- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.775
Bamsemann, kan du høre med Kristoffer om vi kan ta julebordet i Hundremeterskogen? Jeg snakket med Kengu og Tussi. De kunne stå for henholdsvis kokkelering og underholdning.
Klart det...Bamsemann, kan du høre med Kristoffer om vi kan ta julebordet i Hundremeterskogen? Jeg snakket med Kengu og Tussi. De kunne stå for henholdsvis kokkelering og underholdning.
Jeg forlater regjeringen.
Her må det kalles sammen til et ekstraordinært statsråd.Jeg forlater regjeringen.
Kanskje dette er løysinga?Kvifor avgrense seg til berre dei som treng nye høgtalarar? Skal dei som treng ny pickup undertrykkjast?
Den overlever nok.......... 8)Det er da ikke noe problem at noen forlater regjeringen, dette er bare noen som ikke takler presset. Statsrådene må vise styrke og stå sammen.
Survival of the fit heter det på utenlandsk.
"Enig"Vi må i så fall late som vi er einige.
Nei, man bør vel i alle fall binde de godt...bruker jeg muligens for dårlig tråd..??Du må nok lære litt av Borten. Husk, det er ikke lett å bære staur.
Sentrum? Vi? Er vi ikkje raddisar, då?
Hei på deg komponenten... :Er det i det hele tatt noen av ministerne som ennå ER medlemmer av regjeringen? Driver dere og baker til jul eller hva skjer, det er veldig rolig her nå. Nå har jeg vært ute og gjort unna julehandelen, så nå må jeg vite hvem av ministerne som ennå henger med så jeg vet hvem som skal få gave.
Jo færre som er med, jo mer blir det på oss! (meg..?)![]()
Tusen hjertelig takk kjære komponenten :-*Da er det du og jeg bamsemann, dette skal vi klare du er tross alt min beste minister![]()
![]()
Dette med sovingen kan jeg forstå er et problem, ikke noe kjekt å vandre rundt i ørske. Nå er vi jo i det siste blitt godt informert om både middagssoving og sofaer, så jeg vil råde deg til å legge deg nedpå sofaen en liten stund, bare duppe av bittelitt, kanskje det vil hjelpe? Litt uheldig vil det nok være om du ikke våkner opp igjen før uti april, men den sjansen må du kanskje bare ta??
Blant alle gavene jeg har kjøpt til deg er også en vekkerklokke, så med den innen rekkevidde bør dette med soving gå greit, du skal få den allerede nå, så er vi trygge.
![]()
Kan vi skrive innlegg etter tre akevitt og en øl, uten at det blir oppstyr da Psyklisten.. ;DHvis dere har problemer med å holde dere våkne, så bør dere ihvertfall sette bilen vekk. Da åpner det seg mange muligheter, dere kan jo f.eks. ta dere 3 aketitt og en øl ;D
Tusen hjertelig takk kjære komponenten :-*
Du er langt over snittet klarsynt
![]()
Jeg sender denne karen over til deg med masse fine gaver til jul..
bamsemann..![]()
Hvis det er akevitt og øl som skal til for å få frem arbeidslyst og pågangsmot så oppfordrer jeg de medlemmene som sover til å begynne og drikke! vi har jo ingen opposisjon som lekker til pressen og driver med bakvaskingskampanjer. Presedensen er satt av FRP, så vi kan jo hente erfaringer fra dem om nødvendig.Kan vi skrive innlegg etter tre akevitt og en øl, uten at det blir oppstyr da Psyklisten.. ;D
bamsemann..![]()
Det er tråden om ingenting. Den har aldri sklidd ut i irrelevans. Den er en øvelse i tastaturtrykk. Solarium for amputerte ben. Nå må du skjerpe deg, Gjest, og ikke bli off topic her!Jeg har lenge prøvd å forstå denne tråden, men har egentlig gitt opp. Kan noen gi en kort innføring?
Spør statsminister KOMPONENTEN. Mulig at det kommer et DEKRET da.Jeg har lenge prøvd å forstå denne tråden, men har egentlig gitt opp. Kan noen gi en kort innføring?
Jeg har lenge prøvd å forstå denne tråden, men har egentlig gitt opp. Kan noen gi en kort innføring?
Husker du ikke at vi var på julebord i Hundremeterskogen?Vi drev en stund og planla julebord, før arrangøren plutselig trakk seg uvisst av hvilken grunn, men mest sannsynlig fikk han prestasjonangst og innså at han hadde tatt på seg for mye, eller tatt munnen litt for full.
Det der med julebord var bare en konspirasjonsteori... en dårlig en! ;DVi drev en stund og planla julebord, før arrangøren plutselig trakk seg uvisst av hvilken grunn, men mest sannsynlig fikk han prestasjonangst og innså at han hadde tatt på seg for mye, eller tatt munnen litt for full.