Cundis skrev:intermans forslag likte jeg godt! Hvordan blir de med stor S?
edit:
Syns denne er hakket bedre
Cundis skrev:intermans forslag likte jeg godt! Hvordan blir de med stor S?
Høvdingen skrev:Jeg synes også "god lyd gjør livet bedre" var et postivt slagord, og jeg likte den veldig godt.
Gjestemedlem skrev:Fikk en idé og rablet den ned, kan sikkert lage den ordentlig hvis det er noen interesse. Men regner den mer som en morsomhet enn et seriøst bidrag.
Jeg føler den er akkurat på grensen til "destruktiv". Tenk deg:f skrev:Høvdingen skrev:Jeg synes også "god lyd gjør livet bedre" var et postivt slagord, og jeg likte den veldig godt.
Hvorfor ikke: Hva er livet uten god musikk?
Takk, jeg føler meg beæret siden du er proff, og jeg amatørartofdesign skrev:audiolyd: kanskje ikke vinnerelogoer, men du verden så kule.
Fikk skikkelig lys til å trykke på de. Som en powerputton.
Lassern skrev:Et forslag til fra meg også
Flott denne, men hva med oss som bruker pc som musikk-leser (SB, Sono osv.) Her er det jo et forum bare for de med vinyl og cd'er ;DLassern skrev:Takk for det!
Enig i at en rund logo er vanskeligere å implementere, men det burde være mulig i og med at utseende på sidene forøvrig skal justeres.
Har justert bokstavavstander litt og gjort CD´n litt mer gyllen for å tydeliggjøre den.
Hvis logoen blir dreid 90* mot venstre så kommer Hifisentralen mye tydeligere fram.Høvdingen skrev:Jeg synes logoen til Lassern er veldig bra, men jeg lurer på om den ikke er mer egnet for en plateforretning.
Jeg synes det er viktig at ordet Hifisentralen kommer tydelig frem da logoen er det som vil bære mye av førsteinntrykket til siden.
Hvis han fjerner notene blir det enda bedreBaard skrev:Enig med høvdingen, for engangs skyld, meget god logo for en plateforretning. Interman's forslag har jeg stor sans for - slipper attpåtil få kink i nakken av å lese teksten.