K
kbwh
Gjest
Jeg visste ikke at bergensere hadde smak som amerikanere.
![](http://autoblog.it/uploads/ferrari_dino_246_gt.jpg)
|
1. Sjef?1. Wohoo, nå skal det herjes! ;D
2. Da bestemmer jeg... øh... at.. det skal være... anarki?
3. Kan jeg bestemme noe mer? ???
Heldigvis har ikke dere alkoholikere noen autoritet over oss narkomane ;DMen det er greit, Styx skal få en sjanse, men det er allerede så mange drukkenbolter i denne regjeringen at alt som kan betegnes som narkotika sier vi 100 % nei til, her er det ingen rom for diskusjon, dette er opp og avgjort. Klage kan eventuelt sendes legaliseringsministeren.
Jeg visste ikke at bergensere hadde smak som amerikanere.
![]()
Nå er jeg lei av å snakke om biler, biler er kjedelig, det var en glipp at jeg tok det opp, jeg angrer, det skal ikke gjenta seg, bil er et fremkomstmiddel, ikke en venn, ikke noe å bruke for mye penger på, den skal starte, den skal kjøre, den skal komme frem, ellers er det ikke så viktig bare fargen er fin.
Etter noe bevegelsestrening får nok Stasministeren plass i Dinoen også. Det er forøvrig et paradoks at den vakreste bilen Ferrari har laget ikke heter Ferrari.
Stasminister! Ny agenda! Hva med kjole til festen?
På denne måten får vi slått flere fluer i ett smekk:Kjole til festen ja, du aner ikke hvor jeg har lett. Har jo selvsagt ikke noe som kan brukes, må jo kjøpe ny. Om jeg ikke finner en snart må vi kanskje avlyse hele festen, dette nærmer seg regjeringskrise. Har du noen forslag, du har vel peiling på dette også du, dere italienere er nå litt rare sånn
Tenkte på noe i blått
Denne.Jeg har prøvd kjoler til den store gullmedaljen puh.
![]()
Ja, enig med deg, denne var den fineste.. da sier vi det. Må bare ta av sånn cirka 10 kilo først... :-/Denne.
DENNE!Jeg har prøvd kjoler til den store gullmedaljen puh.
![]()
Neida hun sitter fint på krakken sin hun.DENNE!
Jeg har også lagt merke til at Høvdingen har tatt min kjære pianistinne med seg hjem. Hun henger vel på soverommet nå...
Neida, du må bare bli litt høyere :-*Ja, enig med deg, denne var den fineste.. da sier vi det. Må bare ta av sånn cirka 10 kilo først... :-/
Ikke hos meg. Forunderlig!Neida hun sitter fint på krakken sin hun.
Hun ble vel lei av glaningen da... ;D ;DIkke hos meg. Forunderlig!
Hvordan gjør man det?Neida, du må bare bli litt høyere :-*
Nei si det. :-/Hvordan gjør man det?
Strekkbenk, er det å få tak i mon tro??Nei si det. :-/
Det vankar kanskje kake på julebordet? Jfr ein annan offtopicstreng kan det då vere greitt med livvakt. Eg har med meg kona.Skjønner ikke at det skal være nødvendig å bruke spenn på oppblåste livvakter. Går det ikke opp et lys for dere som er så upopulære at dere beskyttelse?
Har hun Uzi?Det vankar kanskje kake på julebordet? Jfr ein annan offtopicstreng kan det då vere greitt med livvakt. Eg har med meg kona.
Mykje verre.......Har hun Uzi?
Rambokniv og sprengstoff trening?
Redd for at kona spiser opp alle kakene? blirà hyper nårà får i seg kake?Det vankar kanskje kake på julebordet? Jfr ein annan offtopicstreng kan det då vere greitt med livvakt. Eg har med meg kona.
Dere har vel ikke tatt juleferie uten å si i fra til meg vel?
Jeg forbereder første skinnrettssak nå. Hodene skal rulle.
Det er slutt på mitt gode humør. Jeg konstaterer at ministrene er ufokuserte og mangler den nødvendige lojalitet mot saken. Jeg er også usikker på om vår leder er den rette. Hun bør bevise sin velvilje mot meg med noe mer enn en forfalskning av et maleri jeg allerede har.
Forvirret og ustabil? Godt at jeg er nestleder, da, og ikke en vanlig minister.Andre ministere har derimot ikke vist seg standhaftige. De har heller ikke utøvet rettvinklet arbeide. De virker tvert i mot forvirrede og ustabile.