Komponenten
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.08.2005
- Antall liker
- 6
Hm.. et allvitende orakel burde kunne skille ut et lurespørsmål...Gjestemedlem skrev:Litt varmt for jakke i dag, men hvis ikke det er et lurespørsmål har du nok på deg en lyseblå.Komponenten skrev:WowGjestemedlem skrev:Ye of little faith!Komponenten skrev:Etter nøye overveielse er det under tvil godtatt. Det var det med allvitende orakel som virket noe drøyt, men du skal få prøve deg.Gjestemedlem skrev:Siden bytrærne stort sett har oppført seg bra i året som gikk vil jeg be om en forfremmelse.
Allvitende Orakel og Sjef for de Hemmelige Tjenestene ville være midt i blinken.
For å demonstrere min krystallkule skal jeg svar deg på ett spørsmål.
Hvilken farge har jeg på jakken jeg har på meg i dag?
Men du har omtrent rett, mellomblå, men det får gå, er vel et definisjonsspørsmål.
Du er ansatt, på prøve.
Fryktelig så du klarte å klure det til med pastaen da Destiny.. veldig fokus på pasta her inne sånn generelt.. Selv foretrekker jeg lasagne, det er også ganske trygt når det kommer til vikling... Prøv det du.
Trestjerneslakksniffing høres ut som et noe underlig departement Valentino, hva driver man med der da?
Man om du ser det som nyttig skal ikke jeg stikke kjepper i hjulene, vi kan alltids opprette et slikt om du føler behov for det. Du er ansatt. Men alle dise damene dine vet jeg ikke helt om du får dra med deg... Har de noen kvalifikasjoner??
Akingen gikk skeis ja, det var jo synd. Men vi gir ikke opp så lett, forslag om sommerlige aktiviteter og sysler vi burde hive oss på?