lassemann
Hi-Fi freak
Du frister meg nå, både med vin og vinyl
Når vi er kvitt koronaen så håper jeg inderlig et treff kan gjennomføres. Jeg tror du hadde likt å se preampen VegardW. Det bør jo være en eller annen interesse vi kan snakke om . Gikk forresten forbi en TR6 i nabolaget for ikke lenge siden ... Mange gilde naboer.Du frister meg nå, både med vin og vinyl
Tror nok vi kan enes om et par interesser eller tre Ja, den preampen hadde det vært artig å ta i nærmere øyesyn, sammen med et par biler... Det ble en chilener i glasset og Mozart på snurra her..Når vi er kvitt koronaen så håper jeg inderlig et treff kan gjennomføres. Jeg tror du hadde likt å se preampen VegardW. Det bør jo være en eller annen interesse vi kan snakke om . Gikk forresten forbi en TR6 i nabolaget for ikke lenge siden ... Mange gilde naboer.
Vi har alle våre svake øyeblikk -«there’s a crack in everything, thats how light gets in». God romjul/bedringDet er så man gremmes på egne vegne. Flørte med lett hifi? Voksen mann burde vite bedre.
Sannheten er at du er haren, og vi rundt deg skilpaddene!Så står man altså ikke helt på stedet hvil.
Den står här. En personlig favorit och en av de som spelas oftast. Fosse har hört den här, men det är så längesedan nu att det må göras något med.
Tror kanskje at jeg har fortalt om det før, men for mange år siden dro jeg til sutterud for å få byttet pakning på min gamle seiko turtle slik at jeg kunne dykke med den.Poenget er altså et tips til de klokkeinterresserte. Her i huset har vi forlatt Bjerke, og Sutterud (Supperud/Suppehue) skal aldri besøkes igjen (sistnevnte dreit seg ut ca 5 ganger på tre ur). Nåvel, poenget var ikke å snakke drit, men Sutterud var slik en gjentakende dårlig erfaring at det nesten kan sammenlignes med å levere stereo til reparasjon et sted mellom Drammen og Kongsberg.