HFS partiet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det der med julebord var bare en konspirasjonsteori... en dårlig en!  ;D
Ja den var faktisk virkelig dårlig og...

Og Pinki har visst delirium... på seg selv kjenner man andre... ;D

Vi får heller planlegge nyttårsball da, det blir vel gøy?

Nå har jeg fått inn noen ønskelister til jul, men jeg tar ennå i mot flere. Mye interessant der faktisk...

Og ellers, er dere ferdig med julebakst, julekort og gaver?

Jeg ligger veldig godt an nå, nesten ferdig med alt unntatt kakene, men det er like greit, for blir de for tidlig ferdig er det tomt før jul...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Og Pinki har visst delirium... på seg selv kjenner man andre...  ;D

Vi får heller planlegge nyttårsball da, det blir vel gøy?
Pfft..pffft. Tsk,tsk. Ikke legg skylden på meg :-/

Angående nyttårsball har jeg en innvitasjon liggende, men så var det det med den fabrikken som ikke klarer seg uten min innsats da :(

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Pfft..pffft. Tsk,tsk. Ikke legg skylden på meg :-/

Angående nyttårsball har jeg en innvitasjon liggende, men så var det det med den fabrikken som ikke klarer seg uten min innsats da :(
Er du begynt å jobbe på fabrikk?? Jeg trodde du jobbet for meg jeg. Har du fått jobb hos Willy Wonka eller hva er dette??

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Dette med nyttårsparty... eh ball virker som er grei idè, men det haster å planlegge, eller tar vi det på sparket? Da har jeg en snau uke til å komme meg før jeg drar på utenrikstjeneste. Det kan være nyttig å se virkningene av vårt statsbudsjett fra utsiden de første ukene hi-hi... Da får dere ministrene hjemme ta støyten selv for de beslutningene dere tok i fylla. Gleder med alt nå jeg.. til tjenesten utenlands altså. Sol og noen flere varmegrader minsker trangen til akevitt og øl. Problemet er jo at det er såååå mye billigere på GranKanari. Skål, må jo øve litt slik at jeg ikke får senebetennelse i skålemuskelen når alvoret begynner i januar.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Utpå nyåret er det billige flybilletter. Hva med en HFS-parti konferanse på Gardermoen. Da kan vel flest møte...?

Kunne faktisk vært svært morro å hilse face to face!

KK.

S

slowmotion

Gjest
Beklager hvis jeg har virket litt fraværende,
men jeg og meninga-med-livet dept. har vært på studietur til Tyskland
for å studere ølkulturen der nede...

Så nå trenger vi litt ferie, tror jeg........

;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Er du begynt å jobbe på fabrikk?? Jeg trodde du jobbet for meg jeg. Har du fått jobb hos Willy Wonka eller hva er dette??
Så gnien som Stasministeren er på lønnen og frynsegodene her (minibuss til det avlyste julebordet :-/ ) så må jeg nok jobbe.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Er du for å sløse du da Pinki, jeg prøver bare etter beste evne å få endene til å møtes jeg, det er ikke så lett med et helt land å bruke penger på. Men greit at du har jobb, så slipper jeg å bekymre meg for lønn til deg, de har kanskje jobb de andre og, hm… dette må jeg til bunns i, man kan ikke heve to lønner heller, dette må jeg ta opp med finansministeren.

Konferanse på Gardermoen… å nei du, skal vi ha konferanse skal vi ha den her vest et sted. På Fløyen kanskje? Like billig å fly den veien , Fløybanen skal heller jeg spandere. Så kan vi ta oss en tur på akvariet etterpå, jeg kan guide jeg.

Hva fant du ut i Tyskland da Slowmotion, nå er vi veldig spent på å høre om dere er kommet frem til noe.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nei, øl er faktisk ikke godt, det smaker pyton spør dere meg.

