Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 14.004
Herlig knippe med Pink Floyd
Samme knippe foreligger her nede på vinyl med unntak av "Division Bell".
Kjøpte den siste remix/repressen av DSOTM skiva for et par år siden.
Den gruser min gamle Mobile Fidelity pressing som jeg aldri helt har fått taket på, kontra originalen.
Det jeg finner snodig med RIAAer er hvorfor ikke det foreligger flere av sorten med balansert inn-, og utganger.
EAR 324 kjenner jeg jo til har balansert ut, men at Luxman og Accuphase har det også viste jeg ikke (har ikke sjekket i dybden heller).
Når jeg sjekker etter på min aldrende og rudimentære teflondisk, så har vel Avid et RIAA trinn som tar det meste - Pulsare II.
Jeg har for meg at EAR 324/DP 2.2R ikke ligger så langt fra hverandre klangmessig, dog gjenstår det og verifisere "in situ".
Åtte boks løsningen for å få lyd via kverna i Tanoyene står det respekt av.
Jeg tror vi snakker 1 ordens NERD med tonegaffel og eikeløv
Hehehehe...du har et meget spennende "hot rodda" oppsett unge mann.
Tror ikke jeg hadde turt å leve med det der mtp at jeg ville glemt meg en sen aften etter å ha slumret foran dumboksen med litt armagnac i nepa.
Samme knippe foreligger her nede på vinyl med unntak av "Division Bell".
Kjøpte den siste remix/repressen av DSOTM skiva for et par år siden.
Den gruser min gamle Mobile Fidelity pressing som jeg aldri helt har fått taket på, kontra originalen.
Det jeg finner snodig med RIAAer er hvorfor ikke det foreligger flere av sorten med balansert inn-, og utganger.
EAR 324 kjenner jeg jo til har balansert ut, men at Luxman og Accuphase har det også viste jeg ikke (har ikke sjekket i dybden heller).
Når jeg sjekker etter på min aldrende og rudimentære teflondisk, så har vel Avid et RIAA trinn som tar det meste - Pulsare II.
Jeg har for meg at EAR 324/DP 2.2R ikke ligger så langt fra hverandre klangmessig, dog gjenstår det og verifisere "in situ".
Åtte boks løsningen for å få lyd via kverna i Tanoyene står det respekt av.
Jeg tror vi snakker 1 ordens NERD med tonegaffel og eikeløv
Hehehehe...du har et meget spennende "hot rodda" oppsett unge mann.
Tror ikke jeg hadde turt å leve med det der mtp at jeg ville glemt meg en sen aften etter å ha slumret foran dumboksen med litt armagnac i nepa.