubemidlede?
Hva med norskopplæring og arbeidstrening?
Har du tenkt på det? Det må nemlig jeg. 8)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du må slutte å ta deg et par dagers pause Oldboy, du ser hva som skjer, det glir helt ut, jeg klarer bare ikke å helt holde styr på denne gjengen nei…

Men det er bare julebord, ikke seminar, og det er bare på vinterpalasset til Affa.

Vi har jo en limousin, alt dette annet av kjøretøy er noe de har skaffet seg helt på egenhånd, regnskapene skal selvsagt gjennomgåes for å sjekke at det ikke er brukt av statens penger på dette.

Bildet til Affa har jeg betalt av egen lomme, sjansen for at han får det er jo ellers liten..

Lettkledde sekretærer er jeg helt i mot, i likhet med alt dette andre som de drømmer om, de skal få fortsette å drømme, dette blir ikke realiserte i min tid. Mine sekretærer er derimot sømmelig antrukket.

Ellers har du vel hørt om oljefondet..?

Men du har rett i at vi kanskje bør være noe mer diskrete ja…

Jeg tar fullt ansvar for mine sekretærer Oddgeir, jeg tar det økonomiske helt på meg, norskopplæringen er i boks, de snakker faktisk relativt flytende allerede… ingenting å bekymre seg for, og oppfører de seg ikke, er det rett ut…

S

slowmotion

Gjest
Ingen grunn til å være diskrét,
de uvitende masser er uten betydning.

Min fest-toga er nå snart klar hos skredderen,
komplett med utmerkelser og laubærkrans....

Et antall tønner med mjød er også levert
og ligger til lagring i Vinterpalassets kjeller...

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hei, eg var til Bergen med båten, og så fann eg ikkje vegen vidare. Så eg reiste heimatt.
Var festen bra?
Det var ikke denne helgen.
Du fikk da i alle fall en fin tur til Bergen?? :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.171
Torget vurderinger
0
...eventuell overrekkelse av gaven vil bli foretatt ved festens avslutning, synd om føreren av en eller annen grunn skulle være misfornøyd med festens forløp, da det er investert ikke reint få millioner i det bildet...

Kjære Kompo,

Det der er da feil bilde ! Det skulle jo være: " The Fallen Madonna, with The Big Boobies" av Van Clomph. ?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.171
Torget vurderinger
0
Når det gjelder kjøredoning så tror jeg at jeg ankommer i denne:

Mest for å glede den gamle kriger Affa, men som livvakt for Nasse har man da et visst ansvar !! ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kjære Kompo,

Det der er da feil bilde ! Det skulle jo være: " The Fallen Madonna, with The Big Boobies" av Van Clomph. ?
Dette var før hun falt...

Fin bil du har og, tror jeg tar denne til festen:

..forøvrig er du også min livvakt, det ser det ut til at du har glemt, ikke rart jeg føler meg utrygg...

Om du surrer med datoene Arve så skal vel ikke regjerngen måtte svi for det, lille rotekopp...

Fikk du vervet noen forresten?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Vi sto parkert et sted da en Hummer H-1 parkerte ved siden av oss og en mann steg ut. Da sa min datter "Han der har sikkert liten tissefant" ;D ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.171
Torget vurderinger
0
Vi sto parkert et sted da en Hummer H-1 parkerte ved siden av oss og en mann steg ut. Da sa min datter "Han der har sikkert liten tissefant"  ;D ;D
Pinky,

Du har en særdeles uoppdragen jentunge !! ;D ;D ;D

Må nok lære barnet at " slikt sier man ikke" !

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.171
Torget vurderinger
0
..forøvrig er du også min livvakt, det ser det ut til at du har glemt, ikke rart jeg føler meg utrygg...
Har ikke glemt deg Kompo. Er plass til deg også inne i den ! Kan gjøre mye morro inni der ?! ;) :D ;D ;D
Bare spør Affa. ;D ;D ;D ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har kjøpt en sånn bil til alle regjeringsmedlemmene til jul.... ;D ;D ;D

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Skjønner ikke at det skal være nødvendig å bruke spenn på oppblåste livvakter. Går det ikke opp et lys for dere som er så upopulære at dere beskyttelse?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Jeg har kjøpt en sånn bil til alle regjeringsmedlemmene til jul....  ;D  ;D  ;D
Ikke for å virke utakknemlig, det er jo tanken din som er god, men jeg er glad for at det er (sedvanerett på) bytterett av julegaver.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det var stygt sagt om søte, lille Spiralis Psyklisten, nå kan han rett og slett kanskje bli litt lei seg.... :'(

Kan ikke byttes Pinki, har nemlig fått ordnet med navn og bilde på døren av alle bilene.