Med saken om ”en pils og tre akevitt” i bakhodet tror jeg vi skal ta det veldig rolig fremover med denne drikkingen og fokuset på alkohol…

Nyttårsballet er nå så, vi får holde det langt unna avstemninger og muntlige innlegg. Men hvor skal vi ha det mon tro…? Noen som har forslag, tror ikke vi blir så mange egentlig….
Hvordan går det med sovingen bamsemann, er du ovenpå nå eller sliter du ennå?

S

slowmotion

Gjest

Hmmm,
vi må inrømme at vi her på dept. er meget skuffet over Fru Statsministerinnas uttalelse i dette viktige filosofiske spørsmål.

Siden godt øl er en av livets gleder, og derved er en av de mange små ting som tilsammen er med på å gi livet mening, føler vi her i meninga-med-livet dept.
at Fru Statsministerinna bør snarest bør moderere sine uttalelser, ellers er jeg redd videre samarbeid kan komme til å bli vanskelig.....

B

bamsemann

Gjest

Med saken om ”en pils og tre akevitt” i bakhodet tror jeg vi skal ta det  veldig rolig fremover med denne drikkingen og fokuset på alkohol…

Nyttårsballet er nå så, vi får holde det langt unna avstemninger og muntlige innlegg. Men hvor skal vi ha det mon tro…? Noen som har forslag, tror ikke vi blir så mange egentlig….
Hvordan går det med sovingen bamsemann, er du ovenpå nå eller sliter du ennå?
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz okrkkkko Zzzzzzzz ohhhhhh..

bamsemann.. :)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Jeg støtter Stasministeren full ut. Takke meg til rødvin.
Eller en liten dram

B

bamsemann

Gjest
Ops ::) sorry komponenten, duppa visst av litt der..

Det går bra med sovinga ja, alt ok :D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Var ikke meningen å tråkke på noen slowmotion, det var bare min helt subjektive mening, men på den annen side, om meningen med livet først og fremst består av øl, så har vel kanskje livet litt for liten mening muligens..? ;)

Men til viktigere saker. Bamsemann har fått orden på sovingen sin selv om han dupper av litt innimellom så kvikner han til utpå dagen og det er jo bra.
Nå har mange av ministerne våre rett og slett forsvunnet ser det ut til, dette er bekymringsfullt. Bare 2 har sagt opp, resten av de bortkomne er søkk vekk, en minister stikker jo ikke bare av heller, man varsler i det minste sin avgang om man er en smule seriøs…

Men da får vi heller konsentrere arbeidet om de som er igjen, det blir bamsesaker og saker angående tegneseriehelter og meningen med livet og lignende vi får fokusere på kan det se ut til. Greit nok for meg, bør jo ikke bli så mye krangling ut av dette.

Status over regjeringen ved årets slutt ser noenlunde slik ut:

Komponenten- Statsminister, smådemokratisk og ganske snill diktator.

Oddgeir- Integreringsminister og mulig veskebærer.

Audiophile-Arve Kabel-, samferdsels- og fiskeriminister.

Valentino- Minister for italienske affærer -AVGÅTT

Øyvind J- finansminister HALLO?

Honkey- olje og energiminister og likestillingsminister - Hvor ble han av?

Bamsemann- bamseminister

Knutinh- ekskluderingsminister - Opptatt med andre ting??

Paal Iksom -minister of the inferior ( mindreverdighetsminister?) HALLO?

Pink Panther- minister for dyr som strengt tatt ikke finnes og tegneseriehelter og fallerte barne-tv-personligheter, samt frafalne HFS’ere

El_mariachi - forsvarsminister -Borte vekk? Hvem skal nå forsvare oss?

Slowmotion - meningen med livet - minister

Bbking - utenriksminister -Rotet seg bort?

Oldboy - diktatoraspirant og nestleder - Tidvis til stede

Zomby - kulturminister Også tidvis til stede

Spiralis- livvakt for Nasse Nøff, og Komponenten Sjelden å se.

Ivar Løkken- Legaliseringsminister -Må vel regnes som avgått

Boffen- overvåkingsminister -Lite å se…

Parelius - minister for tåkeprat og new-speak -Innom i ny og ne.

Thomas1- bohem/anarkistminister - Ble litt i overkant bohem??

