HFS partiet

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Bamsemann, kan du høre med Kristoffer om vi kan ta julebordet i Hundremeterskogen? Jeg snakket med Kengu og Tussi. De kunne stå for henholdsvis kokkelering og underholdning.

B

bamsemann

Gjest
Bamsemann, kan du høre med Kristoffer om vi kan ta julebordet i Hundremeterskogen? Jeg snakket med Kengu og Tussi. De kunne stå for henholdsvis kokkelering og underholdning.
Klart det...

Vi kan ta det oppe i stedet for buskeangrep.

Affa du må da ta disse oppgavene alvorlig....

bamsemann..

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg forlater regjeringen.
Her må det kalles sammen til et ekstraordinært statsråd.
Vi kan ikke miste en av våre mest verdifulle ministre.
Her får opposisjonen vann på mølla. :eek:

S

slowmotion

Gjest
Hvis Affa vil forlate regjæringa er da ikke det noe problem.
Han er bare opptatt av å mimre med medaljene sine alikevel.

;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Om man forlater regjeringen så hadde det jo vært greit å komme med grunnen til at man forlater regjeringen, så kan man kanskje rydde litt opp i problemene.
Nå kan man jo tolke det til at noen her har hatt en del traumatiske barndomsopplevelser forbundet med Ole Brumm, Tigergutt osv, og at all denne fokusen på dette har ført til store psykiske påkjenninger. I så fall er det bare å beklage, dette ante vi ingenting om, men om det er ønske om det kan vi definere ord som Brumm, bumpe osv. som skjellsord og rett og slett utelate det fra språket for å unngå at noen tar anstøt. Om dette er problemet vennligst si ifra.

Forslag til en felles plattform tar jeg gjerne imot, her må hver enkelt komme med innspill, om jeg skal utarbeide en er jeg stygt redd den neppe vil kunne kalles felles...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Forslag til felles plattform.

Vi skal jobbe spesielt for disse utsatte gruppene:

De fattige, de rike, de undertrykte, de syke, de sultne, de som slanker seg, de som har mye men ikke helt nok, de som trenger nye høyttalere, de som trenger nytt lytterom, de som trenger ny og litt mer forståelsesfull kone, de som ser syner, de som tror på nissen, de som tror på et liv etter døden, de som ikke tror på et liv etter døden, de som er glad i dyr, de som hater dyr, de som er allergisk mot dyr, vegetarianere, de som er forfulgte, de som tror de er forfulgte, og selvsagt alle andre.

Greit som en start?
Flere forslag til andre grupper vi bør jobbe for?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Kvifor avgrense seg til berre dei som treng nye høgtalarar? Skal dei som treng ny pickup undertrykkjast?
Kanskje dette er løysinga?

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Det er da ikke noe problem at noen forlater regjeringen, dette er bare noen som ikke takler presset. Statsrådene må vise styrke og stå sammen.

Survival of the fit heter det på utenlandsk.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Det er da ikke noe problem at noen forlater regjeringen, dette er bare noen som ikke takler presset. Statsrådene må vise styrke og stå sammen.

Survival of the fit heter det på utenlandsk.
Den overlever nok.......... 8)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Her er man ikke før så vidt kommet i gang med utarbeiding av plattform, så må man til med erklæring...dere sliter meg helt ut, jeg blir overarbeidet, i tillegg har jeg to manglende ministere som jeg må ta over jobben for... puh.
Men klart regjeringen overlever dette, man kan jo ikke si at det var de flinkeste ministrene som trakk seg heller, tvert i mot, daukjøtt klarer vi oss uten. De flinke guttene gjenstår, så dette skal vi klare med glans.

Stå på, forslag til erklæring mottas med glede...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Du må nok lære litt av Borten. Husk, det er ikke lett å bære staur.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du må nok lære litt av Borten. Husk, det er ikke lett å bære staur.
Nei, man bør vel i alle fall binde de godt...bruker jeg muligens for dårlig tråd..??

Men vi bør kanskje bestemme oss for at vi er et sentrumsparti? Kanskje like greit av vi treffes i sentrum?

Det var den erklæringen ja... tenke...tenke... :-/

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Er det i det hele tatt noen av ministerne som ennå ER medlemmer av regjeringen? Driver dere og baker til jul eller hva skjer, det er veldig rolig her nå. Nå har jeg vært ute og gjort unna julehandelen, så nå må jeg vite hvem av ministerne som ennå henger med så jeg vet hvem som skal få gave.

Jo færre som er med, jo mer blir det på oss! (meg..?) :)

B

bamsemann

Gjest
Er det i det hele tatt noen av ministerne som ennå ER medlemmer av regjeringen? Driver dere og baker til jul eller hva skjer, det er veldig rolig her nå. Nå har jeg vært ute og gjort unna julehandelen, så nå må jeg vite hvem av ministerne som ennå henger med så jeg vet hvem som skal få gave.

Jo færre som er med, jo mer blir det på oss! (meg..?) :)
Hei på deg komponenten...  ::)

Jeg driver med litt arbeide i kulissene, men p.g.a den snodige temperaturen vi har nå, så er jeg ikke sikker på om det er kaldt eller varmt.

Og av den grunn er jeg ikke helt sikker på om burde sovi eller om jeg skal holde meg våken, eller når jeg bør sove og når jeg bør være våken..

Jeg blir da gående sånn litt i halvt våken/ halvt sovende tilstand, og det kan jo by på problemer forstår du sikkert..

