Nå skal ikke jeg spille dum, jeg skjønner godt hva du sikter til. Det er ikke kablene som er rare, de er stort sett like over hele vår klode, det er pluggene som er ulike.He, he vil det si at jeg bør skygge banen her PAR. De kablene jeg så var slike som disse rare engelskmennene bruker . Rart svenskene ikke ordnet det og..eller ike så rart likevel..he,he dumme svensker
Nå er vel dette strengt tatt ingen elektronisk jobb, snarere elektrisk... Det er store forskjeller derÅ koble en ledning til en stikker er det "enkleste" du kan gjøre innen den elektroniske verden.
He, he, en bommert! Men det er bra vi skjønner hverandre ;DNå er vel dette strengt tatt ingen elektronisk jobb, snarere elektrisk... Det er store forskjeller der
Ikke skyt nå da...
Ja, nå har jeg ikke noe med dette å gjøre. Men vil si til deg hanspf; ikke stress så fælt med dette. Det fortjener ikke John som har gjort en så bra jobb. Du må da forstå at ting tar tid; jeg skjønner fort at du ikke er vant med å bestille ting fra utlandet. Det er jeg; og mitt råd til deg er; om du har det travelt; kjøp over disk i Norge.Hmm synes du bør mase litt på Mr. Law nå John. hvis folk som har bestilt 1 MÅNED etter oss får varene før våre er på vei nesten.. Nå er jeg ikke utålmodig, bare litt oppgitt