Chalshus
Hi-Fi freak
Utrolig at denne får lov til å stå...laban skrev:Noe sånt kanskje ?
Mvh
Laban
Utrolig at denne får lov til å stå...laban skrev:Noe sånt kanskje ?
Mvh
Laban
Ja, det er slik jeg også tenkte. Men så at noen mente "hi-fi" ikke bare handlet om musikk, og at dette ikke bare var et musikk forum.Delle skrev:Angående formuleringen "samlepunkt for lyd og musikk":
I Hi-Fi-sammenheng er det vel slik at de lydene som ikke er musikk, de vil vi helst slippe å høre..
Mvh
IKke BARE et musikkforum? Det er da primært ikke et musikkforum? Det er et forum for utstyr til å spille av musikk. HI FI handler EGENTLIG om utstyret en benytter når en spiller av musikk. Mener jeg.audiolyd skrev:Ja, det er slik jeg også tenkte. Men så at noen mente "hi-fi" ikke bare handlet om musikk, og at dette ikke bare var et musikk forum.Delle skrev:Angående formuleringen "samlepunkt for lyd og musikk":
I Hi-Fi-sammenheng er det vel slik at de lydene som ikke er musikk, de vil vi helst slippe å høre..
Mvh
Jeg har dermed følt at å forholde seg til det gamle slagordet er lettest.
Når alt kommer til alt, så handler vel HiFi egentlig om musikk ???
Ja du har jo rett på et vis der. Men hva BLIR hifi til?.. jo musikktoriamos skrev:IKke BARE et musikkforum? Det er da primært ikke et musikkforum? Det er et forum for utstyr til å spille av musikk. HI FI handler EGENTLIG om utstyret en benytter når en spiller av musikk. Mener jeg.audiolyd skrev:Ja, det er slik jeg også tenkte. Men så at noen mente "hi-fi" ikke bare handlet om musikk, og at dette ikke bare var et musikk forum.Delle skrev:Angående formuleringen "samlepunkt for lyd og musikk":
Mvh
Jeg har dermed følt at å forholde seg til det gamle slagordet er lettest.
Når alt kommer til alt, så handler vel HiFi egentlig om musikk ???
Hvis det siktes til meg her, så vil jeg si at det forstår jeg jo. Og forstår også at i dette forum snakkes det hovedsaklig om komponenter og elektronikk.bjornh skrev:Hi-Fi forbindes nok mest til utstyret vi alle sammen her inne elsker og hater.
Litt justeringer. Kan sikkert flate den enda litt mer om ønskelig.Høvdingen skrev:Logoen er kul, men den blir veldig upraktisk med tanke på størrelsen. Den stjeler mye plass i høyden.
Høvdingen skrev:Jeg vet at mange ikke liker ordet samlingspunkt, men i denne logoen har vi en runding, og hadde det vært mulig å kombinere setningen: "samlingspunkt for hifi og musikk" med denne tegningen. Det kan jo virke nokså naturlig at fyren i stolen sjekker ut hva som skjer på hans daglige samlingspunkt/treffsted eller noe i den duren. Fritt frem for forslag, men forum for lyd og musikk blir liksom ikke helt riktig i denne sammenheng. Hvis vi kunne kombinert det han gjør med selve slagordet. Bare en tanke.