HFS partiet

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Men det er greit, Styx skal få en sjanse, men det er allerede så mange drukkenbolter i denne regjeringen at alt som kan betegnes som narkotika sier vi 100 % nei til, her er det ingen rom for diskusjon, dette er opp og avgjort. Klage kan eventuelt sendes legaliseringsministeren.
Heldigvis har ikke dere alkoholikere noen autoritet over oss narkomane ;D

S

slowmotion

Gjest
Jammen er jeg helt enig med Fru Statsministerinna...
Dere har en helt utrolig femi smak i biler...

Her er et eksempel på en bil for menn:

8)

S

slowmotion

Gjest
hehe, noe mer femi en ZZtop finnes vel ikke....
Nei, her snakker vi om ordentlige greier ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg visste ikke at bergensere hadde smak som amerikanere.

Jeg visste ikke at jeg hadde en regjering bestående av dverger, selv jeg med mine 162 på strømpelessen ville vel slite med å krølle meg inn i den tassen der...

Nå er jeg lei av å snakke om biler, biler er kjedelig, det var en glipp at jeg tok det opp, jeg angrer, det skal ikke gjenta seg, bil er et fremkomstmiddel, ikke en venn, ikke noe å bruke for mye penger på, den skal starte, den skal kjøre, den skal komme frem, ellers er det ikke så viktig bare fargen er fin.

Jeg trodde ellers at dere som liker å gi inntrykk av å være hifi-interessert OG bilinteressert ville falle for platespillerbilen, men den gang ei.

Men jeg synes fremdeles den er genial, den settes oppå platen, så kjører den rundt mens platen ligger i ro, man sparer plass, kjekt for ungene, på alle måter en genial oppfinnelse:

Z

Zomby_Woof

Gjest
Nå er jeg lei av å snakke om biler, biler er kjedelig, det var en glipp at jeg tok det opp, jeg angrer, det skal ikke gjenta seg, bil er et fremkomstmiddel, ikke en venn, ikke noe å bruke for mye penger på, den skal starte, den skal kjøre, den skal komme frem, ellers er det ikke så viktig bare fargen er fin.

En bil til de daglige gjøremål er naturligvis noe ganske annet enn Jag'en. Jeg låner for tiden min mors Opel Agila. Den er økonomisk, praktisk og stilig. Jeg ville riktignok gått for en annen farge enn verdens snilleste dame...

Til de spesielle anledninger er Jag'en fortsatt uovertruffen. Hvis fruen med sine 1,62 sliter med å komme seg inn i en slik bil, er bevegelighetstrening å anbefale.

Det eneste som mangler på Jag'en er et baksete...

:-* ;)

K

kbwh

Gjest
Etter noe bevegelsestrening får nok Stasministeren plass i Dinoen også. Det er forøvrig et paradoks at den vakreste bilen Ferrari har laget ikke heter Ferrari.

Stasminister! Ny agenda! Hva med kjole til festen?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Etter noe bevegelsestrening får nok Stasministeren plass i Dinoen også. Det er forøvrig et paradoks at den vakreste bilen Ferrari har laget ikke heter Ferrari.

Stasminister! Ny agenda! Hva med kjole til festen?

Kjole til festen ja, du aner ikke hvor jeg har lett. Har jo selvsagt ikke noe som kan brukes, må jo kjøpe ny. Om jeg ikke finner en snart må vi kanskje avlyse hele festen, dette nærmer seg regjeringskrise. Har du noen forslag, du har vel peiling på dette også du, dere italienere er nå litt rare sånn… ;)
Tenkte på noe i blått…

P

Parelius

Gjest
Kjole til festen ja, du aner ikke hvor jeg har lett. Har jo selvsagt ikke noe som kan brukes, må jo kjøpe ny. Om jeg ikke finner en snart må vi kanskje avlyse hele festen, dette nærmer seg regjeringskrise. Har du noen forslag, du har vel peiling på dette også du, dere italienere er nå litt rare sånn… ;)
Tenkte på noe i blått…
På denne måten får vi slått flere fluer i ett smekk:

For å behage den fremste av oss, så draperer jeg også min personlige pianistinne i blått... (Tangenten min, hvisker hun meg i øret i gode øyeblikk. Men spille, det kan hun!))

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Ærlig talt Parelius, folk surfer HFS på jobb! ;D

Lenge leve åpne kontorlandskap... :-/

Z

Zomby_Woof

Gjest
Snål håndleddsstilling på pianistinnen. Men, hvis hun virkelig kan spille, ønsker jeg meg en sånn jeg og.

