- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.761
Du kan da ikke si slikt om noe BMW har laget ;DJeg blånekter å kjøre noe sånt. Det der har ikke noe med motorsykkel å gjøre...;D
![]()
|
Du kan da ikke si slikt om noe BMW har laget ;DJeg blånekter å kjøre noe sånt. Det der har ikke noe med motorsykkel å gjøre...;D
![]()
Eg tenkte meir på den typen MC som du kunne ha innandørs i heimen....mykje meir miljøvenleg.Vi kan jo kjøpe en slik en til ministerene. Denne er sikret mot dårlig vær, er godt egnet i byer og forhindrer at sveisen blir ødelagt av tettsittende hjelmer og slikt. Baneracere er jo stor sett for bydgefolket uansett.
![]()
Noe som faller i smak??
Galvent - hørs artig ut men der er ikke helt klart hva det skal brukes til.Dessuten er det vedtatt at vi skal utvide det norske språk med å finne på nye ord. Vi trenger flere gode og anvendelige ord, på enkelte områder er språket vårt litt fattig viser det seg, det må vi gjøre noe med.
Kankje en konkurranse med premie for beste nye ord kunne være noe?
Bra ord det ja.Jeg liker ordet inviklativ veldig godt,
men det er kanskje allerede etablert?
![]()
"Ngshdvvvv"?? Du illustrerer hele poenget mitt på en aldeles fortreffelig måte:Ellers tror jeg at jeg skal begynne å bruke ordet : ngshdvvvv veldig anvendelig.
Inviklativ er bra, eventuelt kan man bruke inviklisert?
Galvent ja hva kan det bety? Galt og omvendt kanskje, som når man tar skoene på feil fot?
Når det gjelder bokstavordene til Oldboy så er vel også flere opptatt
a =jeg skjønner
E ? =jeg skjønner ikke.
S= hysj
i er jo et ord i seg selv
å infinitivsmerke
så kan man jo forkote:
b = be
c = se
d= det
eller blir det for enkelt?
Takk for klart svar! Dda gårr whi mootsatt whei. Jeigh whar på wihllspoorr. Glemmh alltt sammenn!Derfor er vi også i mot enbokstavord, som a,b,c,d og så videre.
Det blir rett og slett for enkelt.
![]()
Takk for klart svar! Dda gårr whi mootsatt whei. Jeigh whar på wihllspoorr. Glemmh alltt sammenn!
![]()
![]()
![]()
Bare vent til vi begge har fått et par drinker for mye innabords!HAHAHAHAH!!!! LOL ;D ;D ;D ;D
Nå schnakker wi!!!
![]()
Det er ikke nok å se på hvordan polakkene gjør det. Polsk bruker kombinasjoner av en del av de bokstavene du nevner, w, z, og så videre, for å lage forskjellige typer sj-, ch-, tsj- tsch- med flere og dobbeltlyder av disse, mens russisk og tsjekkisk bruker aksenter og forskjellige krøll- og vinkeltegn til det samme.Vil anbefale dere å se litt på polsk før dere helt bestemmer dere her. De har vel ingen ord uten bokstavene z og w minst tre ganger lett tilfeldig plassert. Dette vil nå jeg påstå er fryktelig tungvindt, men dette er jo heller ikke mitt bord. Dette er vel en sak for Parelius, klarer noen å hoste opp han??
Hakke Hakkespett kanskje?- som fugle- og hacke-minister.
Driver du og ypper deg med Hødvingen du da...neppe lurt vet du... hva gikk det ut på da?HFS is back...
I'am back!!!
Etter en opprivende disput med høvdingen sist fredag (like før Tyrkeren kom...) ble jeg bannet fra HFS. Det ser ut som om at høvdingen har latt nåde gå for rett og jeg slipper å gå av som konspirasjonsminister! Jippi!
For se om jeg kommer opp med en riktig god konspirasjon om tyrkeren og hackingen.
KK
Litt tregt??Er det bare meg, eller går det litt tregt her i dag?
Visst har jeg vel kone! Hvorfor tror du ellers at jeg måker snø? Hun er tross alt sjef for snømåkingen, mens jeg ligger på nesten-meningsberettiget-men-fullt-operativt-ansvar-nivået.Nei ingen forventer val at du skal sprette rundt her gamle gutt... ;D
Litt forsiktig med snømåkingen, må ikke slite deg ut med slikt, har du ikke kone..?
Ikke så fort i svingene nå!! Det må da være enda bedre å kunne komme på jobben kl 0900 og slutte kl 1500.Vi vedtar at ingen skal jobbe før 9. Så kan man heller holde på A-menneskene sin avslutning av arbeidsdagen ved å slutte klokken 3, så bør vel alle være fornøyd. Det er dette man kaller kompromiss.
Du er bare operatøren, mens hun er prosjektlederen, jeg forstår. Greit med arbeidsfordeling, så får du trimmet litt og, blir vel litt dvask av all den stillesittingen sånn til vanlig... ;DVisst har jeg vel kone! Hvorfor tror du ellers at jeg måker snø? Hun er tross alt sjef for snømåkingen, mens jeg ligger på nesten-meningsberettiget-men-fullt-operativt-ansvar-nivået.
![]()
![]()
Ikke så fort i svingene nå!! Det må da være enda bedre å kunne komme på jobben kl 0900 og slutte kl 1500.
Så kan jo A-menneskene ta økta fra kl 0700 til kl 1700. De er jo så godt i gang med å jobbe at de sikkert ikke merker de ekstra timene likevel.
![]()
![]()
![]()
Tyrker?? Selvsagt var det noen i BB's vennskapskrets som "plantet" denne. På samme måte som drapstruslene mot Valla, kom fra henne selv. Litt noia og konspirasjonsteori må vi da for fxxx meg ha her........HFS is back...
I'am back!!!
Etter en opprivende disput med høvdingen sist fredag (like før Tyrkeren kom...) ble jeg bannet fra HFS. Det ser ut som om at høvdingen har latt nåde gå for rett og jeg slipper å gå av som konspirasjonsminister! Jippi!
For se om jeg kommer opp med en riktig god konspirasjon om tyrkeren og hackingen.
KK
Vi skal ikke forenkle!Jeg for min del synes at man gjerne kan Huffman-kode språket for å få korte formuleringer. SMS-språk er jo en start på d, e d ik?![]()
;D ;D ;DN e vl ik krot formu nødvendgivi enekl nn d seprå vi ha i da. Kodingn ger d potnislt mr komplis, fakti.
Beklager, vi hakke noen hakkespett her i HFS-partiet.Hakke Hakkespett kanskje?
Før vi begynner å tenke på forslaget, må vi få forklart betydningen av ordet "permutere". Men jeg sier bare: Hvis "permutere" gjør det samme med regjeringens taletrengte medlemmer som "mute"-knappen på forsterkeren gjør med lyden fra stereoanlegget, er svaret helt sikkert "nei".Kanskje regjeringens medlemmer må lære seg å permutere, så vi uforstyrret kan fortsette samtalene?