Gleden er på min side, dessuten regner jeg med at dere trenger den, sånn for selvtilliten om ikke annet...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Affa sine værste usmakligheter blir bare blåbær sammenlignet med dette.
Er det noe rart det amerikanske samfunn rakner?

Z

Zomby_Woof

Gjest

Jeg kommer i en sånn. Ja, jeg har et lite stikk av anglofili.

Ikke bytterett på Hummer'n, sier du?

Er det greit at jeg gir min videre til fatter'n? Han trenger noe bælstygt å trekke campingvogna med.

:)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Nå snakker vi bil, Zomby. Men jeg foretrekker Facel Vegaen min (se bilde lenger frem i tråden)
Jeg tror vi må frita Stasministera jobben med å kjøpe inn biler. Vi trenger en minister for Ministeriet For Innkjøp Av Biler Til Ministrene.

Ps. Min "Julegave" er allerede gitt bort til svigermor. Hun trenger en bil å kjøre til bingoen med.

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Hvordan vil HFS-partiet ta sikte på å forbedre norsk narkotikapolitikk mon tro? ::)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Er ikke sikker på om vi har noen politikk..

Har vi det, Komponenten?

T

Thomas1

Gjest
Hvordan vil HFS-partiet ta sikte på å forbedre norsk narkotikapolitikk mon tro?
Som Bohem minister må jeg nok kun godta at man lefler med alkohol, særlig en god årgangsvin...
Men siden jeg også er Anarkiminister, så må jeg vel applaudere for alle typer rusmidler...

Disse 2 ministerpostene kommer stadig i konflikt med hverandre..

Styx er herved anarkiminister!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.171
Torget vurderinger
0
Kjære søte Kompo, overlat bilkjøp til andre du ! Både Pinky, Valentino og Zomby ligger lysår foran deg når det gjelder å ha peiling på bil !

Dette vil du sikkert aldri klare å forstå, men bil er noe man velger ut fra litt flere kriterier enn at de skal være stygge og store. Biler velges med hjertet, slik de tre nevnte herrer har gjort. En manns valg av bil er på mange måter likt hans valg av kvinne. Det er ikke mye fornuft innblandet der nei !! ;D

Men vær ikke lei deg du Kompo, du skal få sitte på i "my little tank". ( Fritt etter Lt. Grüber )

Til Psyklisten vil jeg bare si at du må tråkke til ordentlig nå !! :mad: Hvis ikke får du studere beltene på Tigeren på veldig nært hold ! :eek:

Oppblåst !? Hmf....... Kanskje i godt hold, men oppblåst ! Nei ! :mad: :mad: :mad: :mad:

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Disse 2 ministerpostene kommer stadig i konflikt med hverandre..

Styx er herved anarkiminister!
Wohoo, nå skal det herjes! ;D

Da bestemmer jeg... øh... at.. det skal være... anarki? Kan jeg bestemme noe mer? ???

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Hvordan vil HFS-partiet ta sikte på å forbedre norsk narkotikapolitikk mon tro? ::)
Mener du vi bør forlange bedre varer? eller.. forklar deg...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Da bestemmer jeg... øh... at.. det skal være... anarki? Kan jeg bestemme noe mer? ???
Hvis du med 'anarki' forstår 'fravær av autoriteter', kan du nok ikke det.

Jeg er ikke sikker på om noen kan bestemme at det skal være anarki heller........

Parelius: Litt fagfilosofi, takk.

:D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Peiling å bil, dere kaller dette peiling på bil? Dere velger tydeligvis bil som dere velger damer ja, små søte, og femi på grensen til homoaktig… trøste og bære… Men vi kan inngå en avtale, dere velger bil, den godkjennes av meg, og jeg bestemmer fargen.

Jeg har avbestilt alle hummerne, dere får platespillerbilen i stedet for, det kan vel komme hendig med, mange har vel heller ikke platespiller kanskje?

Bohemministeren som delvis ble avsatt etter å ha omtalt meg som stril går fullstendig ut over sine fullmakter og er begynt å utnevne ministre. Hrmpf!!

Men det er greit, Styx skal få en sjanse, men det er allerede så mange drukkenbolter i denne regjeringen at alt som kan betegnes som narkotika sier vi 100 % nei til, her er det ingen rom for diskusjon, dette er opp og avgjort. Klage kan eventuelt sendes legaliseringsministeren.

Om vi har en politikk..? Vel… nei, men det er rett før nå… tror jeg…

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja, ja, nei og nei. Jeg tar denne i stedet for Alfaen:
Den var om mulig enda mer femi, for en smak dere har...
Vi dropper bil, vi har jo limosin og minibuss, skal vi heller satse på båt kanskje??

Topp Bunn