HFS partiet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kanskje vi skal prøve å redde denne lille tassen...

Han heter Knut..

Destiny.. :)
Veldig god ide’, men nå er du i ferd med å rote deg inn i en annens departement, nemlig bamsemann (som du forøvrig minner litt om, riktig hyggelig fyr det og, men tror han stort sett har kontroll på trådsnellene sine.. ;))
Han er nok ennå i dvale, han slet fælt med søvnen lenge, for det var så varmt og fint i luften, men nå har han vært borte en god stund så han sover nok godt. I hans fravær bør vel kanskje noen steppe inn og ta vare på hans hjertesaker, som selvsagt er bamsesaker, han er en dyktig leder for bamsedepartementet. Vil nok tro at det hadde vært hans førsteprioritet å få reddet denne tassen. Knut ja, sånn et trivelig navn og alt, det var en tid her inne jeg fikk inntrykk av at alle her het Knut.
Hva skal vi gjøre med han om vi får reddet han synes du, han er kanskje litt vanskelig å ha i hus? Eller har du erfaring med sånne?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.761
Jeg er bekymret, dypt bekymret. Fler av våre ministere er forsvunnet. Bortevekk. Affa forsvant etter julebordet, Honkey rakk såvidt akekonkuransen før han ble borte og Bamsemann er liksom i dvale, men hiet er tomt. Kunne stasminisera vennligst informere om hva som skjer? Er det agenter fra en fiendentlig makt som står bak? Er det Bush eller Putin eller kanskje Bin Laden?
Kan det være Siv? :eek:

O

OldBoy

Gjest
Kunsten er å være borte akkurat lenge nok.

For lite fravær, og man blir plagsomt tilstede, samtidig som man sliter seg ut...... og motsatt hvis man skygger helt unna.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg er bekymret, dypt bekymret. Fler av våre ministere er forsvunnet. Bortevekk. Affa forsvant etter julebordet, Honkey rakk såvidt akekonkuransen før han ble borte og Bamsemann er liksom i dvale, men hiet er tomt. Kunne stasminisera vennligst informere om hva som skjer? Er det agenter fra en fiendentlig makt som står bak? Er det Bush eller Putin eller kanskje Bin Laden?
Kan det være Siv?  :eek:

Ja du kan så si…
Affa trakk seg fra posten før han forsvant, tror han må ha hatt noen traumatiske barndomsopplevelser med Ole Brumm eller Nasse, for det var dette som fikk han til å trekke seg. Valentino trakk seg vel av samme grunn, ikke vet jeg hva det er som er så skummelt med Ole og Nasse, men enkelte er nå engang litt sarte.
Honkey er blitt litt ustabil han og, først forsvant han, så kom han igjen, og nå er han borte igjen. Men kanskje er grunnen til enkeltes forsvinning rett og slett det at de er så oppslukt i arbeidet med ministerposten sin at de ikke har tid til å komme innom? Noen er på reise, andre sitter med nesen i kontorarbeid, hva vet jeg…
Kanskje de er i gang med store og viktige reformer?

Nå kan jeg også fortelle dere at det ser ut til at Knut er reddet… Vi kan puste lettet ut. Hurra for Knut. :D
Og siden vi har vår egen Knut her på HFS, foreslår jeg at vi feirer dette med å utnevne Knutinh til å være vår egen kjære kosemaskot. Vi trenger en maskot gjør vi ikke??

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/21/495698.html

Du da Pinki, hvordan går det med ditt departement? Har du styr på alle figurene dine?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.761
Du da Pinki, hvordan går det med ditt departement? Har du styr på alle figurene dine?
Joda, det går på et vis. Det er mye å holde styr på, alt fra rappkjeftede ender til egosentriske superhelter. Innimellom der har vi hele floraen av mer eller mindre rare dyr, noen alkoholikre og andre dypt innvolvert i politiske skumlerier. Heldigvis er jeg utstyrt med viskelær og korrekturlakk så de har respekt for meg.
Hvis du har politimester Bastian i nærheten så si fra at jeg trenger litt hjelp. Det er en hallik i Andeby som bør arresteres.
Stygg sak som kommer til å sende sjokkbølger over hele verden.

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
345
Torget vurderinger
1
Jeg skal ta over bamsemanns oppgaver ettersom han er borte fra regjeringen..

Jeg skal også prøve å finne de bortkomne medlemmene med full innsats...

Om det er Bush, Bin Laden eller Putin..... tja det kan bli innviklet å finne ut ja.... en ypperlig oppgave for en innviklingsminister.....