Affa- justisminister -AVGÅTT

Lomt – helseminister -Sliter med helsen?

Tkr- elektrostatsminister -Sliter med elektrostatene?

Kabeldrager - konspirasjonsminister

Psyklisten - regjeringspresident

Snart er det nytt år og nye muligheter, tror nok det vil bli lysere tider for regjeringen vår om nå bare solen snart kan få se til å snu. :) :) :)

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Plutselig er man blitt El Presidente! Jeg blir da El Presidente i eksil nesten frem til slutten av mars. Det er mye representasjon i utlandet på våren. Lurer llitt på om denne stillingen er en salderingspost slik det er i den andre regjeringen vi kan sammenligne oss med. Dekkes slike utenlandsopphold? Hva med livvakter? Det blir vel en del ustødig gange i bakgatene i Spania tenker jeg ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Plutselig er man blitt El Presidente! Jeg blir da El Presidente i eksil nesten frem til slutten av mars. Det er mye representasjon i utlandet på våren. Lurer llitt på om denne stillingen er en salderingspost slik det er i den andre regjeringen vi kan sammenligne oss med. Dekkes slike utenlandsopphold? Hva med livvakter? Det blir vel en del ustødig gange i bakgatene i Spania tenker jeg ;D
Plutselig og plutselig...du har nå faktisk vært det en stunda da, klarte du å gå glipp av det...? :eek:

Skal du i eksil? Livvakt ...tja... jo du kan vel kanskje trenge det, du skal få deg en livvakt du, vi har tross alt ikke så mange regjeringspresidenter, og vi så jo hva som skjedde med Kristin Halvorsen, hun som bare var finansminister. Noe mer du trenger til turen? Skal til Spania i mars jeg og faktisk, kanskje vi skulle reise ned alle sammen...? Skal sjekke budsjettene litt og se hva jeg kan få til. ;)

S

slowmotion

Gjest
Var ikke meningen å tråkke på noen slowmotion, det var bare min helt subjektive mening, men på den annen side, om meningen med livet først og fremst består av øl, så har vel kanskje livet litt for liten mening muligens..? ;)
Hva? Mener du at det er viktigere ting i livet en øl? ???

Hmmm, meninga-med-livet dept trenger nok større bevilgninger
slik at vi kan sette ned flere underkomiteer. Dette må undersøkes!

Snart er det nytt år og nye muligheter, tror nok det vil bli lysere tider for regjeringen vår om nå bare solen snart kan få se til å snu.  :)  :)  :)
Fint at du nevner dette, etter nøye studier har meninga-med-livet dept nå grunnlagt en ny livsfilosofi/religion ( stryk det som ikke passer ).
Vi tilbeder sola! 8) Selvsagt med solbriller 8)

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hva? Mener du at det er viktigere ting i livet en øl?  ???

Hmmm, meninga-med-livet dept trenger nok større bevilgninger
slik at vi kan sette ned flere underkomiteer. Dette må undersøkes!

Fint at du nevner dette, etter nøye studier har meninga-med-livet dept nå grunnlagt en ny livsfilosofi/religion ( stryk det som ikke passer ).
Vi tilbeder sola! 8) Selvsagt med solbriller  8)

;)

Ja.. det er vel ganske naturlig for en som ikke liker øl..?

Vi tilber solen, det var en god ide'. Nå er vi så få igjen på denne synkende skuten av vi bevilger oss ett par tre uker der hvor solen er, hva sier dere, hvor vil dere helst reise??

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.142
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Tahiti! Det må jo bli en arbeidsferie, jeg foreslår at vi stiller uten ledsagere. En får gjort så mye mer arbeid da.
mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tahiti! Det må jo bli en arbeidsferie, jeg foreslår at vi stiller uten ledsagere. En får gjort så mye mer arbeid da.
                                                mvh

Jaha... jeg tenkte nå mer velfortjent avslappingsferie jeg da... Noe spesielt arbeid du tenker på??