Uansett så er jeg med..  ;)

bamsemann.. :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Da er det du og jeg bamsemann, dette skal vi klare…du er tross alt min beste minister… :) :) :)
Dette med sovingen kan jeg forstå er et problem, ikke noe kjekt å vandre rundt i ørske. Nå er vi jo i det siste blitt godt informert om både middagssoving og sofaer, så jeg vil råde deg til å legge deg nedpå sofaen en liten stund, bare duppe av bittelitt, kanskje det vil hjelpe? Litt uheldig vil det nok være om du ikke våkner opp igjen før uti april, men den sjansen må du kanskje bare ta??

Blant alle gavene jeg har kjøpt til deg er også en vekkerklokke, så med den innen rekkevidde bør dette med soving gå greit, du skal få den allerede nå, så er vi trygge.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Hvis dere har problemer med å holde dere våkne, så bør dere ihvertfall sette bilen vekk. Da åpner det seg mange muligheter, dere kan jo f.eks. ta dere 3 aketitt og en øl ;D

B

bamsemann

Gjest
Da er det du og jeg bamsemann, dette skal vi klare…du er tross alt min beste minister… :)  :)  :)
Dette med sovingen kan jeg forstå er et problem, ikke noe kjekt å vandre rundt i ørske. Nå er vi jo i det siste blitt godt informert om både middagssoving og sofaer, så jeg vil råde deg til å legge deg nedpå sofaen en liten stund, bare duppe av bittelitt, kanskje det vil hjelpe? Litt uheldig vil det nok være om du ikke våkner opp igjen før uti april, men den sjansen må du kanskje bare ta??

Blant alle gavene jeg har kjøpt til deg er også en vekkerklokke, så med den innen rekkevidde bør dette med soving gå greit, du skal få den allerede nå, så er vi trygge.

Tusen hjertelig takk kjære komponenten :-*

Du er langt over snittet klarsynt ;)

Jeg sender denne karen over til deg med masse fine gaver til jul..

B

bamsemann

Gjest
Hvis dere har problemer med å holde dere våkne, så bør dere ihvertfall sette bilen vekk. Da åpner det seg mange muligheter, dere kan jo f.eks. ta dere 3 aketitt og en øl ;D
Kan vi skrive innlegg etter tre akevitt og en øl, uten at det blir oppstyr da Psyklisten.. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tusen hjertelig takk kjære komponenten  :-*

Du er langt over snittet klarsynt  ;)

Jeg sender denne karen over til deg med masse fine gaver til jul..

Nei dette var hyggelig. Lenge siden sist han stakk innom, har muligens ikke vært så snill de siste årene, men i år holdt det altså.. :)

Jeg skal koke grøt og finne frem høy(lav..?) til Rudolf og vennene hans. Skal vi ta det julebordet i samme slengen, er vel snart på tide å få gjennomført det nå, har tross alt investert i ny kjole...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Mye juleforberedelser for tiden. Du vet, for oss i underholdningsbransjen er dette høysesong. Samtidig må jeg promotere for noen av mine venner som holder på å gå i glemmeboken.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Kan vi skrive innlegg etter tre akevitt og en øl, uten at det blir oppstyr da Psyklisten..  ;D

Hvis det er akevitt og øl som skal til for å få frem arbeidslyst og pågangsmot så oppfordrer jeg de medlemmene som sover til å begynne og drikke! vi har jo ingen opposisjon som lekker til pressen og driver med bakvaskingskampanjer. Presedensen er satt av FRP, så vi kan jo hente erfaringer fra dem om nødvendig.

Skål.

P

Parelius

Gjest
Jeg trenger snarest tre flasker malt, før avstmmningen om vi fremdeles skal ha nisser.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
879
Jeg har lenge prøvd å forstå denne tråden, men har egentlig gitt opp. Kan noen gi en kort innføring?

P

Parelius

Gjest
Jeg har lenge prøvd å forstå denne tråden, men har egentlig gitt opp. Kan noen gi en kort innføring?
Det er tråden om ingenting. Den har aldri sklidd ut i irrelevans. Den er en øvelse i tastaturtrykk. Solarium for amputerte ben. Nå må du skjerpe deg, Gjest, og ikke bli off topic her!

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Spør statsminister KOMPONENTEN. Mulig at det kommer et DEKRET da.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Du får ta på deg en ministerpost da, så skjønner du den nok etterhvert. Vi har et HFS-parti som vi prøver å drive etter beste evne. Det er ikke lett skal jeg si deg, jeg begnner å få sympati med Jens, her er det mange sterke viljer og underlige meninger å holde styr på. Men det humper og går. Vi drev en stund og planla julebord, før arrangøren plutselig trakk seg uvisst av hvilken grunn, men mest sannsynlig fikk han prestasjonangst og innså at han hadde tatt på seg for mye, eller tatt munnen litt for full.

Du kan jo bli gjesteminister... eller noe annet??

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.775
Vi drev en stund og planla julebord, før arrangøren plutselig trakk seg uvisst av hvilken grunn, men mest sannsynlig fikk han prestasjonangst og innså at han hadde tatt på seg for mye, eller tatt munnen litt for full.
Husker du ikke at vi var på julebord i Hundremeterskogen?
Nåja, etter en (kasse) øl og tre (melke)glass akevitt kan man ha behov for å fortrenge visse ting. ;D

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.241
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Vi drev en stund og planla julebord, før arrangøren plutselig trakk seg uvisst av hvilken grunn, men mest sannsynlig fikk han prestasjonangst og innså at han hadde tatt på seg for mye, eller tatt munnen litt for full.
Det der med julebord var bare en konspirasjonsteori... en dårlig en! ;D

Topp Bunn