- Ble medlem
- 19.07.2006
- Antall liker
- 9
Prøv varmluftpistol neste år. 2 kilowatt rett i svoren. Stiv på et øyeblikk!&%#%%¤@!! svoren
Prøv varmluftpistol neste år. 2 kilowatt rett i svoren. Stiv på et øyeblikk!&%#%%¤@!! svoren
Prøv varmluftpistol neste år. 2 kilowatt rett i svoren. Stiv på et øyeblikk!
Kankje en hårtørker gjør samme nytten? Ellers er det jo aldri for sent å konvertere til pinnekjøtt da.Varmluftpistolen... hm..hvor søren la jeg nå den?
Hvem er det som har varmluftpistol og hva bruker man den til sånn til vanlig da??
Spiser jo pinnekjøtt på julaften selvsagt, men kan jo ikke spise det hele julen heller. Er ikke så glad i svineribbe jeg, men det er andre som synes det hører til i julen, og svoren er jo god...om man bare får den til...Kankje en hårtørker gjør samme nytten? Ellers er det jo aldri for sent å konvertere til pinnekjøtt da.
Årets lufftørkede lofotsau er noe av det beste pinnekjøttet jeg har fått servert.
Hm kanskje det, er det en ledig post som Disinformasjonsminister, Minister for Bytrær eller Invasjonsrådgiver, Offentlig Irettesetter eller Minister for Konditorier og andre Kakeutsalg. f.eks.?ordan går det med akedraktene våre, er de klare nå mon tro? Skal du være med Gjestemedlem...har vel ledig en post eller to nå tror jeg... Det er bare å komme med ønsker, man er ikke så nøye på det i dette partiet, her tar man hva man får stort sett. ;D
Ja, det må man si, mye bra å velge i her, du kan få velge selv, men om jeg kan få et ord med i laget så vil jeg jo si at det kanskje hadde vært på tide om bytrærne hadde fått sin egen minister. Erfaringsmessig må man vel kunne si at de med de mest konkrete titlene også har gjort den beste jobben, som f.eks. bamseministeren, noen av de med mer svevende titler sliter litt med å helt vite hva jobben består i tror jeg. Men minister for bytrær og offentlige irettesettelser kunne kanskje være noe?? Her kunne man kanskje også ta med juletrær, da jeg synes de ofte lider en noe ufin skjebne...?Hm kanskje det, er det en ledig post som Disinformasjonsminister, Minister for Bytrær eller Invasjonsrådgiver, Offentlig Irettesetter eller Minister for Konditorier og andre Kakeutsalg. f.eks.?
Minister for bytrær og offentlige irettesettelser høres bra ut. Og som min første sak vil jeg legge frem et forslag om å pusse opp byens trær som på denne tiden av året er altfor grå og kjedelig uten løvverk. Et strøk maling er på sin plass. Slik som eksempete under viser til (en diskret rødmalig som passer til omgivelsene):Men minister for bytrær og offentlige irettesettelser kunne kanskje være noe?? Her kunne man kanskje også ta med juletrær, da jeg synes de ofte lider en noe ufin skjebne...?
Hei Gjestemedlem..Minister for bytrær og offentlige irettesettelser høres bra ut. Og som min første sak vil jeg legge frem et forslag om å pusse opp byens trær som på denne tiden av året er altfor grå og kjedelig uten løvverk. Et strøk maling er på sin plass. Slik som eksempete under viser til (en diskret rødmalig som passer til omgivelsene):
![]()
Så en offentlig dugnadsdag med maling og sandpapir foreslås. Kan kombineres med sekkeløp og gapestol slik at barna og de eldre også kan more seg.
Godt jobba Arve....Eg har ein sak på agendaen; to fiskedagar pr veke, i staden for ein. Tysdag og torsdag. Obligatorisk oppdrettsfisk den eine av dagane.
Det er vel ikke noe spesleit givende å fiske laks i fra en oppdrettsmer da? Effektivt jo, men ...Eg har ein sak på agendaen; to fiskedagar pr veke, i staden for ein. Tysdag og torsdag. Obligatorisk oppdrettsfisk den eine av dagane.
Huler er nok litt utenfor mitt ansvarsdomene, jeg vil jo neppe tråkke hulemenenne her på tærne vet du. Men du kan ihvertfall sette plante noen fine trær utenfor og sette opp et skilt med at det er tillatt å mate bjørnen, så skal du se det ordner seg etterhvert.Hei Gjestemedlem..
Kunne du tenke deg å pusse opp noen huler også, de er så mørke og triste, og det er ingen fasiliteter der.
![]()
Et bilde innenfra grotta jeg nå bor i.
Kunne tenkt meg å få lagt inn lys, vann og kabel tv, og noen mer behagelige møbler.
Også må jeg ha et skikkelig anlegg der...
bamsemann..![]()
Men vi må då få tømt merdene, for svarte! Korleis skal vi elles få plass til den nye settefisken?Det er vel ikke noe spesleit givende å fiske laks i fra en oppdrettsmer da? Effektivt jo, men ...