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.142
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jaha... jeg tenkte nå mer velfortjent avslappingsferie jeg da... Noe spesielt arbeid du tenker på??  
Tenker på at vi egentllig har gjort altfor lite for å styrke de vennskapelige båndene mellom nordmenn og tahitianere. ;D
mvh

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Dessuten er Tahiti et utmerket sted å øve til VM i aking. Ligge rett ut på stranden. Vi er vel påmeldt for VM 2007 ?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tenker på at vi egentllig har gjort altfor lite for å styrke de vennskapelige båndene mellom nordmenn og tahitianere. ;D
                              mvh
Jo det kan du ha rett i, de har vi visst helt klart å overse, de kriger vel ikke de da kanskje, så da er det ikke så interessant..??

Tahiti høres ikke dumt ut det, noen som har vært der?
Sydhavets navle...kanskje vi treffer på pappaen til Pippi der da..?

Mytteri derimot, det vil jeg ikke ha noe av... :eek:

http://www.sydhav.no/Fransk Polynesia/fr_poly.htm

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Dessuten er Tahiti et utmerket sted å øve til VM i aking. Ligge rett ut på stranden. Vi er vel påmeldt for VM 2007 ?

Jo det regner jeg med, hvem var det nå som skulle melde oss på der igjen...? Hm..

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Sydhavets navle...kanskje vi treffer på pappaen til Pippi der da..?
Pappaen til Pippi er negerkonge. Negre kommer fra Afrika syd for Sahara.
Tahitianere er polynesere. (tror jeg :-/ )

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.142
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Tror jeg også. Har maleriene til Paul Gaugin i bakhodet, og A. Micheners "Tales of the South Pacific". Har alltid hatt lyst til å komme dit!
mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Nei, han har jo fått ny jobb på sine gamle dager, han er sydhavskonge nå.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Nei, han har jo fått ny jobb på sine gamle dager, han er sydhavskonge nå.
Har`n blitt bleik, eller ? Tøffere å være konge i jungelen enn på ei øy. Pingle.

P

Parelius

Gjest
Hvordan endte den nægerdiskusjonen? Jeg la merke til at "mannen som alltid toer sine hender" har stor skyldfølelse, og angrer stort for at han som dikter brukte et ord som ikke lengre kan brukes. (Det er så kvalmt, så kvalmt. Slike mennesker kan en ikke stole på. De tenker ikke.)

Vi har startet en nytt parti; Det Nye HFS partiet.

Vi har malt fremt til neste valg. Jeg skal også se meg om etter et nytt tastatur.

Alt er tapt.

B

bamsemann

Gjest
Jo det regner jeg med, hvem var det nå som skulle melde oss på der igjen...? Hm..
Dette har jeg fiksa vet du kombo...

Vi er allerede påmeldt og må møte på hjørnet av den østre stranda ved solnedgang 12.2.07.

Vi må bringe med akebrett selv, og de må være røde med blå tverrgående striper med start fra venstre mot høyre..

Negerkongen Mahta Inkotho har bedt oss til å bo i hans ringe bolig på 12 kvadrat like ved der den store lillamenneskespisern bor.. uff og uff ...

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.436
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Det har kome opp ei viktig sak i strengen om Sverige her på Off-topic, som vi må ta stilling til.

Google har plassert Sverige som ein del av Noreg. Samstundes har ein lobbyist gått inn for å gje Austlandet til svenskane.

Her er det på sin plass å evaluere landegrensene. Mitt framlegg er å stryke Sverige, og dele våre to land inn i Noreg og Norge. Eg reknar med at det vil vere stor semje om dette, og berre ein formalitet å gå inn for. Spørsmålet er korleis grensa skal teiknast....