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Politimester Bastian snakket jeg så vidt med her om dagen, stakkars fyr, han hadde vært uheldig. Først måtte han av gårde og ta stivkrampesprøyte, for tror du ikke løven hadde bitt han? Og ikke nok med det, to dager seinere så ble hans venstre storetå overkjørt av trikken, så han er sykmeldt i 14 dager. Men trøsten er at i hans sted vikarierer tante Sofie, og hun ordner opp kan en si.

Så jeg skal sende henne over til Andeby, hallikvirksomhet skal vi definitivt ha oss frabedt, fysj.

Kjekt er det også at du tar såpass seriøst på oppgavene, det er virkelig et mysterium hvor alle disse ministerne våre er blitt av. De kan være lokket inn i hulen til Bin laden, Putin er definitivt en slu rev, hvem vet hva han kan ha funnet på og Bush kan ha geleidet de inn en feil dør så de aldri fant veien ut igjen… De er nok litt i overkant troskyldig disse ministerne våre, og reiser man rundt i den store verden så er det ikke reint få farer som truer. Uff, jeg håper virkelig ikke det er hendt dem noe.

Vups… jeg oppdaget plutselig at bamsemann er borte fra sentralen, det var da virkelig trist, hva skjedde med han, har noen vært stygg og sagt at han var tjukk eller noe…?   :'(

Kjekt om du vil ta over bamsedepartementet Destiny, til bamsemann eventuelt dukker opp igjen.

Nei og nei, søte, snille, hyggelige bamsemann, hva i alle dager kan ha skjedd der da… dette må du komme til bunns i Destiny..
Vi får håpe at han bare har forelsket seg i en isbjørn og flyttet til Nordpolen...

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
345
Torget vurderinger
1
Ikke så trist nå komponenten, på med smilet igjen :D

Dette skal vi nok finne ut av...

Jeg skal legge meg i selen som det heter..

Oppdraget er 1. prioritet...

Ha en fin og avslappende helg nå, så kommer jeg tilbake med en rapport på mandag..

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Sv: HFS partiet

Det er vel på tide å fortsette… vi har vel hatt lang nok påskeferie nå…? ::)

Vi må jo begynne å tenke på valgkampen… Hva skal vi ha som hjertesaker synes dere?

Er alle ministerne med oss? Det har vært noe ustrukturert i det siste, det tar jeg på meg, beklager det. :-[

Vi har mistet Bamsemann… men har fått en ny i hans sted, Destiny, som har lovet å ta over bamsesakene. Supert! :D

Vi var vel så vidt kommet i gang med planleggingen av vårfesten før den store flyttesjauen, det var Oddgeir, Spiralis og jeg som er påmeldt så langt, vi tar gjerne imot flere påmeldinger. 8)

Og så var Slowmotion litt bekymret for den språklige utviklingen. Noe å ta fatt i i valgkampen kanskje?

Bytrærne er klare nå Gjestemedlem? Det er fint pyntet her i alle fall, du har gjort en god jobb! :)

Hvor er Oldboy? Hvor er Psyklisten? Hvor er A-Arve? Hvor er Honkey? Hvor er Kabeldrageren? Hvor er Styx? ???

Dette er omtrent som å være på tur med de på jobben… alltid noen om skal rote seg bort på veien. Surrer de rundt på gamle HFS ennå eller mistet de retningen? :eek:

ernie70

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2007
Antall liker
39
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1

Siden jeg ikke tror på å dele så forlanger jeg å være fordelings minister. Dvs ene fordelings minister :D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

ernie70 skrev:
Siden jeg ikke tror på å dele så forlanger jeg å være fordelings minister. Dvs ene fordelings minister :D
Ah! En ny minister. :) Velkommen! :)

Hyggelig. Fordelingsminister... det har vi ikke så det passet bra. Men... er det ikke litt vanskelig å være fordelingsminister når man ikke liker å dele? Kanskje det hadde passet bedre med grådighetsminister..? Det har vi nemlig heller ikke.

