HFS partiet

B

bamsemann

Gjest

Denne er for lav i henhold til regelementet, men hadde nok vært glimrende å ake med.

bamsemann.. :)

B

bamsemann

Gjest

Her ser vi en prøve på en komplett ake drakt..

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Her ser vi en prøve på en komplett ake drakt..

Denne vil, om ikke annet, vekke oppsikt....

Vi får høre hva de andre sier...

Den over er nok god til aking, men det var det med reglementet da...

Tror nok hornene kan hekte seg, men den over er vel grei med tanke på luftmotstand..med unntak av bremmen...

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
879
Eller Gnore, som Jan Erik Vold sier...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Ok! De bur i Gnore, eg i Noreg.
Eg lurer på om Arveguten kan vise til nokon som seier "Noreg" naturleg, og då tenkjer eg på bygdelag eller liknande?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hei Parelius, og god jul!! :-*

Arve prøver seg, men den går ikke, landet vårt heter Norge, men om du vil kan vi alltids ta en avstemning. Sverige kan heter Gnore, Ngore (hottentottvarianten?), Nerog , Rogen eller hva de enn vil annet enn Norge…for det er opptatt!

Selv ikke du sier vel Noreg Arve..?

Styx har jo flott hodeplagg etter forskriftene, kanskje han skal få være kjelkeleder eller hva det enn kalles i aking? Må veldig flau innrømme at jeg visst glemte å få deg med på siste oppsummeringslisten Styx, jeg må bare beklage, det skal forhåpentligvis ikke gjenta seg, det ble visst for mye å huske på på en gang nå midt oppe i pakker, kaker og julekort… SORRY!

Har vel ikke glemt enda flere... ? Gjest hva med deg, vil ikke du være minister du da?
Hvor er det blitt av Honkey forresten, har han og rotet seg bort nå? Noen som har sett han eller må vi til med leteaksjon nå igjen?

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Det er fullt forståelig, fru Statsminister. Jeg har, som en naturlig konsekvens av mye utenriksarbeids, ikke vært særlig aktiv i Partiet den siste tiden. Forhåpentligvis vil spenningene rundt Blaafjell roe seg i tiden fremover så jeg kan fokusere mer på "lokal" politikk. :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er fullt forståelig, fru Statsminister. Jeg har, som en naturlig konsekvens av mye utenriksarbeids, ikke vært særlig aktiv i Partiet den siste tiden. Forhåpentligvis vil spenningene rundt Blaafjell roe seg i tiden fremover så jeg kan fokusere mer på "lokal" politikk. :)
Det er bra. Det er også positivt og viktig at du samler erfaringer fra praktisk politikk, vi håper du vil dele dine erfaringer med oss angående dette etter hvert. Har du sørget for nok blåsaft nå da, så det ikke blir krise før jul?

B

bamsemann

Gjest
Jeg syns at vi i fredens tegn kan la Arve få ha trykt NOREG bak på akedrakten sin..

S

slowmotion

Gjest
Jammen ærleg talt, dette er ei FANESAK. Akkurat som når SV går inn for republikk.....

Hvorfor da ikke velge gamalnorsk eller norrønt i stedet?
Det er jo enda norskere.

Hva kalte de Norge i gamle dager?

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er snart jul, Arve kan få trykke Noreg bakpå sin drakt bare vi andre slipper, folk kommer vel bare til å tro det er trykkleif uansett... ;)

Ballkjoler, faner... whatever...bare jeg slipper. :)

Heter det Beregn og...? Burde kanskje gjort det... ;D

S

slowmotion

Gjest
Nordhvegur. Dette var før riket var samla. Utlendingar (den arabiske oppdagingsreisande eg har gløymt namnet på) kalla det visstnok for Thule, sannsynlegvis etter noko romerane fann på.

Norðvegur ?

;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Nordhvegur. Dette var før riket var samla. Utlendingar (den arabiske oppdagingsreisande eg har gløymt namnet på) kalla det visstnok for Thule, sannsynlegvis etter noko romerane fann på.
Arabere? Sikkert muslimer. Vet du noe om de er skikkelig integrerte? ;D ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Norðvegur ?

