Ja dette er vel et ganske originalt oppsett. Desto mer imponerende å høre resultatet!ErosLoveking skrev:Hi-tech space-age odyssey i symbiose med god gammaldags musikkformidling.
fett!!!!
Ja dette er vel et ganske originalt oppsett. Desto mer imponerende å høre resultatet!ErosLoveking skrev:Hi-tech space-age odyssey i symbiose med god gammaldags musikkformidling.
fett!!!!
My name is Fonso, Al Fonso. "Fonsen" blant venner. En ekte highend- katt. Internasjonal Champion med en stamtavle så lang som armen min.ErosLoveking skrev:eneste jeg ikke liker med bildene, er det derre kattskinnet som stikker seg frem.
Atschjoooo!!!
snufs
No hard feelings!ErosLoveking skrev:For oss som får rennende nese, hovne øyne, kløe og feber bare vi ser ei katt, så er det et "skinn"
ellers er jeg glad i dyr.
Beklager OT.
Ellers ser det meget bra ut. Liker sammensuriumet med ny og gammal teknologi.
Hmm, hannkatt altså...nok en faktafeil fra undertegnede... :tkr skrev:My name is Fonso, Al Fonso. "Fonsen" blant venner. En ekte highend- katt. Internasjonal Champion med en stamtavle så lang som armen min.ErosLoveking skrev:eneste jeg ikke liker med bildene, er det derre kattskinnet som stikker seg frem.
Atschjoooo!!!
snufs
Kattskinn?
My ass!
mvh
Det er den eneste faktafeilen jeg kan se...kjoenik skrev:Hmm, hannkatt altså...nok en faktafeil fra undertegnede... :tkr skrev:My name is Fonso, Al Fonso. "Fonsen" blant venner. En ekte highend- katt. Internasjonal Champion med en stamtavle så lang som armen min.ErosLoveking skrev:eneste jeg ikke liker med bildene, er det derre kattskinnet som stikker seg frem.
Atschjoooo!!!
snufs
Kattskinn?
My ass!
mvh
Den pallejekken du gjemmer bak ryggen din vil avsløre deg. De høyttalerne veier 135 kg/stykk. ;DR.E.S. skrev:En gang skal jeg sende tkr ut etter avisa, så skal jeg låse igjen døra bak ham og flytte høyttalerne lenger ut på gulver, slik at de blir stående i framkant av døra på venstre side og inntil veggen ved siden av peisen til høyre.
Roy
F... og, da må jeg begynne å pumpe jern også, ikke bare denne løpinga ;Dtkr skrev:Den pallejekken du gjemmer bak ryggen din vil avsløre deg. De høyttalerne veier 135 kg/stykk. ;D
Da er jeg ikke sikker på om engang dyrelegen kan redde deg...R.E.S. skrev:F... og, da må jeg begynne å pumpe jern også, ikke bare denne løpinga ;Dtkr skrev:Den pallejekken du gjemmer bak ryggen din vil avsløre deg. De høyttalerne veier 135 kg/stykk. ;D
Roy
"Det vil nok medføre unødig lidelse å la gamle Roy få leve videre! Jeg kan jo ikke pålegge deg noe som helst, men jeg synes nå at han burde få slippe... Han er gammel og mett av dager." ;Dkjoenik skrev:Da er jeg sikker på om engang dyrelegen kan redde deg...R.E.S. skrev:F... og, da må jeg begynne å pumpe jern også, ikke bare denne løpinga ;Dtkr skrev:Den pallejekken du gjemmer bak ryggen din vil avsløre deg. De høyttalerne veier 135 kg/stykk. ;D
Roy
;Dtkr skrev:"Det vil nok medføre unødig lidelse å la gamle Roy få leve videre! Jeg kan jo ikke pålegge deg noe som helst, men jeg synes nå at han burde få slippe... Han er gammel og mett av dager." ;Dkjoenik skrev:Da er jeg sikker på om engang dyrelegen kan redde deg...R.E.S. skrev:F... og, da må jeg begynne å pumpe jern også, ikke bare denne løpinga ;Dtkr skrev:Den pallejekken du gjemmer bak ryggen din vil avsløre deg. De høyttalerne veier 135 kg/stykk. ;D
Roy
mvh
Hvorfor dra til Sveits, når man har en villig dyrlege på Vestlandet ;D ;D ;Dtkr skrev:"Det vil nok medføre unødig lidelse å la gamle Roy få leve videre! Jeg kan jo ikke pålegge deg noe som helst, men jeg synes nå at han burde få slippe... Han er gammel og mett av dager." ;Dkjoenik skrev:Da er jeg sikker på om engang dyrelegen kan redde deg...R.E.S. skrev:F... og, da må jeg begynne å pumpe jern også, ikke bare denne løpinga ;Dtkr skrev:Den pallejekken du gjemmer bak ryggen din vil avsløre deg. De høyttalerne veier 135 kg/stykk. ;D
Roy
mvh
Om ikke så lenge...Gago skrev:bærer ravnen gyldne drømmer på vingene sine?