Det er opp til deg, jeg prøver bare å få alle til å passe til stillingen etter beste evne. Skal innrømme at Affa som likestillingsminister kom noe dårlig ut...men man lærer... :D

PS. Vi trenger en festarrangør til sommerfesten.. noen som påtar seg??

ernie70

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2007
Antall liker
39
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1

Nei nei
Jeg fordeler bare ALT til meg ;D
Eneste er at dersom jeg også blir festarrangør også så blir nok det litt stusselig... Bare meg :D

ernie70

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2007
Antall liker
39
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1

Grådighets minister var så negativt, nei det vil jeg ikke være ::)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

ernie70 skrev:
Nei nei
Jeg fordeler bare ALT til meg ;D
Eneste er at dersom jeg også blir festarrangør også så blir nok det litt stusselig... Bare meg :D

Du kan få et bittelite departement, men et bittelite budsjett som du kan fordele som du selv vil. :)

Festarrangør tror jeg vi overlater til noen andre. Vi skal ha en skikkelig fest vet du... er enig i at om du får alt, så blir det en tanke stusselig. Men du skal selvsagt få komme, om du klarer å oppføre deg altså. Vi kan ta et lite kurs i forkant, sånn at du kan lære litt takt og tone og gode manerer, så blir nok dette bra.

Har du noen venner?

Enig i det med grådighetsminister, hørtes ikke helt bra ut. Enefordelingminister kan vi kalle det. Greit? :)

ernie70

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2007
Antall liker
39
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1

;D ;D ;D
Jeg har masse kjøpte venner. Teller de?

Et bittelite departement, med et bittelite budsjett er akkurat hva jeg har ønsket meg!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

(Ler meg i hel, den var vanvitttig morsom)

Takker ja til Enefordelingminister :D ::) ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

ernie70 skrev:
;D ;D ;D
Jeg har masse kjøpte venner. Teller de?

Et bittelite departement, med et bittelite budsjett er akkurat hva jeg har ønsket meg!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

(Ler meg i hel, den var vanvitttig morsom)

Takker ja til Enefordelingminister :D ::) ;D
Klart de teller, men det går ganske mange på dusinet. Og det er greit å ha noen av gratis-sorten og... De er liksom litt mer stabile i trange tider.

Da sier vi det: Enefordelingsminister. Velkommen i regjeringen. Kanskje kan vi bruke deg litt som konsulent og?

En som er vant til å fordele mest til seg er vel ganske god med økonomi og vet hvor man får mest for pengene? Kanskje du kan være med når vi skal handle inn til festen, vise vei og sånn?

Tror dette skal gå strålende. Mulig Destiny trenger litt hjelp med Bamsedepartementet og, vi mistet en av våre beste ministere der, og det er litt som å hoppe etter Wirkola å ta over der. Men det kan vi komme tilbake til.

Nå må jeg visst legge meg så jeg er frisk og opplagt til ny dyst i morgen.
God natt! :) :-*

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Hvordan forholder partiet seg til det som foregår i midtøsten i disse dager da? Mistenkelig fraværende kan det se ut som.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
11.161
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Kan jeg få være barokkminister? Pliiiizzzzzzzz?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
el_mariachi skrev:
Hvordan forholder partiet seg til det som foregår i midtøsten i disse dager da? Mistenkelig fraværende kan det se ut som.
Hektisk møtevirksomhet.
Vår store leder vil komme med en pressemelding distribuert gjennom HFS ganske snart.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
erato skrev:
Kan jeg få være barokkminister? Pliiiizzzzzzzz?
Som integreringsminister ser jeg svært velvillig på Deres forespørsel om integrering. Dette kabinettet trenger så absolutt en barokkminister. ;)

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
11.161
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
oddgeir skrev:
el_mariachi skrev:
Hektisk møtevirksomhet.
Vår store leder vil komme med en pressemelding distribuert gjennom HFS ganske snart.
Gaza må vel snart være bombet tilbake til barokken. Så hvorfor er ikke barokkministeren involvert?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
erato skrev:
Gaza må vel snart være bombet tilbake til barokken. Så hvorfor er ikke barokkministeren involvert?
Godt å se at du allerede er i fullt arbeid. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
HFS-partiet jobber hektisk og intenst i disse dager med å finne en løsning på krisen i Midtøsten ja… Vi har nå sittet døgnet rundt i en hytte på Trysil, og er i ferd med å utarbeide Trysil-avtalen, som vi regner med vil revolusjonere, og stoppe, ikke bare krisen i Midtøsten, men også alle andre kriser i verden. Dette vil bli saker som man aldri før har sett maken til… sier ikke mer foreløpig, kan ikke lekke for mye fortrolig informasjon heller… 8)

Barokkminister, det er akkurat hva jeg lenge har tenkt at vi trenger, og for en flaks, her kommer Erato og ønsker seg stillingen. Så vi kan bare si velkommen til vår nye barokkminister!!! :) :-*

Angående Gaza venter vi litt, og ser hvordan Trysil-avtalen vil bli mottatt.