Vi kan alltids diskutere bruken av fisken. T.d. kan eg tenkje meg at mange austlendingar vil føretrekke å stoppe ut fiskane i staden for å ete dei. Og det er heilt greitt, berre dei finn stadar å henge opp dei utstoppa fiskane som er utan sjenanse for andre.To fiskedager ? Eh.. er du helt sikker på dette Arve? Kan vi ikke si at vi kan fiske den ene dagen og spise fisken den andre da som et kompromiss??
Fisk er dyrefor, og er ikke egnet som menneskeføde.
I stedet for å fable om obligatoriske fiskedager,
bør vi heller forby folket å spise fisk, slik at denne barbariske og helsefarlige
tradisjonen med å forgifte våre kropper med disse ufyselige
og illeluktende havdyrene endelig kan avsluttes.
For de stakkars villfarne som tror de faktisk liker fisk bør det tilbydes psykiatrisk behandling,
slik at de kan få disse farlige vrangforestillinger ut av hodet på best mulig måte,
før flere menneskeliv går tapt.
![]()
Jobber med saken men disse superhøyttalerene seiler opp som en absolutt favoritt.Forslag til innkjøp av stereo til hulefesten mottas med takk..
bamsemann..![]()
Katie Melua ja... søt dame det ja...Siden jeg fra 1. januar er innvilget forskningsfri, ber jeg meg fritatt for alle verv i tastaturpartiet. De siste dager i jobb skal jeg tilbringe med malt i store mengder, og i kveld skal jeg og Katie ha en liten date på NRK. En skal ikke se bort fra at jeg hvisker henne noen nye ord i øret.
Et personlig råd til Den fremste av oss: Du må ikke steke ribben hel, men i serveringsstykker. Helstekte ribber er en nedtur i forhold. Næsten en forbrytelse mot grisen.
Kommer på TV ( NRK1 ) i kveld ! ;D ;D ;D ;D :-*Katie Melua ja... søt dame det ja...
![]()
bamsemann..![]()
1. Litt maltdrikking kan då ikkje vere diskvalifiserande i særleg grad for utøving av ministerisisme?1. Siden jeg fra 1. januar er innvilget forskningsfri, ber jeg meg fritatt for alle verv i tastaturpartiet. De siste dager i jobb skal jeg tilbringe med malt i store mengder, og i kveld skal jeg og Katie ha en liten date på NRK. En skal ikke se bort fra at jeg hvisker henne noen nye ord i øret.
2. Et personlig råd til Den fremste av oss: Du må ikke steke ribben hel, men i serveringsstykker. Helstekte ribber er en nedtur i forhold. Næsten en forbrytelse mot grisen.
Klart du kan få vegeteringsministeriet når du likevel hausar deg såpass opp, gamle (vegetar)ørn.Fisk er dyrefor, og er ikke egnet som menneskeføde.
I stedet for å fable om obligatoriske fiskedager,
bør vi heller forby folket å spise fisk, slik at denne barbariske og helsefarlige
tradisjonen med å forgifte våre kropper med disse ufyselige
og illeluktende havdyrene endelig kan avsluttes.
For de stakkars villfarne som tror de faktisk liker fisk bør det tilbydes psykiatrisk behandling,
slik at de kan få disse farlige vrangforestillinger ut av hodet på best mulig måte,
før flere menneskeliv går tapt.
![]()
Ad 1: Mye maltdrikking. Den fremste av oss ser ikke med helt blide øyne på denne livsbejaende virksomhet.1. Litt maltdrikking kan då ikkje vere diskvalifiserande i særleg grad for utøving av ministerisisme?
2. Heilt uproblematisk å heilsteike, det er berre eit spørsmål om å rute svoren djupt nok, og få skikkeleg med krydder nedimellom.
Naturligvis skal ribben skjæres i serveringsstykker, for så å stekes i langpanne i stekeovn i rikelige mengder stekesmør.Ad 2: Å nei du, da har du ikke smakt min (riktignok botgangene) tantes stykkestekte ribbe.
Hmmm, det kan virker som Kabel-, samferdsels- og fiskeriministeren liker å spise fisk? ;DKlart du kan få vegeteringsministeriet når du likevel hausar deg såpass opp, gamle (vegetar)ørn.
Men hugs å ta tran, så kan du ha det så godt!
Hvis du åpent viser din uvitenhet om dette så henger din minister rolle i en tynd tråd. Ta frem jukselappen eller bestill ferdig og ta æren selv... ;DJeg trenger hjelp !!! Jeg skal være kokk på jobben imorgen. Vi skal ha ovnsbakt ørret. Hvor lenge ved hvilken temperatur ??
200 grader i 25-30 minutter.Jeg trenger hjelp !!! Jeg skal være kokk på jobben imorgen. Vi skal ha ovnsbakt ørret. Hvor lenge ved hvilken temperatur ??
Hjertelig takk, Oddgeir200 grader i 25-30 minutter.
Nederste rist i ovnen.
Kokte poteter, agurksalat.
Rømme, smeltet smør.
Chablis.
Edit: Fant denne: Ovnsbakt ørret.
1. Er du i ferd med å livsbjeae, er det tankevekkjande, ja..Ad 1: Mye maltdrikking. Den fremste av oss ser ikke med helt blide øyne på denne livsbejaende virksomhet.
Ad 2: Å nei du, da har du ikke smakt min (riktignok botgangene) tantes stykkestekte ribbe. På den annen side må jeg si at jeg er litt lysten på de geitene du hiver på bordet...