;)
Riktig. Eg fann ikkje ut korleis eg skulle skrive ð....

Elles var vi som sagt ingen nasjon på denne tida. Då Ottar frå Hålogaland gjesta utlandet, fortalde han at han budde nørdst av alle "nordmenn". Og forklara til dels vegen mot nord...
Elles var det kanskje Ottar som var hovding på Lofotr..?

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Konspirasjonsministeren overbringer herved en lykkeønskning til regjeringskollegiet og spesielt til regjeringssjefen i anledning årets lysfest: En Hjertelig God Lysfest Ønskes !

KK.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Konspirasjonsministeren overbringer herved en lykkeønskning til regjeringskollegiet og spesielt til regjeringssjefen i anledning årets lysfest: En Hjertelig God Lysfest Ønskes !

KK.
Hva er en lysfest?

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Som El Presidente gir jeg disse latterlige kollegaer i den andre norske regjeringen rødt kort. De har tenkt å sende oss en regning på to mnd. ekstra NRK lisens for 2007. Straffen bør ligge på ca. tre timer med hotel Cesar daglig i de to månedene. Dette går ut på høring straks!

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Hva er en lysfest?
Lysfest er det mennesker til alle tider, også FØR kristendommen, feiret ved disse tider; solsnu.
I den senere tid har vi blitt belemret med vranglæren om kristi fødsel, år "0" og feiring av Jesus' fødselsdag. Det er svada alt sammen! Bibelen, kristendommen og prestene lyver SÆRLIG nå i juletiden. Æsj...!

Derfor feirer jeg lysfest, altså en hyllest til det livgivende lyset fra solen.

K.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Jepp! Det går mot lysere tider, det er ikke jug.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Lysfest er det mennesker til alle tider, også FØR kristendommen, feiret ved disse tider; solsnu.
I den senere tid har vi blitt belemret med vranglæren om kristi fødsel, år "0" og feiring av Jesus' fødselsdag. Det er svada alt sammen! Bibelen, kristendommen og prestene lyver SÆRLIG nå i juletiden. Æsj...!

Derfor feirer jeg lysfest, altså en hyllest til det livgivende lyset fra solen.

K.
Feirer du Hanukka?
Ser deg i grunn mer for meg som Lucia med langt lyst hår og levende lys på hodet...skikkelig søt vil jeg tro.. ;D

P

Parelius

Gjest
Den fremste blant oss får ha en jul som hun ønsker seg. Dere andre får ha en jul som fortjent. Selv tar jeg stokken og promenerer Desolation Row.

Now the moon is almost hidden
The stars are beginning to hide
The fortunetelling lady
Has even taken all her things inside
All except for Cain and Abel
And the hunchback of Notre Dame
Everybody is making love
Or else expecting rain
And the Good Samaritan, he's dressing
He's getting ready for the show
He's going to the carnival tonight
On Desolation Row

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Den fremste blant oss får ha en jul som hun ønsker seg. Dere andre får ha en jul som fortjent. Selv tar jeg stokken og promenerer Desolation Row.

Now the moon is almost hidden
The stars are beginning to hide
The fortunetelling lady
Has even taken all her things inside
All except for Cain and Abel
And the hunchback of Notre Dame
Everybody is making love
Or else expecting rain
And the Good Samaritan, he's dressing
He's getting ready for the show
He's going to the carnival tonight
On Desolation Row

Og må deres gud være med dere.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Julen var flott den... pinnekjøttet smakte godt, litt i salteste laget etter noens smak men supert etter min...
Svineribbe i dag, for en gangs skyld fikk jeg den der &%#%%¤@!! svoren til. Tror det var fordi jeg kjøpte familieribbe og ikke tynnribbe, da sliter jeg hver gang...

Nå må jeg nok snart slutte å spise for en stund, ellers må vi avlyse juleballet fordi kjolen er blitt for liten, får neppe tak i ny så snart... :-/

Topp Bunn