Skulle vi ikke hatt en sommerfest snart? Erato kan jo kanskje stå for musikken...?

Vi bør vel kanskje tenke på å begynne valgkampen snart og.
Hvilke hjertesaker skal vi satse på for høsten valg synes dere??

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
bambadoo skrev:
Skal det være nyvalg snart?
Det er jo valg til høsten, men det er jo lokalvalg, stortingsvalget er jo først om 2 år.Men det er jo viktig å få inn folk også lokalt, og derfor bør alle stille mest mulig opp så våre lokalpolitikere kan gjøre det best mulig.

Hva med deg, du har vel ingen post så vidt jeg husker, vi har alltids noe ledig.
Du kan jo f.eks være valgkampdirektør, det har vi veldig bruk for i disse dager... :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
erato skrev:
Barokkministeren søker herved om farskapspermisjon og kontantstøtte:

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,12131.msg255206/topicseen.html#new
Oj, oj, så fine... :-*

Jeg er veldig glad i katter, så det er klart at barokkministeren skal få farskapspermisjon og kontantstøtte. Blir jo en del det, med 4 stykker.

Håper bare at dette er mulig å kombinere med din nye stilling, du har en krevende jobb foran deg vet du. Om du har behov for det kan jeg være barnevakt... :) Har dessverre ikke katt selv for tiden, da enkelte familiemedlemmer hevder å være allergisk. Lurer litt på om allergien kanskje er mest mental... ;)

Vi skulle vel egentlig hatt en katteminister og når jeg tenker meg om... ::)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Det har ikkje vore så stor arbeidsmengd på regjeringskontoret kontora mine, så eg kan ta jobben med å vere katteminister. Men kamelminister får andre ta.
Det er greit, du skal få denne jobben... men da skal det jobbes!!!

Kamelministerjobben er ennå ledig ja...det er jo faktisk en veldig viktig post, hvem vil ha den??

Det jeg mest av alt trenger nå er en ministerminister, som kan holde oversikt over alle ministerne mine, jeg føler at ting er i ferd med å glippe litt her nå, har rett og slett ikke helt oversikt over hvem som er med her lenger... :eek:

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.429
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Det har ikkje vore så stor arbeidsmengd på regjeringskontoret kontora mine, så eg kan ta jobben med å vere katteminister. Men kamelminister får andre ta.
1. Det er greit, du skal få denne jobben... men da skal det jobbes!!!

2. Kamelministerjobben er ennå ledig ja...det er jo faktisk en veldig viktig post, hvem vil ha den??

3. Det jeg mest av alt trenger nå er en ministerminister, som kan holde oversikt over alle ministerne mine, jeg føler at ting er i ferd med å glippe litt her nå, har rett og slett ikke helt oversikt over hvem som er med her lenger... :eek:
1. Okei! Bisniss as jusuell!
2. Kva med han vegetarianaren? Det må då vere midt i blinken?
3. Det er slikt ein har sekretariat til. Her melder eg meg IKKJE frivilleg...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
En liten oppsumering på ministerne i denne eminente regjeringen.

Jeg er IKKE sikker på om jeg har fått med meg alle, da min sekretær dessverre har vært langtidssykemeldt og ting har gått litt over styr, mye grunnet Trysilavtalen.
Men dette er, etter beste evne, en oversikt over ministerne. Og om noen er utelatt beklager jeg det på de sterkeste, og håper dere vil opplyse meg om fadesen, uten å bli altfor fornærmet over min noe sviktende hukommelse.

Komponenten- Statsminister, smådemokratisk og ganske snill diktator.

Oddgeir- Integreringsminister og mulig veskebærer.

Audiophile-Arve Kabel-, samferdsels- og fiskeriminister+ katteminister

Valentino- Minister for italienske affærer -AVGÅTT

Øyvind J- finansminister

Honkey- olje og energiminister og likestillingsminister

Bamsemann- bamseminister

Knutinh- ekskluderingsminister

Paal Iksom -minister of the inferior ( mindreverdighetsminister?)

Pink Panther- minister for dyr som strengt tatt ikke finnes og tegneseriehelter og fallerte barne-tv-personligheter, samt frafalne HFS’ere

El_mariachi - forsvarsminister

Slowmotion - meningen med livet - minister

Bbking - utenriksminister

Oldboy - diktatoraspirant og nestleder

Zomby - kulturminister

Spiralis- livvakt for Nasse Nøff, og Komponenten

Ivar Løkken- Legaliseringsminister

Boffen- overvåkingsminister

Parelius - minister for tåkeprat og new-speak

Thomas1- bohem/anarkistminister

Affa- justisminister -AVGÅTT

Lomt – helseminister

Tkr- elektrostatsminister

Kabeldrager - konspirasjonsminister

Psyklisten - regjeringspresident

Styx: ??