Den andre ehhh.... tingen? Den kan jeg strengt tatt greie meg uten.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
For å si det sånn: Jeg leter fremdeles.
Dessuten er det forskjell på lilla og blå. Lilla kan være fint, men da må det være lysere, mer syrin...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har prøvd kjoler til den store gullmedaljen…puh.

Dette var det beste jeg fant, kan de brukes??

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hildrande du. Du er bra lekker i den øverste der. (Det er deg?)

Eller vent... Det er jo flere av dere! Ta med veninnegjengen!!!

Ojj, som jeg gleder meg..

K

kbwh

Gjest
De holder Kompo. Antrekket mitt ser du i min nye Avatar. Det skulle også holde.

P

Parelius

Gjest
Jeg har prøvd kjoler til den store gullmedaljen…puh.

DENNE!

Jeg har også lagt merke til at Høvdingen har tatt min kjære pianistinne med seg hjem. Hun henger vel på soverommet nå...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
DENNE!

Jeg har også lagt merke til at Høvdingen har tatt min kjære pianistinne med seg hjem. Hun henger vel på soverommet nå...
Neida hun sitter fint på krakken sin hun.

Dere får stemme over det da...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.776
Ja, enig med deg, denne var den fineste.. da sier vi det. Må bare ta av sånn cirka 10 kilo først...  :-/
Neida, du må bare bli litt høyere :-*

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Det vankar kanskje kake på julebordet? Jfr ein annan offtopicstreng kan det då vere greitt med livvakt. Eg har med meg kona.
Har hun Uzi?
Rambokniv og sprengstoff trening?

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Det vankar kanskje kake på julebordet? Jfr ein annan offtopicstreng kan det då vere greitt med livvakt. Eg har med meg kona.
Redd for at kona spiser opp alle kakene? blirà hyper nårà får i seg kake?

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Dere har vel ikke tatt juleferie uten å si i fra til meg vel?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Dere har vel ikke tatt juleferie uten å si i fra til meg vel?

Tatt juleferie?… det er jo knapt advent.

Nei da, jeg ligger bare i hardtrening for å klare å komme inn i den kjolen.

Og ellers nærmer jo julebordet seg med stormskritt. Affa er såpass engasjert i forberedelsene at han ikke har tid til å komme innom her engang.

A

Affa

Gjest
Jeg forbereder første skinnrettssak nå. Hodene skal rulle.

Det er slutt på mitt gode humør. Jeg konstaterer at ministrene er ufokuserte og mangler den nødvendige lojalitet mot saken. Jeg er også usikker på om vår leder er den rette. Hun bør bevise sin velvilje mot meg med noe mer enn en forfalskning av et maleri jeg allerede har.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg forbereder første skinnrettssak nå. Hodene skal rulle.

Det er slutt på mitt gode humør. Jeg konstaterer at ministrene er ufokuserte og mangler den nødvendige lojalitet mot saken. Jeg er også usikker på om vår leder er den rette. Hun bør bevise sin velvilje mot meg med noe mer enn en forfalskning av et maleri jeg allerede har.

Hvordan da kjære?? :-*

K

kbwh

Gjest
Jeg har presentert min transport, mine sekretærer og mitt antrekk. Hva mer ønsker Herr Justisministeren?

A

Affa

Gjest
Fører: Jeg kan ikke fysisk involvere meg med Dem.

Valentino: Deres kjøretøy er det intet å si på. De vil ikke bli tiltalt i første skinnrettssak.

Andre ministere har derimot ikke vist seg standhaftige. De har heller ikke utøvet rettvinklet arbeide. De virker tvert i mot forvirrede og ustabile.

O

OldBoy

Gjest
Andre ministere har derimot ikke vist seg standhaftige. De har heller ikke utøvet rettvinklet arbeide. De virker tvert i mot forvirrede og ustabile.
Forvirret og ustabil? Godt at jeg er nestleder, da, og ikke en vanlig minister. :) :)

Med hensyn til rettvinklet arbeide representerer HFS-partiet en helt usedvanlig utfordring. Jeg tror ikke at det finnes så mye som én eneste vinkel eller rett linje å gripe fatt i. Det er i sannhet blitt et parti hvor alle kan føle seg hjemme og borte samtidig.

Topp Bunn