Kva? Skal vi ha julebordskonspirasjon no igjen?
Ja den var faktisk virkelig dårlig og...Det der med julebord var bare en konspirasjonsteori... en dårlig en! ;D
Pfft..pffft. Tsk,tsk. Ikke legg skylden på meg :-/Og Pinki har visst delirium... på seg selv kjenner man andre... ;D
Vi får heller planlegge nyttårsball da, det blir vel gøy?
Er du begynt å jobbe på fabrikk?? Jeg trodde du jobbet for meg jeg. Har du fått jobb hos Willy Wonka eller hva er dette??Pfft..pffft. Tsk,tsk. Ikke legg skylden på meg :-/
Angående nyttårsball har jeg en innvitasjon liggende, men så var det det med den fabrikken som ikke klarer seg uten min innsats da![]()
Så gnien som Stasministeren er på lønnen og frynsegodene her (minibuss til det avlyste julebordet :-/ ) så må jeg nok jobbe.Er du begynt å jobbe på fabrikk?? Jeg trodde du jobbet for meg jeg. Har du fått jobb hos Willy Wonka eller hva er dette??
Hva fant du ut i Tyskland da Slowmotion, nå er vi veldig spent på å høre om dere er kommet frem til noe.
Øl er godt vet du ;DDet er mye godt øl i Tyskland!![]()
![]()
Nei, øl er faktisk ikke godt, det smaker pyton spør dere meg.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz okrkkkko Zzzzzzzz ohhhhhh..Nei, øl er faktisk ikke godt, det smaker pyton spør dere meg.
Med saken om en pils og tre akevitt i bakhodet tror jeg vi skal ta det veldig rolig fremover med denne drikkingen og fokuset på alkohol
Nyttårsballet er nå så, vi får holde det langt unna avstemninger og muntlige innlegg. Men hvor skal vi ha det mon tro ? Noen som har forslag, tror ikke vi blir så mange egentlig .
Hvordan går det med sovingen bamsemann, er du ovenpå nå eller sliter du ennå?
Plutselig og plutselig...du har nå faktisk vært det en stunda da, klarte du å gå glipp av det...?Plutselig er man blitt El Presidente! Jeg blir da El Presidente i eksil nesten frem til slutten av mars. Det er mye representasjon i utlandet på våren. Lurer llitt på om denne stillingen er en salderingspost slik det er i den andre regjeringen vi kan sammenligne oss med. Dekkes slike utenlandsopphold? Hva med livvakter? Det blir vel en del ustødig gange i bakgatene i Spania tenker jeg ;D
Hva? Mener du at det er viktigere ting i livet en øl? ???Var ikke meningen å tråkke på noen slowmotion, det var bare min helt subjektive mening, men på den annen side, om meningen med livet først og fremst består av øl, så har vel kanskje livet litt for liten mening muligens..?![]()
Fint at du nevner dette, etter nøye studier har meninga-med-livet dept nå grunnlagt en ny livsfilosofi/religion ( stryk det som ikke passer ).Snart er det nytt år og nye muligheter, tror nok det vil bli lysere tider for regjeringen vår om nå bare solen snart kan få se til å snu.![]()
![]()
![]()
Hva? Mener du at det er viktigere ting i livet en øl? ???
Hmmm, meninga-med-livet dept trenger nok større bevilgninger
slik at vi kan sette ned flere underkomiteer. Dette må undersøkes!
Fint at du nevner dette, etter nøye studier har meninga-med-livet dept nå grunnlagt en ny livsfilosofi/religion ( stryk det som ikke passer ).
Vi tilbeder sola! 8) Selvsagt med solbriller 8)
![]()
Tahiti! Det må jo bli en arbeidsferie, jeg foreslår at vi stiller uten ledsagere. En får gjort så mye mer arbeid da.
mvh
Tenker på at vi egentllig har gjort altfor lite for å styrke de vennskapelige båndene mellom nordmenn og tahitianere. ;DJaha... jeg tenkte nå mer velfortjent avslappingsferie jeg da... Noe spesielt arbeid du tenker på??
Jo det kan du ha rett i, de har vi visst helt klart å overse, de kriger vel ikke de da kanskje, så da er det ikke så interessant..??Tenker på at vi egentllig har gjort altfor lite for å styrke de vennskapelige båndene mellom nordmenn og tahitianere. ;D
mvh
Dessuten er Tahiti et utmerket sted å øve til VM i aking. Ligge rett ut på stranden. Vi er vel påmeldt for VM 2007 ?
Pappaen til Pippi er negerkonge. Negre kommer fra Afrika syd for Sahara.Sydhavets navle...kanskje vi treffer på pappaen til Pippi der da..?
Tror jeg også. Har maleriene til Paul Gaugin i bakhodet, og A. Micheners "Tales of the South Pacific". Har alltid hatt lyst til å komme dit!Pappaen til Pippi er negerkonge. Negre kommer fra Afrika syd for Sahara.
Tahitianere er polynesere. (tror jeg :-/ )
Pappaen til Pippi er negerkonge. Negre kommer fra Afrika syd for Sahara.
Tahitianere er polynesere. (tror jeg :-/ )
Har`n blitt bleik, eller ? Tøffere å være konge i jungelen enn på ei øy. Pingle.Nei, han har jo fått ny jobb på sine gamle dager, han er sydhavskonge nå.
Dette har jeg fiksa vet du kombo...Jo det regner jeg med, hvem var det nå som skulle melde oss på der igjen...? Hm..
Det er med stor audmjukheit eg tek imot denne utnemninga. Eg har alltid visst at eg har eit særs godt lag med negerkongar, og eg er viss på at dei skal få eit godt negerkongeliv under meg.Bør ikkje Oddgeir endre tittel til ingegrerings- og negerkongeminister?
Selvsagt har du tenkt på dette og....Selvfølgelig må vi ha matchende drakter med dertil tilpasset hodeplagg.
De er selvfølgelig også bestilt.
Det er bestillt 100 set fra negerkongen boht boht bang buff jomjom hei.
Han driver et skredderfirma på øyas ytre forblåste kant.
Også kalt øyasytreforblåstekant.
Hodeplagget må være minst 23,7 cm høyt, og vinkles til det hjørnet av hodet vi ikke bruker.
Hodeplaggene kan dere komme med innspill på, hvis det her er spesielle ønsker..
bamsemann..![]()