Gjestemedlem- Minister for bytrær og offentlige irettesettelser

Mazzy star- Oppsporingsminster

Destiny- innviklingsminister og vikarierende bamseminister

Erato- Barokkminister

Ernie70- enefordelingsminister

Roffe- komplikasjonsminister

...så får vi håpe at vi klarer å holde styr på denne gjengen til min sekretær er tilbake...

De av dere som faktisk har gjort noe i det siste må gjerne komme med tilbakemelding...sekretæren min nekter å oppgi passordet til pc'en, så jeg har ikke helt tilgang på all informasjon...

G

Gjestemedlem

Gjest
Siden bytrærne stort sett har oppført seg bra i året som gikk vil jeg be om en forfremmelse.

Allvitende Orakel og Sjef for de Hemmelige Tjenestene ville være midt i blinken.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gjestemedlem skrev:
Siden bytrærne stort sett har oppført seg bra i året som gikk vil jeg be om en forfremmelse.

Allvitende Orakel og Sjef for de Hemmelige Tjenestene ville være midt i blinken.
Etter nøye overveielse er det under tvil godtatt. Det var det med allvitende orakel som virket noe drøyt, men du skal få prøve deg. ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Gjestemedlem skrev:

Etter nøye overveielse er det under tvil godtatt. Det var det med allvitende orakel som virket noe drøyt, men du skal få prøve deg. ;)
Ye of little faith!

For å demonstrere min krystallkule skal jeg svar deg på ett spørsmål.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gjestemedlem skrev:
Komponenten skrev:
Gjestemedlem skrev:

Ye of little faith!

Wow

Hvilken farge har jeg på jakken jeg har på meg i dag?

K

kbwh

Gjest
(groggy fra den intravenøse Baroloen)

Denne bamseministeren din har jo gjennoppstått som Destiny. Skal han bli sjebneminister nå?

(Maria! Bytt flaske!)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Valentino skrev:

Denne bamseministeren din har jo gjennoppstått som Destiny. Skal han bli sjebneminister nå?

(Maria! Bytt flaske!)
Ja, det er derfor Destiny har overtatt departementet.
Skjebneminister kan han også få være om det ikke blir for mye for ham...men vil jo ikke slite ham helt ut heller da..
Du da kjære, er du klar for gjeninntreden i regjeringen? :-*

Din gamle post er ennå ledig, men om du vil kan du få en annen.
Hvem er Maria? Er du innlagt eller noe? Ikke syk vel?? :eek:

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Gjestemedlem skrev:
Komponenten skrev:
Gjestemedlem skrev:

Ye of little faith!

Wow

Hvilken farge har jeg på jakken jeg har på meg i dag?
Litt varmt for jakke i dag, men hvis ikke det er et lurespørsmål har du nok på deg en lyseblå.

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
345
Torget vurderinger
1
Hei alle venner i HFS...

Jeg har jo tatt på meg jobben som innviklingsminister, og det passer jo bra etter som jeg har lett for å vikle meg inn i ting...

Etter en lengre passiar med spagettikoking på søndag uten å ha smør i kjelen, slik at pastaen ble ganske seig, og bandt seg sammen til en lang tråd med styrke som et edderkoppnett på dop fikk jeg viklet meg inn i denne tråden, og ble ikke frigjort før på mandags morgen når spagettitråden endelig mistet sin styrke.

Er nå atter fri og klar for nye oppdrag, og etter at ake oppdraget gikk fløyten må vi vel finne en ny og like viktig sak med felles mål...

P.S. Knut har klart seg bra....

K

kbwh

Gjest
Komponenten skrev:
Valentino skrev:

(Maria! Bytt flaske!)
Ja, det er derfor Destiny har overtatt departementet.
Skjebneminister kan han også få være om det ikke blir for mye for ham...men vil jo ikke slite ham helt ut heller da..
Du da kjære, er du klar for gjeninntreden i regjeringen? :-*

Din gamle post er ennå ledig, men om du vil kan du få en annen.
Hvem er Maria? Er du innlagt eller noe? Ikke syk vel?? :eek:
Dette er vel Maria XLVI. Jeg kan ta over Ministeriet for Trestjernerslakksniffing inntil videre om Stasministeren finner det formålstjenlig.
Nå overtar Maria VII. Natten er ung!

Topp Bunn