B
bamsemann
Gjest
![](http://www.partytime.as/shop_image/product/bb8e8914b068396f1f758244b695dd77.jpg)
dette er en mulighet..
bamsemann..
![]()
Her ser vi en prøve på en komplett ake drakt..
bamsemann..![]()
Då kallar vi altså Sverige Norge, og restlandet Noreg?Plutselig ble det så travelt for meg her og så rett før jul .
De kan jo få lov å kalle landet sitt Noreg om de vil, men vi beholder grensen som den er tror jeg, om ikke noen vil ta på seg å trekke opp ny med svart tusj. :-/
Då kallar vi altså Sverige Norge, og restlandet Noreg?
Eg lurer på om Arveguten kan vise til nokon som seier "Noreg" naturleg, og då tenkjer eg på bygdelag eller liknande?Ok! De bur i Gnore, eg i Noreg.
Det er bra. Det er også positivt og viktig at du samler erfaringer fra praktisk politikk, vi håper du vil dele dine erfaringer med oss angående dette etter hvert. Har du sørget for nok blåsaft nå da, så det ikke blir krise før jul?Det er fullt forståelig, fru Statsminister. Jeg har, som en naturlig konsekvens av mye utenriksarbeids, ikke vært særlig aktiv i Partiet den siste tiden. Forhåpentligvis vil spenningene rundt Blaafjell roe seg i tiden fremover så jeg kan fokusere mer på "lokal" politikk.![]()
Jammen ærleg talt, dette er ei FANESAK. Akkurat som når SV går inn for republikk.....Eg lurer på om Arveguten kan vise til nokon som seier "Noreg" naturleg, og då tenkjer eg på bygdelag eller liknande?
Her skal vi ikkje ha avstemning, nei! Hadde det ikkje vore for at det snart er jul, skulle eg ta fisken, samferdsla og kablane og laga statskupp!Hei Parelius, og god jul!! :-*
Arve prøver seg, men den går ikke, landet vårt heter Norge, men om du vil kan vi alltids ta en avstemning.
Helt klart....og så på ballkjolen til kona på neste slottsball!
Jammen ærleg talt, dette er ei FANESAK. Akkurat som når SV går inn for republikk.....
Nordhvegur. Dette var før riket var samla. Utlendingar (den arabiske oppdagingsreisande eg har gløymt namnet på) kalla det visstnok for Thule, sannsynlegvis etter noko romerane fann på.
Arabere? Sikkert muslimer. Vet du noe om de er skikkelig integrerte? ;D ;DNordhvegur. Dette var før riket var samla. Utlendingar (den arabiske oppdagingsreisande eg har gløymt namnet på) kalla det visstnok for Thule, sannsynlegvis etter noko romerane fann på.
Riktig. Eg fann ikkje ut korleis eg skulle skrive ð....Norðvegur ?
![]()
Hva er en lysfest?Konspirasjonsministeren overbringer herved en lykkeønskning til regjeringskollegiet og spesielt til regjeringssjefen i anledning årets lysfest: En Hjertelig God Lysfest Ønskes !
KK.
Lysfest er det mennesker til alle tider, også FØR kristendommen, feiret ved disse tider; solsnu.Hva er en lysfest?
Feirer du Hanukka?Lysfest er det mennesker til alle tider, også FØR kristendommen, feiret ved disse tider; solsnu.
I den senere tid har vi blitt belemret med vranglæren om kristi fødsel, år "0" og feiring av Jesus' fødselsdag. Det er svada alt sammen! Bibelen, kristendommen og prestene lyver SÆRLIG nå i juletiden. Æsj...!
Derfor feirer jeg lysfest, altså en hyllest til det livgivende lyset fra solen.
K.
Den fremste blant oss får ha en jul som hun ønsker seg. Dere andre får ha en jul som fortjent. Selv tar jeg stokken og promenerer Desolation Row.
Now the moon is almost hidden
The stars are beginning to hide
The fortunetelling lady
Has even taken all her things inside
All except for Cain and Abel
And the hunchback of Notre Dame
Everybody is making love
Or else expecting rain
And the Good Samaritan, he's dressing
He's getting ready for the show
He's going to the carnival tonight
On Desolation Row