HFS partiet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Selvsagt Affa, jeg forstår jo det, jeg vet jo hvor gammel du er, du kunne jo vært min bestefar, du har vel mer enn nok med å komme deg gjennom hverdagen i dette stevsomme yrket.

Ellers trenger de fleste ministrere en liten oppstrammer...

A

Affa

Gjest
I min alder bør kvinnen være unge. Ikke over 20. Heldigvis har allerede flere hundre nydelige hurrajenter allerede sluttet seg til min orden.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
I min alder bør kvinnen være unge. Ikke over 20. Heldigvis har allerede flere hundre nydelige hurrajenter allerede sluttet seg til min orden.
De bør vel helst ikke være over 10, og sitte på fanget og høre eventyr... ;D ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg forbereder første skinnrettssak nå. Hodene skal rulle.
Før disse prossessene begynner vil jeg gjøre en ting aldeles klinkende klart: Enhver beskyldning mot meg er fullstendig ubegrunnet, helt uten rotfeste i virkeligheten. Jeg er, om mulig, mer uskyldsren enn et ufødt barn. Kom ikke her!

:mad:

A

Affa

Gjest
Deres redsel morer meg. Bedriver De kanskje konspirasjonsvirksomhet?

A

Affa

Gjest
De bør vel helst ikke være over 10, og sitte på fanget og høre eventyr...  ;D  ;D
Årets pikeruss. Passe blanding av ferskenhud og fettvev: Enkle hjerner.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Deres redsel morer meg.
Kjenner suget i magen nå, ja.

Bedriver De kanskje konspirasjonsvirksomhet?
Mine mål og mine midler tåler dagens lys, som alltid.

Forøvrig bør vi ha en koordineringsrunde snart. Mitt oprinnelige departement er jo delt opp i et kulturdepartement og et justisdepartement. Du har som kjent blitt tildelt halvparten av min opprinnelige portefølge. For at mine kulturpolitiske målsettinger skal la seg gjennomføre trenger jeg betydelig støtte fra dine folk. Eventuelt må jeg etablere mitt bevæpnede musikkpoliti på egen hånd, og da trenger vi å koordinere og trekke opp noen grenser.

For å illustrere viktigheten av dette, vil jeg nevne at DDE fikk gjennomføre sin hårreisende konsert på Egertorget helt uhindret på lørdag. Jeg løp vekk derfra uten å kunne sette en stopper for denne åpenbare forbrytelsen. Jeg var oppriktig usikker på om det hørte hjemme under mitt eller ditt departement. Her må vi komme fram til en ordning som fungerer.

Slik kan det ikke fortsette! Landet er i ferd med å gå til grunne!! På vår vakt!!!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Forøvrig bør vi ha en koordineringsrunde snart. Mitt oprinnelige departement er jo delt opp i et kulturdepartement og et justisdepartement. Du har som kjent blitt tildelt halvparten av min opprinnelige portefølge. For at mine kulturpolitiske målsettinger skal la seg gjøre trenger jeg betydelig støtte fra dine folk. Eventuelt må jeg etablere mitt bevæpnede musikkpoliti på egen hånd, og da trenger vi å koordinere og trekke opp noen grenser.

For å illustrere viktigheten av dette, vil jeg nevne at DDE fikk gjennomføre sin hårreisende konsert på Egertorget helt uhindret på lørdag. Jeg løp vekk derfra uten å kunne sette en stopper for denne åpenbare forbrytelsen. Jeg var oppriktig usikker på om det hørte hjemme under mitt eller ditt departement. Her må vi komme fram til en ordning som fungerer.

Slik kan det ikke fortsette! Landet er i ferd med å gå til grunne!! På vår vakt!!!
Her har dere begge sovet i timen, dette er for dårlig, Affa roter rundt med russen og Zomby er handlingslammet. Skjerpings karer, dette må aldri gjenta seg.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg må få påpeke at det hele skyldes mangelfullt lederskap fra din side, frue. Det hele kunne vært unngått hvis du hadde vært tydeligere på hvem som skulle gjøre hva da du delte opp kultur og justis.

Men vi skal ikke møte fremtiden med blikket rettet bakover. Affa og jeg koordinerer direkte. Vi kommer opp med en plan, og presenterer den for din godkjenning så fort som mulig.

B

bamsemann

Gjest

Har innvestert i ny teddybjørn på kontoret, kjøpt fra Christies i London.

Pris 380 000 kr...

bamsemann.. :)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Jeg forbereder første skinnrettssak nå. Hodene skal rulle.
Før du går videre med denne saken, hvor skal jeg sende bildene jeg tok av deg under årets Titanofestival?
Du vet, de der du sitter utenfor campingvognen iført blå og rødstripet grilldress og bælmer Grans øl?
Misforsto jeg, eller skulle alle ministrene få kopier?