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Gi bort Vestlandet? Hvor skal vi plukke plommer da? Jeg støtter forslaget ditt om å stryke Sverige og kalle det Norge. Vi kunne jo kalle det Norge II så kunne de som ikke liker å bo i Norge flytte dit og allikevel bo i Norge.
Ja.....jo, det må bli slik. Grensen må tegnes med sort tusj.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Bør ikkje Oddgeir endre tittel til ingegrerings- og negerkongeminister?
Det er med stor audmjukheit eg tek imot denne utnemninga. Eg har alltid visst at eg har eit særs godt lag med negerkongar, og eg er viss på at dei skal få eit godt negerkongeliv under meg.
Ikkje skal dei byte namn heller.
Eg reknar med at Kompen legg si signande hand på denne utnemninga.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Plutselig ble det så travelt for meg her…og så rett før jul….

Koselig det! :)

Selvsagt skal du være integrerings- og negerkonge-minister Oddgeir. Det er her de andre regjeringene har feilet, de har ikke sett viktigheten av å ta vare på negerkonger og hottentotter, så da ser man hvordan det ender, noen har kuppet hele neger-ordet og gjort det om til skjellsord. Her burde Parelius vært inne på et tidligere tidspunkt og satt ned foten… men han har visst mistet motet og tror at alt er tapt. Nei da Parelius, alt er i orden, noen lager bare storm i vannglass, dette hever vi oss over, tror ikke vi trenger nytt parti heller.
Pinki, det hører vel litt under deg og dette, du får si til pappaen til Pippi at han får sin gamle jobb tilbake, han ser ikke helt glad ut nå nei…

Angående akekonkurransen er det flott at bamsemann har tatt ansvar, som vanlig, og meldt oss på. Vi tar bare med oss Efraim Langstrømpe så trenger vi ikke bekymre oss for menneskespiseren, tror nok han takler dette, dessuten er han jo veldig sterk. Akebrettet må jeg male om, selvsagt går mine striper på langs… er det ikke typisk? Men noe må man jo ha å fordrive tiden med i julen og.. Og så må vi vel ha matchende drakter… dette blir lekkert! :D

Tror vi dropper det med Sverige, vi har nok folk som snakker rart i dette landet, de får klare seg selv. De kan jo få lov å kalle landet sitt Noreg om de vil, men vi beholder grensen som den er tror jeg, om ikke noen vil ta på seg å trekke opp ny…med svart tusj. :-/

B

bamsemann

Gjest
Selvfølgelig må vi ha matchende drakter med dertil tilpasset hodeplagg.

De er selvfølgelig også bestilt.

Det er bestillt 100 set fra negerkongen boht boht bang buff jomjom hei.

Han driver et skredderfirma på øyas ytre forblåste kant.

Også kalt øyasytreforblåstekant.

Hodeplagget må være minst 23,7 cm høyt, og vinkles til det hjørnet av hodet vi ikke bruker.

Hodeplaggene kan dere komme med innspill på, hvis det her er spesielle ønsker..

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Selvfølgelig må vi ha matchende drakter med dertil tilpasset hodeplagg.

De er selvfølgelig også bestilt.

Det er bestillt 100 set fra negerkongen boht boht bang buff jomjom hei.

Han driver et skredderfirma på øyas ytre forblåste kant.

Også kalt øyasytreforblåstekant.

Hodeplagget må være minst 23,7 cm høyt, og vinkles til det hjørnet av hodet vi ikke bruker.

Hodeplaggene kan dere komme med innspill på, hvis det her er spesielle ønsker..

Selvsagt har du tenkt på dette og.... :)

Håper du har bestilt litt forskjellige størrelser også da...?

Når det gjelder hodeplagg har jeg et litt anstrengt forhold til slikt, så jeg vil ha det så enkelt som mulig, men bør vel være litt varmt, det er vel kaldt å ake i den farten..?

Litt usikker å hvilket hjørne av hodet jeg bruker minst, har kanskje ikke nevnt det før men hodet mitt har så få hjørner, kan ikke hjelpe for det, er bare født sånn...
Men jeg bare vrir det til så det ligner på sånn som dere har det så ser det sikkert greit nok ut eller..?

Kan dette være noe angående form og farge?:

Vi får vel begynne treningen allerede i julen, ligge mye i ro for å komme i form, så får heller resten av familien ta på seg litt mer arbeid, litt får nå de og ofre for dette.

Topp Bunn