R.E.S. skrev:Hvorfor dra til Sveits, når man har en villig dyrlege på Vestlandet ;D ;D ;Dtkr skrev:"Det vil nok medføre unødig lidelse å la gamle Roy få leve videre! Jeg kan jo ikke pålegge deg noe som helst, men jeg synes nå at han burde få slippe... Han er gammel og mett av dager." ;Dkjoenik skrev:Da er jeg sikker på om engang dyrelegen kan redde deg...R.E.S. skrev:F... og, da må jeg begynne å pumpe jern også, ikke bare denne løpinga ;Dtkr skrev:Den pallejekken du gjemmer bak ryggen din vil avsløre deg. De høyttalerne veier 135 kg/stykk. ;D
Roy
mvh
Roy
Du kan godtl få ligge på benken min og snakke om det. Kan til og med tilby et psykodrama med deg og byttedjevelen i hovedrollene. Som en ekstra bonus kan jeg ta så fett betalt at du slipper å tenke på å bytte noe som helst fordi du ikke har råd. Bare ring, du.Gago skrev:vet ikke om jeg tør å kikke innom denne tråden noe mer, kjoenik.
blir liksom litt urolig og kjenner byttedjevelen hamrer løs inni hodet mitt.
Besnærende tanke, men jeg har ikke så mange monoplater. En grei arm med en MM-pickup derimot, det kunne vært kjekt til noen av de innspillingene hvor man ikke ønsker å høre alt som er på plata.olllie skrev:Litt av en spiller!! Du skal selvsagt montere en arm nr.2 med mono pickup, sant??
Vi må få noen intimbilder!!!
Kan ikke si at jeg kjenner ham nei, men jeg kjenner ham igjen. Thomas Wosnick, konstruktøren av spilleren.Elektron skrev:Gratulerer så mye. Kjenner du personen på bildet?
Elektron
Gratulerer med spilleren. Den ser flott ut på audio magic reolen.kjoenik skrev:
Fikk bare spilt én plate på meget moderat lydnivå i går men det låter lovende!
Denne fikk æren av første snurring
En deilig plate med dempet singer-songwriter musikk.
Dette ser veldig bra ut!!! Gratulererkjoenik skrev:Fikk bare spilt én plate på meget moderat lydnivå i går men det låter lovende!
Denne fikk æren av første snurring
En deilig plate med dempet singer-songwriter musikk.
Da blir det saker ja!Gago skrev:mbare:
takk for tilbudet, men jeg tror heller jeg begår litt selvterapi.
kjoenik:
neida, jeg kommer nok ikke til å dille med platespillerbytting med det første. er fornøyd med avid'en, og har såpass lite referanser når det gjelder platespillere at jeg nødig begir meg ut på noe krumspring på den fronten.
gleder meg til å lese om lytteinntrykkene dine, jeg får nesten ikke nok av disse bildene.
virkelig lekre saker.
og snart er vel golden dreams på plass også, DA blir det moro, da.
Jøss Elektron, personlig møte med TW. Jeg har en følelse av at en, eller flere, av medlemmene i Fjellsiden Lydlaug kommer til å hive seg på analog-bølgen!Elektron skrev:Kanskje litt privat men et fuktig nachspiel i 08.
Elektron
kjoenik skrev:Nå har mormor duppa av (har ikke sjekket om hun puster) og jeg har nesten snurret meg gjennom Carmen Suites (får sjekke puls og pust når plata er ferdig).
Mange takk Karlinn! Du får komme å høre på den når jeg har fått forsterkerne på plass!Karlinn skrev:Gratulerer med spilleren. Den ser flott ut på audio magic reolen.
Takk! Takket være deg slipper jeg å bare sitte og se på spillerenHSobstad skrev:Dette ser veldig bra ut!!! Gratulerer