Ps. De av deg og det kvinnemennesket beholder jeg inntil videre.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Til alle så nær som Komponenten:
- Kva skal vi gjere med dette tullet? Konspirere?
Konspirasjonene tar Kabeldrageren seg av, du henger i en syltynn tråd nå... :mad:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Trudde ikkje Affa dreiv med sånt. Kvar er bileta?
Bildene beholder jeg inntil videre. Må bruke dem i forbindelse med en eventuell skinnrettsak.
Trop meg, de er ekle og de er fra Titanofestivalen.
Litt kan jeg røpe; jeg har også et bilde der han danser til musikken fra en toradertrio fra Drøbak.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Bildene beholder jeg inntil videre. Må bruke dem i forbindelse med en eventuell skinnrettsak.
Trop meg, de er ekle og de er fra Titanofestivalen.
Litt kan jeg røpe; jeg har også et bilde der han danser til musikken fra en toradertrio fra Drøbak.
Hvor kommer denne forakten for trekkspillmusikk og gammeldans fra? Noe av det er flott musikk fremført av dyktige musikere. Jeg mener at det blir spillt alt for lite slik musikk i regjeringen. 8)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Hvor kommer denne forakten for trekkspillmusikk og gammeldans fra? Noe av det er flott musikk fremført av dyktige musikere. Jeg mener at det blir spillt alt for lite slik musikk i regjeringen. 8)
Det er da ingen som har sagt noe galt om trekkspill og gammeldans her 8)

P

Parelius

Gjest
Det er da ingen som har sagt noe galt om trekkspill og gammeldans her 8)
Da er det på tide at noen gjøre det! Jeg sier herved at trekkspill og gammeldans er galt. Det er forferdelig. Uhyrlig. En hån mot menneskeheten. Sånn.

P

Parelius

Gjest
Det var da så lite.

Et større problem er jo hvordan vi for fremtiden skal forholde oss til Oddgeir? Kanskje noen av oss må snakke litt sammen...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.785
Det var da så lite.

Et større problem er jo hvordan vi for fremtiden skal forholde oss til Oddgeir? Kanskje noen av oss må snakke litt sammen...
Det beste er vel å jatte med til de hvitkledde i den fine bilen kommer for å hente ham.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Sjølvsagt, men så er det kombinasjonen med Affa.......

Shostakovich hadde sikkert elska Titanofestivalen...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det var da så lite.

Well, it sure feels good to come in here
And just pull up a seat
A frosty mug of a cool one
Helps to beat the heat
These old dog days of winter
Lord, I'll be glad when they're gone
It's too hot to fish, too hot for golf
And too cold at home. 8)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Trekkspill er veldig sjeldent fint, gammaldans er aldri fint.

Men vi har nye saker å jobbe med, hvordan man for fremtiden skal kle seg, vi må alle bli enige om å gå med bare skuldre, helst og bar mage, dette er jeg litt usikker på hvem sitt departement det egentlig hører under.. noen som føler seg kallet??

PS. det er hull i magen på bamsen din bamsemann, så du ikke det..?

A

Affa

Gjest

Forøvrig bør vi ha en koordineringsrunde snart. Mitt oprinnelige departement er jo delt opp i et kulturdepartement og et justisdepartement. Du har som kjent blitt tildelt halvparten av min opprinnelige portefølge. For at mine kulturpolitiske målsettinger skal la seg gjennomføre trenger jeg betydelig støtte fra dine folk. Eventuelt må jeg etablere mitt bevæpnede musikkpoliti på egen hånd, og da trenger vi å koordinere og trekke opp noen grenser.

Andre snikmorder er på vei. Det fungerte tydeligvis ikke å sabotere bremsene deres, så nå skal sterkere lut brukes. I kampen mot middelmådighet, forfall og dårlig smak skyr jeg ingen midler. Jeg regner med at De koordinerer deres menn med min Livgarde og mine agenter.

A

Affa

Gjest

Men vi har nye saker å jobbe med, hvordan man for fremtiden skal kle seg, vi må alle bli enige om å gå med bare skuldre, helst og bar mage, dette er jeg litt usikker på hvem sitt departement det egentlig hører under.. noen som føler seg kallet??

Trekkspill er fint når guttene muntrer seg opp med det ved frontlinjen. Dagens unge skjønner ikke det. Lett å synge med er det også.

B

bamsemann

Gjest

Joda, men til den prisen må man forvente å få noe med hull i...  :eek:

Man må jo ha et sted å stæsje godsakene...

Ellers så trenger jeg påfyll i kassa til bamsedepartementet, departementsråd Bjarne Bjørn kræsja limon jeg tok ut..

Også er det tomt på gullølen og gullbrød..

Ellers er jeg meget fornøyd med deres arbeide med å holde en litt sprikende regjering sammen kjære statsminister.

Jeg har vært mye ute og reist i det siste, og kommer tilbake med en utførlig dekning av de faktiske hendelser rundt kuppet i 100 meter skogen..

A

Affa

Gjest
Med respekt Herr Minister. De bør oppsøke Helseministeren. Den bamsen ER IKKE levende.

B

bamsemann

Gjest

Det begynte med at Tigergutt følte seg utstøtt. og tok kontakt med en bengalsk tigermafia.

Det var da problemene startet..

B

bamsemann

Gjest
Med respekt Herr Minister. De bør oppsøke Helseministeren. Den bamsen ER IKKE levende.
De har helt rett i det Affa...

Jeg skal få den lappet og oppført for videresalg med håp om en gevinst på kjøpesummen hvis mulig..

Bamsemann.. :)

Topp Bunn